Skocz do zawartości

ZX6 636 pomocy!!!


Rider666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam taki problem z kawą 636 2004 rok, moto zapala ladnie ,problem pojawia sie jak dodaje gazu ,niby sie wkreca ale nie na max obr, przy czym strzela w tłumik i ogulnie ma problemy z wchodzeniem na obr, a co do jazdy to nie da sie nia jechac chyba ze delikatnie operujac manetka tak do 2 tys obr, bo powyzej tych obr sie muli i nie ma sily sie uciagnac, wymieniłem swiece i zsynchronizowałem podcisnienie przepustnic, ale nic nie pomoglo, słyszałem ze podobno w kawach lubiały siadac wtryski czy jest to mozliwe ? Prosze o pomoc bo juz odchodze od zmysłów czego to jest wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kawa jest znajomego kupił ja w takim stanie i chciał zebym mu poparzył co sie z nia dzieje, robiłem juz wiele japoncow ale nigdy tak młodego i jeszcze w dodatku na wtrysku :rolleyes: myslałem ze to moze wina swiec lecz po zmianie na nowe nie było poprawy, co do filtra paliwa to go nie ma ,a cisnienie paliwa jest chyba dobre bo raz za słabo skrecilem zacisk na wezyku przy baku, i po odpaleniu cisnienie go wystrzeliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawa ocena prawidłowego ciśnienia na listwie :clap: Podejżewam, że nie dysponujesz absolutnie żadnym sprzętem diagnostycznym i masz całkowity brak pojęcia o motocyklach zasilanych wtryskiem paliwa, więc jak najszybciej oddaj motocykl w odpowiednie ręce zanim kolega przestanie się do Ciebie odzywać za kompletne zniszczenie sprzętu. Powoli kończy się epoka wymiany świec i czyszczenia gaźników jako podstawowe czynności poprawiające niedomagania silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa w takiej czy innej formie gdzies tam istnieje.Jezeli nie masz mozliwosc sprawdzenia cisnienia na listwie to radze zaczac od wymontowania pompy paliwa za zbiornika.Filtr czesto jest przy pompie w zbiorniku.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykrecilem dzis pompe z baku ale nie widziałem zeby był tam jakis filterek, ponadto na zegarach swieci sie kontrolka FI , czy wie ktos jak w kawie sprawdza sie jakie kody błedu ma , bo podobno trzeba jakas kostke przepiac i wtedy sie wyswietlaja kody .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem Fuel In.... cos tam, tylko jak sprawdzic jaki to blad ,mam serwisowke i wszystkie kody mam tam opisane tylko ze po niemiecku, chodzi mi o to czy blad sam wyswietli sie na zegarze czy trzeba cos podpiac czy przepiac, z tego co pokazane jest w serwisowce to wyglada to tak ze jakis kabel trzeba przytrzymac przy masie i wtedy sie wyswietla ale pewnosci nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poszukasz dobrze po sieci - zwlasza wpisujac fraze po angielsku- to pewnie znajdziesz opis.

Jezeli swieci Ci sie FI to prawdopodobnie albo cos nie laczy, albo ktorys czujnik, potencjometr, wtryskiwacz jest trafiony.

Nieprawidlowe cisnienie paliwa nie powinno zapalac FI - nie sadze ze w tego typu ukladzie - benzyna - znajdowal sie czujnik cisn. paliwa.

No ale nic nie wspominales o tej kwestii ...

Edytowane przez ural_zgora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w suzuki kostka do sprawdzeni bledow znajduje sie z tylu motocykla ja to mam pod siedzeniem pasazera taka biala kostka z zatyczka gumowa w niej na skos mam drucik trzeba go przelozyc na skos w wolne otwory

 

nie wiem czy kawa ma tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...