Skocz do zawartości

tomxx92

Forumowicze
  • Postów

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tomxx92

  • Urodziny 05/31/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia etx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielawa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia tomxx92

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. ok dzięki za odp. - mam jeszcze jedno pytanko- jak kupiłem nowy zastaw (tłok, pierścienie, sworzeń) z firmy Meteor to czy musze przed założeniem tłoka sprawdzić luzy na pierścieniach w sensie że na zamkach?? czy może jeżeli kupiłem tłok z pierścieniami niby dobrej firmy Meteor to jest wszystko ok i nie musze się bawić w żadne mierzenie.
  2. to jest tłok do innego silnika, ( ja nie robie silnika do Aprili etx 125- który jest napisany w moim profilu)
  3. Witam Mam pytanko- czy te pierścienie mogę zakładać obojętnie która stroną do góry (na pierścieniach nie ma napisu TOP czy góra), i czy mogę obojętnie który dać niżej , a który wyżej na tłoku. http://img338.imageshack.us/img338/6267/dsc07189l.jpg http://img513.imageshack.us/img513/8811/dsc07191l.jpg http://img714.imageshack.us/img714/6407/dsc07190b.jpg http://img38.imageshack.us/img38/1104/dsc07197up.jpg http://img844.imageshack.us/img844/6664/dsc07198w.jpg http://img215.imageshack.us/img215/9905/dsc07201q.jpg pozdrawiam ps. Silnik to dwusuw - 125ccm
  4. dodam jeszcze dla pewności fotki łożysk które mam (te otwarte ta są orginalne stare łożyska) http://img233.imageshack.us/img233/5199/dsc07154i.jpg http://img139.imageshack.us/img139/3561/dsc07161x.jpg http://img337.imageshack.us/img337/1951/dsc07162z.jpg czyli jak wywalę te blaszki to mogę bez problemu zakładać te łożyska do 2T (czy jest jakaś różnica którą stroną je włożyć do wału)?? pozdrawiam
  5. no wiem że 2T smarowane jest mieszanką ale jak wywale te blaszki to będzie wszystko ok? - w sensie czy moge wtedy zastosować te łożyska po usunięciu blaszki, czy muszę kupić łożyska które są już seryjnie bez blaszek??
  6. Witam Składam silnik dwusuwowy 125ccm i mam pytanko odnośnie łożysk wału korbowego- orginalnie były włożone łożyska otwarte czyli takie mniej więcej - http://img534.imageshack.us/img534/1871/stihl.jpg a ja kupiłem nowe lożyska na tej stronie : http://sklep.motor-land.com.pl/p-4055-lozy...hi-25x52x15-mm/ http://sklep.motor-land.com.pl/p-4067-lozy...hi-25x62x17-mm/ i jak przyszła przesyłka to się okazało że są one zamknięte- http://img2.imageshack.us/img2/8796/zamknite.jpg (fotka jest dla przykładu pokazuje że tak mniej więcej wygląda to nowe łożysko w sensie ze nie ma widocznych kulek) Czy można zastosować zamiast łożysk otwartych , łożyska zamknięte w silniku dwusuwowym?? Prosze o pomoc
  7. Problemem okazało sie nie podlaczenie masy koło rozrusznika
  8. no z zapłonem wszystko sprawdziłem, wtyczki dobrze podłączone, impulsator nie ma możlwości żadnych regulacji, magneto na swoim miejscu. A czy taka sytuacja może być od skrzywionego jakoś minimalnie korbowodu??
  9. no właśnie jest tak że ja go kręce normalnie do przodu a on zapala i się kręci do tyłu.
  10. Witam Złożyłem silnik do peugeota jetforca na gaźniku 2T i po jego odpaleniu kręci sie do tylu. Co może być tego przyczyną?? Dodam że zapłon nie ma możliwości regulacji, klin na wale nie jest ścięty także zapłon nie jest za wczesny no a na słuch to silnik chodzi w miare normalnie (niewiem jak z mocą bo nie jeździłem nim) pozdrawiam
  11. daje foty moich łożysk żeby nie było żadnych wątpliwości z lewej strony stare łożysko z drugiej nowe: http://img708.imageshack.us/img708/7176/dsc06620n.jpg http://img85.imageshack.us/img85/6913/dsc06622k.jpg czyli obojętnie jak je założe? ps. A simmeringi to moge posmarować obojętnie jakim smarem byle by był gładki? I czy można wbić simmeringi rurą czy są inne lepsze sposoby?
  12. Sorry zapomniałem napisać - składam peugeota jetforca na gaźniku i kupiłem do niego takie łożyska (mają metalowy koszyk jak stare łożyska) - http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera...3618ecb5f6a99d0 stare łożyska z normalnym metalowym koszykiem były włożone napisem do simmeringów. A jak te nowe mam wlożyć (te nowe z jednek strony maja napisane C3 na wewnętrznym pierścieniu, a z drugiej na zewnętrznym pierśnieniu TAIWAN LN NTN 6204 ??? pozdrawiam
  13. Witam którą strona powinno się włożyć łożyska wału korbowego w gniazda - napisem do wału korbowego czy napisem na łożysku do gniazda?? pozdrawiam
  14. No a czemu producenci stosują nieraz pierscienie górne trapezowe??
  15. No dobra i też współpracuja z główna dyszą a nawet z dyszą od ssania, ale moje pytanie dotyczy tego po co one są, czy są po to by wstępnie napowietrzyć benzyne, czy po to by benzyna szybciej lub wolniej wypływala z dyszy?? czy może po to że jak jest zamknięta przepustnica na jałowym to przez te otworki wpływa powietrze do silnika, czy po coś innego??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...