major000 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 bedzie pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 bedzie pasowac OKI major. Klepnięte na jebaju.uk. Jak nie będzie pasiło to...... :evil: ... sprzedam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) bedzie bo od 400 wzwyż jest takie samo kolanko w tym roku, tylko 250 ma mniejszą średnice i zwężki.poza tym sprawdzałem w katalogu. Edytowane 13 Lutego 2010 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 to ja też się podepnę. Czy ktoś potrafi wyjaśnić mi jak się obsługuje licznik w EXC z 2003r???? Przycisków nie ma a wyświetlane opcje zmieniają się według jakiegoś nikomu nie znanego widzimisie licznika... doprowadza mnie to do szału. Tym bardziej ze sprawa jest pewnie bardzo prosta :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 to ja też się podepnę. Czy ktoś potrafi wyjaśnić mi jak się obsługuje licznik w EXC z 2003r???? Przycisków nie ma a wyświetlane opcje zmieniają się według jakiegoś nikomu nie znanego widzimisie licznika... doprowadza mnie to do szału. Tym bardziej ze sprawa jest pewnie bardzo prosta :) Do pełnej kontroli nad tym ustrojstwem potrzebne Ci będą przyciski, bez nich licznik przy kolejnym uruchomieniu włącza się na losowo wybranej funkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Gawron może to Ci pomoże http://www.enduro-adventure.com/poradniki/156-modyfikacja-prdkociomierza-ktm-exc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Gawron może to Ci pomoże http://www.enduro-adventure.com/poradniki/156-modyfikacja-prdkociomierza-ktm-exc.html Noooo :biggrin: dzięki! Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Siema!Na wstępie chciałem sie pochwalić że dołączyłem wczoraj do pomarańczowych kupiłem EXC 200.Mam kilka pytań co do niego:P Pierwsze: Czy tam sie reguluje zawór wydechowy tam jest taka śrubka z dwóch stron cylindra jesli ja wkręce zawór przestaje pracowac jest na stałe chodzi dokładnie o to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f5a222d82ca0e13.html czy tak ma byc czy coś mam zepsute ?? Drugie pytanie czy też tak macie w cylindrze okno wydechu zrobione że są takie rowki które sie zgrywają z zaworem wydechowym chodzi o to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b71ba06cd5050d8a.html Edytowane 1 Marca 2010 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Siema!Na wstępie chciałem sie pochwalić że dołączyłem wczoraj do pomarańczowych kupiłem EXC 200.Mam kilka pytań co do niego:P Pierwsze: Czy tam sie reguluje zawór wydechowy tam jest taka śrubka z dwóch stron cylindra jesli ja wkręce zawór przestaje pracowac jest na stałe chodzi dokładnie o to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f5a222d82ca0e13.html czy tak ma byc czy coś mam zepsute ?? Drugie pytanie czy też tak macie w cylindrze okno wydechu zrobione że są takie rowki które sie zgrywają z zaworem wydechowym chodzi o to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b71ba06cd5050d8a.html hmmm zrób to pierwsze zdjęcie troszeczke bardziej oddalone i takie samo z drógiej strony cylindra. Bo czegoś tu nie rozumiem. Śruba regulacyjna zaworu wygląda zupełnie inaczej a to co dałeś fotkę to wygląda jak dzwignia do uruchamiania zaworu ale mechanizm uruchamiania zaworu w 200 jest po drugiej stronie cylindra z przodu. nie widze reszty mechanizmu. Inaczej to wygladało w mojej 125 i w 250 2t. takich rowków też nie miałem ale skoro są i na zaworze i na kanale to raczej nikt ich sobie tak ot nie dorobił tylko jest to pewnie wymysł fabryczny Edytowane 1 Marca 2010 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 z drugiej strony jest dokładnie to samo.Tam co zaznaczyłem to jedna ta mała jest jako zabezpieczenie,żeby sie nie odkręciła ta wieksza i ta wieksza ma właśnie oringi na sobie i jak sie ją monco dorkeci to blokuje zawór a regulacji tam nie znalazłem chyba że jest gdzies z przodu.To okienko bliżej wydechu takie dwie śrubki i blaszka to tam tylko widac jak zawór chodzi i nic sie tam nie reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 z drugiej strony jest dokładnie to samo.Tam co zaznaczyłem to jedna ta mała jest jako zabezpieczenie,żeby sie nie odkręciła ta wieksza i ta wieksza ma właśnie oringi na sobie i jak sie ją monco dorkeci to blokuje zawór a regulacji tam nie znalazłem chyba że jest gdzies z przodu.To okienko bliżej wydechu takie dwie śrubki i blaszka to tam tylko widac jak zawór chodzi i nic sie tam nie reguluje. coś mi sie widzi ze w 200 a moze i w takim razie w 125 nie było regulacji zaworu... Oglądałem na necie troche zdjęć tego silnika i nie widać. Te śruby po bokach o których mowisz to coś mi się wydaje ze to tyko elementy mocowania zaworu. Ale moge sie mylić Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Tak jak pisze Gawron, to są śruby mocujące zawór, poprzez ich ich wkręcanie przesuwa się zawór lewo-prawo, gdy je dokręcisz na maxa to zawór rzeczywiście się zablokuje, jednak one nie służą do regulacji, do tego masz śrubę w deklu sprzęgła którą zmienia się napięcie sprężyny. Co do tych śrub to wkręć je równomiernie do oporu i lekko odpuść tak aby zawór mógł się swobodnie ruszać, i żeby nie był przesunięty np zbyt do prawej strony bo wtedy nie będzie działał w pełnym zakresie. Tu masz manual to sobie rozkminisz wszystko: http://www20.zippyshare.com/v/6772603/file.html Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Hej. Tak między dyskusją o zaworach wydechowych chce podziękować majorowi000 za doradztwo (katalogi) przy kupnie klamotów do moto. Porady w 100% trafne. Podziękował bardzo :flesje: . Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Czy na forum ma ktoś EXC 400 z rocznika 2004/2005, ewentualnie coś niedaleko tych roczników??? mkulpa zerknij w skrzynkę, pls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Witam :bigrazz: Pytanko czy po zalaniu układu chłodzenia czystym koncentratem,poprawi sie odpornosc Kata na wysokie temperatury???Jakie sa objawy zagotowania maszyny?Korek pusci pare,czy wywali płyn.Dzieki za odp.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.