Fazi_NB Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam Podczas sciągania osłony rozrządu ułamał mi się kawałek plastikowej części gaźnika. (widocznego na fotce) http://sgs500.patrz.pl Teraz moje pytanie: Jak nazywa się ta część i czy dostępna jest ona w sklepach? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Tu masz rysunek : http://faq.f650.com/FAQs/Photos/CarbnJetPh...T-1989-1996.jpg A tu objaśnienie częsci : http://faq.f650.com/FAQs/Photos/CarbnJetPh...6-PartsList.jpg Może pomoże w zidentyfikowaniu nazwy czesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 kurde nie widze tego cudeńka tutaj... a wiecie chcociaż może do czego to służy? wychodzą z tego 2 miejsca na wężyk ale na każdym tylko 1 jest podłączony.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Niestety, ale muszę to napisać. W bardzo ch*jowym miejscu Ci to pękło. Sam kiedyś to przeżyłem w swojej Kawie jak ją oddławiałem... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Bys dal jakas wieksza fotke - jesli plyn chlodniczy cieknie to moze byc ogrzewanie. Dla pewnosci jutro spojrze na gazniki w GSie. Podaj tylko rocznik, typ etc - tak jak powinien byc skonstruowany temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) jimi - GS 500 jest chłodzone powietrzem, nie ciecza.To jeden z elementów układu węzyków, do zasilania gaźnika paliwem. Inne tam nie występują. Ostatecznie - to tylko plastikowy króciec. Nie przenosi żadnych obciążeń wiec mozna by sprobować skleić. Edytowane 22 Listopada 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 w ogóle masz jakieś rozbudowane te pokrywki gaźników chętnie przeczytałbym zdanie kogoś mądrego na ten temat wygląda to na jakieś połączenie pomiędzy gaźnikami, może do wyrównania podciśnień nad membranami? może wystarczy ten złamany króciec zaślepić i "wbić się" do tego nie złamanego? ciekawi mnie po co jest to drugie połączenie powyżej wraz z wyjściem do czegoś czarnego na wężu:) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) z ktorego roku masz tego gs? bo z tego co widze to juz nowy model z czujnikiem polozenia przepustnicy i nowymi gaznikami. to co kolega podeslal na rozkladowce to stare mikuni. no i do czego prowadzi ten podlaczony wezyk? do jakiegos podcisnienia czy po prostu zwisa? http://www.bikebandit.com/assets/schematic...4-2005-2839.gif tu masz rysunek przedstawiajacy prawdopodobnie te gazniki - wyglada na to, ze przewody nie sa podlaczone do zadnego podcisnienia - po prostu luzno zwisaja postaram sie dowiedziec co ma na celu taki uklad no to sie nie dowiedzialem - grzebie i grzebie ale nic madrego nie znalazlem. wyglada na to ze z obu 'wejsc' przewody po prostu luzno zwisaja, z tym, ze na tych grubych na koncu jest filtr niech sie moze ktos bardziej bystry wypowie... Edytowane 23 Listopada 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 jimi - GS 500 jest chłodzone powietrzem, nie ciecza. O kurcze. Zupelnie zapomnialem. Dzisiaj patrzylem na gazniki od GSa z bliska i wlasnie nie moglem tego znalezc :D Tak jak mowi Szynszyll masz te nowsze gazniki - a tam przewodow od groma. Ps. ta wersja w plastikach jest chlodzona ciecza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 zadna wersja GS 500 nie jest chlodzona ciecza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 O kurcze. Zupelnie zapomnialem. Dzisiaj patrzylem na gazniki od GSa z bliska i wlasnie nie moglem tego znalezc :D Tak jak mowi Szynszyll masz te nowsze gazniki - a tam przewodow od groma. Ps. ta wersja w plastikach jest chlodzona ciecza. Bez względu na wersję GS500 jest chłodzony wiatrem. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 GS500F ma mala chlodniczke, tylko bez wiatraka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 tyle że to chłodnica oleju :biggrin: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 O kurcze :D cofam wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Wężyk widzę ale skąd to urwałeś to nie widzę już. Może jakaś ładna, zdrowa fotka? W końcówce wężyka jest kawałek tego króćca który złamałeś. Zobacz czy ten kawałek ma jakiś przelotowy otwór/kanał w sobie czy jest "pełny" czyli bez otworu. Bo jeśli nie ma otworu/kanału to spoko, do niczego raczej wężyk ten nie służył. Miejsce skąd to urwałeś zaślep jeśli tam znajdziesz jakiś otwór do zaślepienia a jeśli tam też nic nie ma to olej temat, ślepy wężyk to ślepy wężyk, zdjęcie/złamanie go niewiele pomoże. :biggrin: A najlepiej to rzuć okiem w serwisówkę odpowiednią dla tego modelu. Miałem kiedyś GS500E, GS450 i GS400 ale w nich nie było takich cudów. I dobrze. Mniej gadżetów do urwania. :icon_mrgreen: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.