jjank Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Nie wiem jak 250tka, ale 200ccm ma 6stkę bardzo długą i całkiem szybko da się nim jechać, pytanie tylko po co? Panowie czy smar s100 weisses spray nadaje się do offroadu? Mam dostęp do niego w dobrej cenie, ponoć jest to produkt, który wygrał wiele porównań w prasie motocyklowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam ponownie nurtuje mnie jeszcze jedna kwestia odnośnie ktma exc 200/250 wiem że to trochę głupie pytanie , ale ile taki exc na w miarę normalnych przełożeniach nadających się do jazdy w terenie da rade jechać z prędkością przelotową i maksymalną ? Wiem że to nie 4T , ale jestem ciekaw czy jest w stanie rozwinąć jakąś ciekawą prędkość bez zabijania silnika?wszystkie ćwiartki 2t sx i exc podobno na fabrycznych przełożeniach mają tą samą prędkość max czyli 140km/h. Obje moje 250 miały mniej więcej takiego maxa. Ale myslę że taką max prędkością przelotową będzie jakieś 80hm/h (prędkość przy której silnik nie będzie się męczył). Wydaje mi się że powyżej tej prędkości otwiera się już zawór wydechowy i zaczyna sie piec. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlachaKSA Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Dzięki wielkie za odpowiedź takie prędkości mnie satysfakcjonują chodziło mi o to czy nie będę męczył moto po przesiadce z dr 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 panowie mam pytanko-czy ktoś bawił się grubościami uszczelki pod wysprzęglikiem w celu regulacji sprzęgła? czy coś się rzeczywiście zmienia po zmianie uszczelki? lżej pracuje itp? czy zbyt cienka uszczelka może powodować slizganie sprzęgła? przednią zębatkę montujemy kołnierzem w stronę silnika czy w stronę zabezpieczenia? manual do exc250 podaje, ze do silnika i tak tez mam, ale nie mam manuala do 200 który by takie infozawierał a zmieniłem napęd i chce miec pewnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 (edytowane) panowie mam pytanko-czy ktoś bawił się grubościami uszczelki pod wysprzęglikiem w celu regulacji sprzęgła? czy coś się rzeczywiście zmienia po zmianie uszczelki? lżej pracuje itp? czy zbyt cienka uszczelka może powodować slizganie sprzęgła? przednią zębatkę montujemy kołnierzem w stronę silnika czy w stronę zabezpieczenia? manual do exc250 podaje, ze do silnika i tak tez mam, ale nie mam manuala do 200 który by takie infozawierał a zmieniłem napęd i chce miec pewnoscoryginalna uszczelka jest bardzo cienka. Trudno było by Ci znaleźć jeszcze cieńsza. A mysle ze zamienniki są ewentualnie grubsze. kurcze oryginalna uszczelka kosztuje kolo 8 zł albo i mniej. Po co kombinować. Ja zawsze kupuje wszystko oryginał bo z reguły jest tańsze od zamienników lub niewiele droższe... Edytowane 21 Września 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ostatnio miałem mala awarie w skrzyni biegów i jednym ze skutków tego jest uszkodzenie (bardziej uszczerbienie) zębatki na koszu sprzęgłowym, dosłownie jest to minimalny ubytek ale jest, jako ze kosz jest koszem i zębatka jest znitowana z nim a wiec wymiana samej zębatki odpada. Po złożeniu wszystko chodzi, biegi wskakują itd ale słychać regularny zgrzyt który mnie niemiłosiernie denerwuje jak się przysłucha i moje pytanie, ile kosztuje nowy kosz sprzęgłowy (już nie koniecznie KTM) i ile są warte jakościowo zamienniki czy może poszukać na demobilu z allegro :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 1. Czy te pompy magurowe są takie same od 98r do powiedzmy 06r we wszystkich exc? Muszę uszczelkę wymienic bo się czasem zapowietrza2. Czy jest sens pakowania amorka tylnego z sx 200? Obecny amor mimo dokręcenia sprzężyny i dokręcenia pokrętła "COMP" nie zachowuje się tak dobrze jak w crosówce, na hopach nie dobija, ale jak się czasami nie złapie odpowiedniego "rytmu" na muldach to potrafi dobić, przód chociaż wygląda mizernie po zalaniu 10W i regulacji spisuje się niezle, ale tył jest jakiś taki bez progresji, za bardzo pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 (edytowane) 1. Czy te pompy magurowe są takie same od 98r do powiedzmy 06r we wszystkich exc? Muszę uszczelkę wymienic bo się czasem zapowietrza2. Czy jest sens pakowania amorka tylnego z sx 200? Obecny amor mimo dokręcenia sprzężyny i dokręcenia pokrętła "COMP" nie zachowuje się tak dobrze jak w crosówce, na hopach nie dobija, ale jak się czasami nie złapie odpowiedniego "rytmu" na muldach to potrafi dobić, przód chociaż wygląda mizernie po zalaniu 10W i regulacji spisuje się niezle, ale tył jest jakiś taki bez progresji, za bardzo pracujeprzerobiłem juz kilka KTMów. Jestem wysoki i ważę ponad 100kg i mimo to ze seryjny zawias przewidziany jest na ridera 75kg nigdy na nawet bardzo dużych muldach tyłu nie dobiłem. Coś jest nie tak z Twoim amorem. Z doświadczenia wiem ze naprawy i regeneracje są albo bardzo kosztowne albo nie przynoszą pożądanych rezultatów. Używkę można kupić od 300 do 600zł. Jeżeli jeździsz po muldach i robisz hopy to ogólnie zawias od SX będzie lepszy. Pytanie tylko jak to będzie grało z miększym przodem od EXC. Ale chyba bym sie tym nie sugerował bo kumpel do swojego 525 zalożył z przodu zawias od SX 450 i jeździ się super mimo oryginalnego tyłu. http://www.ktmpartfinder.com/ na tej stronie porównaj sobie tą konkretną uszczelkę od pompy w różnych rocznikach. Jeżeli mają ten sam numer oznacza ze to to samo. Edytowane 1 Listopada 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 może mi ktoś podesłać foto jak macie zamontowany podnóżek do ramy? chodzi mi o zwykle zdjęcie z zewnątrz. Z góry dzięki Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunder Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Proszę: Uploaded with ImageShack.us Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 kurde, zle sie wyraziłem... chodzi mi stopke, na ktorej stawia sie moto na postoju :D (dalej brakuje mi slowa) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunder Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Czyli stopka boczna, podpórka motocykla. Coś z allegro.plhttp://enduromania.pl/img/stopkaktm1b.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 przegladam allegro, ale wszyscy maja stopki alu i sprężynę przymocowana do stelaża... ja mam stalowa i sprężyna jest jak by na zawiasie stopki... Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Mam pytanko.Mianowicie mam połamane wszystkie tylne owiewki w swoim EXC 200 2001 rok.I chcialbym zmienić na te nowsze czy próbował ktoś tego??Wiem że na pewno trzeba zmienić airboxa.Czy to jest w ogole warte jakiegokolwiek wysiłku? Dokładnie chodzi mi o to z tego modelu http://katalog-motocykli.pl/img/ktm-exc-300-1.jpg do tego modelu http://katalog-motocykli.pl/img/ktm-exc-300-2.jpg Edytowane 8 Grudnia 2011 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 tak szczerze lepsze są te starsze w trzech częściach, np taki boczek jak ci się złamie to tylko go wymieniasz a nie caly element tak jak np mam ja - wg mnie te stare byly bardziej praktyczniejsze do kaskaderki :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.