wueska Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Przecież nikt odrazu nie bije płytek z odpowiednim wymiarem! Najpierw surowa płytka trafia do pieca z pieca do chłodziwa i tak zahartowana płytka trafia na szlifierke gdzie uzyskuje swój wymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Pewnie ma jeszcze warstwę nawęgloną która daje jej odpowiednią twardość i to właśnie ta warstwa po zeszlifowaniu osłabia płytkę . A warstwa nawęglona nie jest gruba . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Grubość warstwy zalezna jest od czasu spedzonego przez płytke w "weglu":) przyjołem spore uproszczenie nie ma sensu sie zagłebiac w procesy mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 zdjecia są z motocykla wyczynowego, mocno obciążonego silnika, i nic mnie już nie zaskoczy jeśli chodzi np o yzf. tam się takie rzeczy po prostu dzieją. Jak silnik wybucha w F1 to też z powodu oszczędności, czy raczej z powodu maksymalnego wyżyłowania? płytkę zaworową powinno się wkładać napisem do góry i z tejże strony również szlifować. nie spotakłem się jeszcze z przypadkiem pękniętj płytki. Pewnie takie rzeczy sią zdarzają, tak samo jak pęknięte sprężyny zaworowe, wałki, mostki etc. nie demonizujmy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Trzeba przyznać że ładnie tłok poszedł w sline z tym zaworem;) Ilekroćwidze podobnie uszkodzony silnik siedze sobie z 15 minut i analizuje gdzie zadano pierwszą rane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Grzebanie w głowicy :) Ale pękniętego wałka rozrządu nie fotografowałem. http://img30.imageshack.us/img30/8623/dsc00576lj.jpg http://img8.imageshack.us/img8/8950/dsc00574hk.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 płytkę zaworową powinno się wkładać napisem do góry i z tejże strony również szlifować. nie spotakłem się jeszcze z przypadkiem pękniętj płytki A czy nie jest tak że płytki pod szklanka można szlifować obojętnie? Zawsze spotykałem się z takimi opiniami. :icon_rolleyes: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Kiki to zależy mnie generalnie nie obchodzi co i jak oddaje je komus innemu i to on udziela gwarancji na usługe. Z tego co wiem to chyba wczesniej sprawdza co i jak przyrządem do mierzenia twardości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Mi też nigdy nie pękła płytka. Trzeba się trzymać kilku zasad - strona nieobrabiana idzie od strony wałka rozrządu (jeśli jest na szklance), lub na zawór (jeśli jest pod). Robienie zamieszania, że zaraz coś pęknie i rozwali cały silnik jest porównywalne ze straszeniem czarną Wołga itp. Problem jest wtedy, gdy są zawory do wymiany i płytkę szlifuje się na bardzo mały, niedopuszczalny przez fabrykę rozmiar. Tworzycie miejskie legendy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 czyli lepiej dać 20zł za szliw niż 20zł za nową płytke... paranoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 czyli lepiej dać 20zł za szliw niż 20zł za nową płytke... paranoja w takiej sytuacji bez sensu, ale jesli dostepność płytki jest problematyczna lub szlif mozna wykonać we własnym zakresie... Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Nie każda płytka kosztuje 20 zł, za szlifowanie płaciłem 10 zł, a inna sprawa to czas, nie każdy ma ochotę czekać, nie wszystkie płytki są zawsze dostepne od ręki. Major000 nie podałeś konkretnych argumentów, jak dla mnie dyskusja na poziomie "nie bo nie" nie ma większego sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 argument w postaci mojego pierwszego posta w tym temacie gdzie pęknięta płytka była przyczyną armagedonu w silniku to za mało??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Mocne uogulnienie. Nie każda płytka. W nie każdym silniku. Oraz "z głową" wykonany szlif. I nie widze problemu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Szlifowanie płytki ma jeszcze jeden + bywa ze da sie idealnie ustawić luz zaworowy na wszystkich cylidrach(poprostu jednakowy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.