Ghost_Rider Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jeżeli chodzi o kabelki przy sprzęgle to jest to czujnik który nie pozwala na odpalenie motoru ( ruchy rozrusznika) gdy jest on na biegu jest to możliwe dopiero wtedy gdy wciśnie sie sprzęgło a jeżeli chodzi o napinacz zrób tak jak ja kupujesz napinacz od Yamahy FZR 600 uzywany za 30-50zł ( musisz tylko sprawdzic czy zeby blokujące nie sa wyjechane o reszte sie nie martw) jest on mechaniczny na sprężyne a nie tak jak seryjnie w CBR hydrauliczny że kupisz nowy dasz w serwisie 500zł za za 8-10 tys kilometrów znów zacznie dzwonić a wiec kupujesz ten napinacz poszeżasz otwory na zewnątrz o 1 mm każdy, wycinasz uszczelke z odpowiedniego materiału aby uszczelnic wszystko i zatkać otwór którym normalnie płynie olej z silnika zakręcasz i masz spokój do końca zywota twojego silnika gdyż jak juz sie napinacz ustawi z odpowiednią siła ( on sam sie sutawi)to poprzez zeby już nigdy się on nie cofnie i nie poluzuje łancuszka a robota to około 15 minut trzeba tylko sciągnąć okienko chociaż dla wygody lepiej cała owiewke a jezeli jesteś kompletnie poczatkujący i nie w temacie niech pomoze ci za browara z tym jakiś kolega motycyklista lub mechanik bo w serwisie zostawisz ponad 500zł a problem wróci za sezon lub dwa pozdro :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 umnie też słychać już łańcuszek raczej za sprawą napinaczabyłem w warsztacie- łańcuszek dostane od ręki, ale napinacza z fzr mam se sam szukać, bo oni mją za duzo na głowie ;/ <sic> przecież ja nie jestem mechanikiem wcisną mi byle jakie gówno i co??wymienić napinacz czy komplet napinacz+ łańcuszek? jak radzicie?bo tego oryginalnego to się chyba nie reguluje, tak aby mniej rżęził łańcuszek na zimno?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Kilka dni temu stalem sie posiadaczem cebry z 94 roku. Potrzebuje wszystkich mozliwych informacji o tym modelu tj instukcje obslugi, dane techniczne, wykresy z hamowni itd. Bede bardzo wdzieczny. Slijcie na maila [email protected] Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Kilka dni temu stalem sie posiadaczem cebry z 94 roku. Potrzebuje wszystkich mozliwych informacji o tym modelu tj instukcje obslugi, dane techniczne, wykresy z hamowni itd. Bede bardzo wdzieczny. Slijcie na maila [email protected] Gratulacje. Pokaż zdjęcia. Dobra strona o CBRkachhttp://cbr600.webd.pl/index.php?id=download Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 WOW!!!!!!!!!!SAMOLOT IS BACK!!!!!!! :buttrock: :icon_mrgreen: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 ja mam głupie pytanie. W którą stone na kraniku paliwo jest otwarte a w którą rezerwa. A wiecie może jak się podnosi siedzenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati1411 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 (edytowane) Kranik Do góry rezerwa, na dół normalnie na "boku" pozycja off (brak pozycji "pri") siedzenia sie nie podnosi. Ściągasz boczki i siedzenie jest przykręcone na dwie śruby. Co do servisówki to jest na ośle (mule). Ja ściągnąłem bez problemu. (Nie będę jej rozsyłał, bo wazy wuchte mega).Pytanie do posiadaczy F2 z ciekawości ile idą wasze licznikowo na maksa?? (Tylko bez ściemniania :buttrock: ) Moja wczoraj na autostradzie poleciała 240 i to był maks. pozdr. Ps. Samolot pytanie do ciebie ile jechała by maksymalnie F2 po pasie startowym który kręcił by sie w drugą stronę i jednocześnie był zatopiony na 20cm. w wodzie z bocznym wiatrem o prędkości 50km/h ??? :buttrock: :buttrock: :lalag: :icon_mrgreen: Edytowane 25 Września 2006 przez mati1411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmirror46 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Witam! skrzynia biegów jest bardzo głośna wręcz zgrzyta i w momencie wbijania wyższego biegu szarpie co to znaczy ??? Czy tak ma byc? bo mnie to przeraża i dekoncentruje co robic?, proszę jest to cbr600f2 93 :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Łozysko kosza sprzeglowego halasuje, mozna zmienic, ale jesli to nie jest b. glosne to mozna tak jezdzic, jak to mowia TTTM :notworthy: Co do szarpania przy zmianie biegow, to moze trzeba troche naciagnac linke. Albo sprzeglo sie skonczylo, a moze nieumiejetnie zmieniasz biegi, nie znam sie za bardzo, moze mechanik sie wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmirror46 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Hej, dzieki za szybka odpowiedź dało mi do dużo do myślenia postaram sie rozwiązac ten problem PS dzięki bardzo do :notworthy: odpisania lub do zobaczenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmirror46 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam mam pytanko dotyczące spraw natury technicznej :) Jak zdjąc siodło w cbrc?? Kombinuję na wszelkie możliwe sposoby i nie wiem jak dobrac sie do niego. Z góry dziękuję hehe! PZDR! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 musisz odkrecic boczne owiewki od zadupka i potem tam sa 2 srubki 10 i po wszystkimpzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmirror46 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 musisz odkrecic boczne owiewki od zadupka i potem tam sa 2 srubki 10 i po wszystkimpzdr Heh dzięki serdeczne! Bede kombinowal ! PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Tutaj nie ma co kombinowac !!! Zdejmujesz owiewki pod siedzeniem ktore trzymaja sie na zamku ktory smialo odkrecasz kluczykiem oraz na chyba 3 zaciskach gumowych. Nastepnie odnajdujesz dwie srubki i po krzyku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackmirror46 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Dzięki zaodpowiedz, w najblizszym czasie bedę sie starał jakos tam się dostać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.