Marcel RX Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 (edytowane) Sluchajcie poscila mi uszczelka pod glowica i dalem moto do mechanika do panow KK z Dzierzoniowa;/ mieli mi sprawdzic szczelnosc glowicy itd lecz Oni nic nie wykryli tylko WYREGULOWALI GAZNIK na ktorym wczesniej chodzil bardzo dobrze (tylko przy zjezdzaniu z gory lekko lapal obroty i nie schodzil z nich do konca.) Po przywiezieniu motoru od Nich nie moglem go odpalic(odpala tylko przed wczesniejszym ruszyniu manetka gazu) Trzyma obroty,silnik nie rowno pracuje,strzela w tlumik a co najgorsze po 2 minutach grzeje sie tak az rura wydechowa(kolanko przy silniku) robi sie Czerwone doslownie sie pali. Dalem do drugiego mechanika uszczelke pod glowica wymienil ale nie mogl tego zjawiska zlikwidowac! Bawil sie z rozrzadem luzy i wszystko ok. w gazniku nic nie robil. Takze moim zdaniem to wina gaznika tylko powiedzcie mi jak go wyregulowac Czekam na wasze propozycje Edytowane 24 Października 2009 przez Marcel RX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Zrobiłeś jeden podstawowy błąd - nie oddałeś na reklamacje, drugi to to że oddałeś drugiemu mechanikowi nie kłucąc się uprzednie z pierwszym. Uszczelke dwa razy Ci zmienili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 24 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Dzwonilem klucilem sie ale reklamacji Ci nie przyznaja bo to motor wyczynowy po za tym rozebrali by pol silnika chcieli by full kasy i nic z tego.. Oni tylko kombinuja jak na kims kase zarobic a gówno sie znaja.. Oni powiedzeli ze uszczelka jest dobra a drugi mechaniki mowil ze byla duza nie rownosc na glowicy ..tyyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Dzwonilem klucilem sie ale reklamacji Ci nie przyznaja bo to motor wyczynowy po za tym rozebrali by pol silnika chcieli by full kasy i nic z tego.. Oni tylko kombinuja jak na kims kase zarobic a gówno sie znaja.. Oni powiedzeli ze uszczelka jest dobra a drugi mechaniki mowil ze byla duza nie rownosc na glowicy ..tyyle Teraz jak dales juz komus innemu to "po ptakach". Trzeba bylo isc do odpowiednich organow i wywalczyc swoje. Co do samego problemu zobacz czy masz filtr powietrza, czy krocce nie sa popekane etc. Gdzies Ci bierze lewe powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 odpal moto, odkręć korek chłodnicy i zobacz czy nie ma przedmuchów, jeśli są to głowica prawdopodobnie jest krzywa lub pęknięta. pozatym twoje objawy już kiedyś widziałem w Yamaszce, prychał, strzelał, nie chciał palić, grzał się, nie jechał, okazało się że jedno z kół zębatych od wałków rozrządu było przestawione względem wałka i pomimo ustawiania rozrządu na znaki było źle. zacznij od tego gaźnika na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 To moze byc tylko skutek za ubogiej mieszanki na zaworze wydechowym czyli albo sprawa lewego powietrza, zlego ustawienia gaznika lub przestawionych / wypalonych zaworow. Jezeli glowica byla wyrownywana a uszczelka zmieniona to chociaz ten punkt uwazam za zalatwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 25 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 to tak gaznik wczoraj rozebralem lecz iglicy nie regulowalem tylko przedmuchalem ,czyscilem itd.. skrecilem wszystko i bawilem sie tym pilotem oc mieszanki po 1.5h krecenia(kiepskie dojscie) i prawie zero rezultatow ciagle czerwone kolanko i nie rowna praca silnika, wkurzylem sie i polazlem do domu.. Dzisiaj rano sprobowalem jeszcze raz i odkrecilem na maxa i mi ten pilot wypadl i sluchajcie co najlepsze... z ciekawosci Zatkalem ta dysze w ktorej siedzi pilot (ale bez niego w srodku) i chodzi idealnie po wkreceniu na maxa pilota i zatkaniu tej dyszy dalej lipa.. wbilem zaslepke zeby sie przejechac kawalek i to sprawdzic i kurde wszystko chodzi dobrze. Podejrzewam ze musi mi gdzies lapac lewe powietrze jeszcze ale na gole oko nie widac.. Co wy na to??? Najgorzej ze chyba znowu uszczelka nie trzyma;/ musze jeszcze jutro to obadac.. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Jak Ci wypadl pilot screw to byl na nim oring? Zapewne nie. Zaloz go i powinno byc git Edytowane 26 Października 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 sprawdz u gory pod pokrywa przepustnicy, mozlwe, ze tamtedy ciagnie dodatkowe powietrze, w kazdym razie tak jak pisal Adam, masz za uboga mieszanke pozdr... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcel RX Opublikowano 26 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 (edytowane) Dalej robi mi sie cisnienie w chlodnicy i na zeberkach jest taki nalot jakby"sadza" olej,plyn zimny motor nie zdazy sie rozgrzac a cisnienie jak cholera... ale dzwonilem do mechanika i reklamacji nie uzna bo mowi ze nie ma prawa byc zle .. Glowica planowana,nowa uszczelka .. aa czy gdy ustawialem na postoju motor i grzal sie szybko tak az kolanko bylo czerwone to moglo to miec wplyw na uszczelke?? PS: nie mam tego oringa wlasnie.. Edytowane 26 Października 2009 przez Marcel RX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 PS: nie mam tego oringa wlasnie.. No to kup i zaloz. To groszowe sprawy. Co do uszczelki - sprawdzal glowice? Rownie dobrze moze byc peknieta. Z jakiegos powodu musialo wywalic uszczelke. Uklad chlodzenia sprawdzili? Jesli nie dziala Ci ukl. chlodzenia to i tą nową moglo wywalic. A uboga mieszanka dodatkowo podnosi temperature spalania. Jesli chcesz byc pewny czy to uszczelka pod glowica to jedz do zakladu gdzie Ci sprawdza czy masz spaliny w ukl. chlodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 To, że kolanko się grzeje to norma i tego się nie czepiaj. To tytan tak szybko jak się grzeje tak szybko się chłodzi. Jeśli jest ciemno i lekko podgazujesz to kilka sekund (dosłownie) i jest czerwone, a jak wstawisz dalej to białe ;) A twój problem tkwi w wyrobionej przepustnicy. Możesz spróbować ją reanimować poprzez wyciągniecie jej i przesmarowanie, rozruszanie rolek. Ogólnie to jak już siądzie na amen to lipa jest, bo sam kawałek blaszki kosztuje ponad 130 dolarów, czyli u nas koło 600 - 700 zł ;) A gdzie reszta. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Czy to gaznik z okragla przepustnica czy prostokatna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Prostokątna, składa się z dwóch części na 4 rolkach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gradozx6 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 zielorz masz na mysli wyrobione kolka, wozeczek czy blaszke ktora styka sie z wozeczkiem? Mam podobny problem jak Marcel, niestety nie mialem czasu sie tym zając, ale nie zauwazyłem wyrobienia przepustnicy, wozek chodzi gładko.. Według mnie wina leży po stronie regulacji gaźnika. Pozdrawiam i czekamy na opinie Adama:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.