Skocz do zawartości

Kawasaki KLR 250 91r. nierowne wolne obroty


Michaelos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem mój polega na tym ze motor gdy zostawiam go na wolne obroty pozostaje przez chwile przy 1.5 tys następnie wzrasta do 3tys. spada na chwile dalej wzrasta kiedy dodam gazu i gwałtownie pusze motor gaśnie. Dodam ze jest to bez różnicy czy jest ciepły czy zimny. Podczas jazdy wszystko ok. nie muli go nie strzela nic z tych rzeczy ale raz zatrzymuje się trzyma małe obroty raz większe a czasem potrafi sobie zgasnąć od tak sobie.

Czy ktoś wie czym może to być spowodowane?? ustawiałem wolne obroty jednak to i tak nic nie daje...

jest to z lekka dziwne dla mnie bo nie mailem żadnego upadku wszystko było ok a tu nagle tak szaleje na wolnych obrotach.

Proszę o jakaś podpowiedz w tej sprawie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak grzebiesz w gaźniku to przy okazji sprawdź w jakim stanie jest membrana od podciśnieniowej przepustnicy.

 

a ja miałem nierówne obroty jak motocykl tracił kompresje. gdy miał 4 atmosfery, to w ogóle już nie trzymał jałowego

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

niestety nie zmierzyłem tej kompresji(nie moglem załatwić odpowiedniego przyrządu) jednak już znalazłem powód całego zmieszania tzn. tak mi się wydaje mianowicie zrobiłem mały test żeby sprawdzić szczelność zaworów podłączyłem sprężarkę odkręciłem świece podłączyłem powietrze ustawiłem ze oba zawory były zamknięte i co?? otóż powietrze wracało do gaźnika i do wydechu. tak samo nie dokręciłem do końca pokrywy zaworów no i powietrze już i przez te szpary się uwalniało( w sumie nie znam się aż tak dobrze na tym bo to mój pierwszy motorek ale wydaje mi się ze tak jednak nie powinno być) w sumie dziwie się ze palił w ogóle chociaż do czasu bo już przestał kompresja jest ale minimalna a wiec biorę się za to i rzecz jasna muszę zajrzeć do cylindra

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

no to tak wyczyściłem zawory pasta polerska do tego przeznaczana było co nie co nagaru sprawdziłem nafta czy przecieka okazało się ze nic a nic. Tłok pierścienie i cylinder w porządku.

Ustawiłem rozrząd mam nadzieje ze dobrze ( znaczek "T" i obie kropki na kolach po obu stronach na granicy z obudową, zastanawia mnie co oznacza znak wyprzedający "T" czyli "F"?? )

No i cóż zabrałem się za odpalanie po niezliczonej ilości kopania strzelił w tłumik ale po za tym nic więcej.

i teraz pytanie podczas kopania z gaźnika a dokładnie wlotem od filtra powietrza wydostaje się powietrze czy tak powinno być??

Proszę o podpowiedź w tych kwestiach bo już nie mam pojęcia co jest nie tak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrzad jest zle ustawiony jezeli przez ssanie wali ci powietrze, powinno raczej ssac :).

Zamiast sciagac glowice moze nalezalo najpierw sprawdzic luzy zaworowe ?

Jak rozbierasz cokolwiek to trzeba dokladnie sprawdzic jak bylo zlozone, w tym wypadku zrobic np zdjecie rozrzady z walem ustawionym na literze T i nie byloby problemu.

Znaczek F sluzy do sprawdzenia ustawienia zaplonu lampa strobo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiekszony luz zaworowy to klepanie i osłabienie motocykla, efekt o którym tutaj piszesz moze wynikać z nieszczelnosci komory spalania. Trzeba zrobić próbe szczelności. Dowiesz sie wtedy sporo o kondycji ogólnej silnika. Pozatym jak już sie bawić w mechanika to kup stetoskop bez tego ani rusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...