Michaelos Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witam Problem mój polega na tym ze motor gdy zostawiam go na wolne obroty pozostaje przez chwile przy 1.5 tys następnie wzrasta do 3tys. spada na chwile dalej wzrasta kiedy dodam gazu i gwałtownie pusze motor gaśnie. Dodam ze jest to bez różnicy czy jest ciepły czy zimny. Podczas jazdy wszystko ok. nie muli go nie strzela nic z tych rzeczy ale raz zatrzymuje się trzyma małe obroty raz większe a czasem potrafi sobie zgasnąć od tak sobie. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane?? ustawiałem wolne obroty jednak to i tak nic nie daje... jest to z lekka dziwne dla mnie bo nie mailem żadnego upadku wszystko było ok a tu nagle tak szaleje na wolnych obrotach. Proszę o jakaś podpowiedz w tej sprawie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 pewnie łapie lwe powietrze, sprawdz poloczenie gaxnik airbox gaźnik cylinder i filtr powietrza btw. gdzie latasz na moto bo mieszkam niedaleko Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Sprawdzałem te elementy wszystko ok. uszczelnione żadnych pęknięć w rurze do filtra powietrza Czy może być jeszcze inny powód tej awarii? qpa z tym pytaniem to może na PW nie odbiegajmy od głównego tematu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Kruciec ssacy nie jest popekany? Wydech sie nie rozszczelnil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 zmierz kompresje w cylindrze i napisz tutaj Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam z wydechem wszystko w porządku tak samo z króćcem ssącym. Oki postaram się jakoś zdobyć ten przyrząd i sprawdzić kompresje bo aktualnie nie posiadam go w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 sprawdź gaźnik, miałem raz taki przypadek, że obroty falowały i wina leżała po stronie gumowego oringa na śrubce od składu mieszanki :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 jak grzebiesz w gaźniku to przy okazji sprawdź w jakim stanie jest membrana od podciśnieniowej przepustnicy. a ja miałem nierówne obroty jak motocykl tracił kompresje. gdy miał 4 atmosfery, to w ogóle już nie trzymał jałowego Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 witam niestety nie zmierzyłem tej kompresji(nie moglem załatwić odpowiedniego przyrządu) jednak już znalazłem powód całego zmieszania tzn. tak mi się wydaje mianowicie zrobiłem mały test żeby sprawdzić szczelność zaworów podłączyłem sprężarkę odkręciłem świece podłączyłem powietrze ustawiłem ze oba zawory były zamknięte i co?? otóż powietrze wracało do gaźnika i do wydechu. tak samo nie dokręciłem do końca pokrywy zaworów no i powietrze już i przez te szpary się uwalniało( w sumie nie znam się aż tak dobrze na tym bo to mój pierwszy motorek ale wydaje mi się ze tak jednak nie powinno być) w sumie dziwie się ze palił w ogóle chociaż do czasu bo już przestał kompresja jest ale minimalna a wiec biorę się za to i rzecz jasna muszę zajrzeć do cylindra Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Witam no to tak wyczyściłem zawory pasta polerska do tego przeznaczana było co nie co nagaru sprawdziłem nafta czy przecieka okazało się ze nic a nic. Tłok pierścienie i cylinder w porządku. Ustawiłem rozrząd mam nadzieje ze dobrze ( znaczek "T" i obie kropki na kolach po obu stronach na granicy z obudową, zastanawia mnie co oznacza znak wyprzedający "T" czyli "F"?? ) No i cóż zabrałem się za odpalanie po niezliczonej ilości kopania strzelił w tłumik ale po za tym nic więcej. i teraz pytanie podczas kopania z gaźnika a dokładnie wlotem od filtra powietrza wydostaje się powietrze czy tak powinno być?? Proszę o podpowiedź w tych kwestiach bo już nie mam pojęcia co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2009 Rozrzad jest zle ustawiony jezeli przez ssanie wali ci powietrze, powinno raczej ssac :). Zamiast sciagac glowice moze nalezalo najpierw sprawdzic luzy zaworowe ? Jak rozbierasz cokolwiek to trzeba dokladnie sprawdzic jak bylo zlozone, w tym wypadku zrobic np zdjecie rozrzady z walem ustawionym na literze T i nie byloby problemu. Znaczek F sluzy do sprawdzenia ustawienia zaplonu lampa strobo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 sprawdzałem luzy zaworowe przed tym wszystkim było na 0.20 na wszystkich zaworach. tez tak myślę ze powinno ssać jednak jest całkiem inaczej i nie mam pojęcia dlaczego?? cóż zdjęcia nie wykonałem przed tym wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na wszystkich zaworach było 20?! na ssących i wydechowych też? Niedziw się że robiła takie cuda. Na ssacych powino być ok (nieznam danych od klr) 0,05-0,10 a na wydechowych 0,10-0,15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelos Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 tak na wszystkich było 0.20 w serwisówce jest granica ustawiania 0.19 - 0.24 wiec raczej było dobrze na luzach podanych przez Ciebie myślę ze podpalało by zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Zwiekszony luz zaworowy to klepanie i osłabienie motocykla, efekt o którym tutaj piszesz moze wynikać z nieszczelnosci komory spalania. Trzeba zrobić próbe szczelności. Dowiesz sie wtedy sporo o kondycji ogólnej silnika. Pozatym jak już sie bawić w mechanika to kup stetoskop bez tego ani rusz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.