Rider666 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 witam mam taki problem z kawą 636 2004 rok, moto zapala ladnie ,problem pojawia sie jak dodaje gazu ,niby sie wkreca ale nie na max obr, przy czym strzela w tłumik i ogulnie ma problemy z wchodzeniem na obr, a co do jazdy to nie da sie nia jechac chyba ze delikatnie operujac manetka tak do 2 tys obr, bo powyzej tych obr sie muli i nie ma sily sie uciagnac, wymieniłem swiece i zsynchronizowałem podcisnienie przepustnic, ale nic nie pomoglo, słyszałem ze podobno w kawach lubiały siadac wtryski czy jest to mozliwe ? Prosze o pomoc bo juz odchodze od zmysłów czego to jest wina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 a sprawdzales czy ma toto jakis filtr paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morris35 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wygląda na przestawiony zapłon ( uszkodzony moduł ) względnie rozrząd ( zmieniałeś łańcuch przed ta awarią ) nie mam kawy więc nie wiem jak totam wygląda . napisz czy stało sie to nagle czy taki kupiłes ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 a sprawdzales czy ma toto jakis filtr paliwa ? w standardzie zapewne niemialo , a jak sie tankuje od soltysa z szamba to trzeba zalozyc :icon_mrgreen: objawy zatankowania chrzczonego paliwa sa inne :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Dla mnie też to zalatuje zapłonem i modułem zapłonowym. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Podobnie sprawa sie ma jezeli filterek paliwowy jest zatkany, badz mamy za niskie cisnienie paliwa na wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 kawa jest znajomego kupił ja w takim stanie i chciał zebym mu poparzył co sie z nia dzieje, robiłem juz wiele japoncow ale nigdy tak młodego i jeszcze w dodatku na wtrysku :rolleyes: myslałem ze to moze wina swiec lecz po zmianie na nowe nie było poprawy, co do filtra paliwa to go nie ma ,a cisnienie paliwa jest chyba dobre bo raz za słabo skrecilem zacisk na wezyku przy baku, i po odpaleniu cisnienie go wystrzeliło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 To ciekawa ocena prawidłowego ciśnienia na listwie :clap: Podejżewam, że nie dysponujesz absolutnie żadnym sprzętem diagnostycznym i masz całkowity brak pojęcia o motocyklach zasilanych wtryskiem paliwa, więc jak najszybciej oddaj motocykl w odpowiednie ręce zanim kolega przestanie się do Ciebie odzywać za kompletne zniszczenie sprzętu. Powoli kończy się epoka wymiany świec i czyszczenia gaźników jako podstawowe czynności poprawiające niedomagania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 (edytowane) Filtr paliwa w takiej czy innej formie gdzies tam istnieje.Jezeli nie masz mozliwosc sprawdzenia cisnienia na listwie to radze zaczac od wymontowania pompy paliwa za zbiornika.Filtr czesto jest przy pompie w zbiorniku. Edytowane 6 Grudnia 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyfral Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 ja miałem bardzo podobne objawy gdy nie dokęciłem szczelnie pokrywy filtra powietrza ,taka bzdura a diagnozy znawców były przerazające ,szukaj najpierw najprostszych rozwiązań zanim wygenerujesz duże koszty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 wykrecilem dzis pompe z baku ale nie widziałem zeby był tam jakis filterek, ponadto na zegarach swieci sie kontrolka FI , czy wie ktos jak w kawie sprawdza sie jakie kody błedu ma , bo podobno trzeba jakas kostke przepiac i wtedy sie wyswietlaja kody . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Kontrolka FI sygnalizuje Ci błąd układu wtryskowego. Ale jego działanie jest powiązane z resztą - doprowadzeniem paliwa itd... Edytowane 8 Grudnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Tak wiem Fuel In.... cos tam, tylko jak sprawdzic jaki to blad ,mam serwisowke i wszystkie kody mam tam opisane tylko ze po niemiecku, chodzi mi o to czy blad sam wyswietli sie na zegarze czy trzeba cos podpiac czy przepiac, z tego co pokazane jest w serwisowce to wyglada to tak ze jakis kabel trzeba przytrzymac przy masie i wtedy sie wyswietla ale pewnosci nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 (edytowane) Jak poszukasz dobrze po sieci - zwlasza wpisujac fraze po angielsku- to pewnie znajdziesz opis. Jezeli swieci Ci sie FI to prawdopodobnie albo cos nie laczy, albo ktorys czujnik, potencjometr, wtryskiwacz jest trafiony. Nieprawidlowe cisnienie paliwa nie powinno zapalac FI - nie sadze ze w tego typu ukladzie - benzyna - znajdowal sie czujnik cisn. paliwa. No ale nic nie wspominales o tej kwestii ... Edytowane 8 Grudnia 2009 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 w suzuki kostka do sprawdzeni bledow znajduje sie z tylu motocykla ja to mam pod siedzeniem pasazera taka biala kostka z zatyczka gumowa w niej na skos mam drucik trzeba go przelozyc na skos w wolne otwory nie wiem czy kawa ma tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.