major000 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Dla tych co olewają wymiany zaworów, regulację luzu zaworowego, szlifują płytki itd. sory za słabą jakość http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f236705b0513ae.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6639e55c6184b162.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef976d2b9c6562c7.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Co jest zlego w szlifowaniu plytek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Co jest zlego w szlifowaniu plytek? bez komentarza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) Równiez nie widzę związku między urwanym grzybkiem zaworu a szlifowaniem płytek. Chociaz jesli sie nie mylę to jest tłok z 5 zaworowej yamahy w której z racji niewielkiej srednicy płytek ich szlifowanie byłoby w praktyce trudne do wykonania. Edytowane 5 Października 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Równiez nie widzę związku między urwanym grzybkiem zaworu a szlifowaniem płytek. Przeszlifuj kilka razy płytki otwierające do swojego Monstera a niebawem się przekonasz jakiego bałaganu może narobić pęknięta płytka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Dla tych co olewają wymiany zaworów, regulację luzu zaworowego, szlifują płytki itd. sory za słabą jakość http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78f236705b0513ae.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6639e55c6184b162.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef976d2b9c6562c7.html Niezły balejaż w tym silniku się odbył :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Przeszlifuj kilka razy płytki otwierające do swojego Monstera a niebawem się przekonasz jakiego bałaganu może narobić pęknięta płytka. Kilka razy. A co jest zlego jesli raz zeszlifujemy? Nie mowmy o cienkich plytkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Października 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Płytka zaworowa jest produkowana do pewnej bezpiecznej grubości. Jeśli nie ma dostępu do nowej płytki na miejscu i zdejmie się na magnesówce z nieutwardzonej części pewną grubość, mieszcząc się w granicach przewidzianych przez producenta, to jak ma się to do braku dbałości o motocykl? Szlifowanie płytek u dobrego speca kosztuje praktycznie tyle samo co zakup nowej, robi się to tylko po to, by czasem przyśpieszyć pracę i nie czekać 3 tygodnie w sezonie na dostarczenie akurat brakującego wymiaru... Abstrahuję od sytuacji, gdy ktoś szlifuje płytki na wymiar żyletki. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) Zdarza się... Rozumiem że głowica i cylek poszedł?? W znajomego YZF po 60 mth od nowości rozpadł się tłok(10mth Vertex). Też niezły bajzel. Edytowane 5 Października 2009 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Deja Vu normalnie :D Mi w Kawie też się urwał grzybek bo zawór się wypiął i wpadł do środka :) Ładna masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Przeszlifuj kilka razy płytki otwierające do swojego Monstera a niebawem się przekonasz jakiego bałaganu może narobić pęknięta płytka. Raczej miałem na mysli szlifowanie płytek jako uogulnienie a nie w kontekscie konkretnego silnika. Co innego ducatowy silnik a co innego "stare" dwuzaworowe kawasaki z płytkami o średnicy 13mm i grubosci ładnych kilku mm. W dodatku umieszczonymi pod szklanką. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Raczej miałem na mysli szlifowanie płytek jako uogulnienie a nie w kontekscie konkretnego silnika. Co innego ducatowy silnik a co innego "stare" dwuzaworowe kawasaki z płytkami o średnicy 13mm i grubosci ładnych kilku mm. W dodatku umieszczonymi pod szklanką. Stare Kawasaki miały płytki 25mm na szklance a nowsze pod i 13mm. Jak w wyniku zmęczenia materiału taka 13mm płytka pęknie ( a kilka razy widziałem takie) to rozpina zawór i awaria na 100 fajerek. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 I potwierdza się prawda o tzw "pozornych oszczędnościach". Specem nie jestem, ale jeśli taka płytka jest powierzchniowo utwardzana, a coś czuję że jest (jest :icon_question: :icon_question: ), to z tym szlifowaniem to nie za bardzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 nie pisałem na początku bo chciałem wasze wypowiedzi zobaczyć, właśnie tutaj mamy przykład jak ziomek chciał przyoszczędzić na płytce, żal było 20zł wydać, to na remont wydał ponad 6tys., korba, tłok, zawory, cylinder, głowica, nawet skrzynia była uszkodzona. chcecie być mądrzejsi od inżynierów którzy konstruowali silnik, to szlifujcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Października 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Specem nie jestem, ale jeśli taka płytka jest powierzchniowo utwardzana, a coś czuję że jest (jest ), to z tym szlifowaniem to nie za bardzo... O ile się nie mylę, od jednej strony jest utwardzana... Jak ktoś poddaje utwardzaną stronę obróbce, to sam się prosi o problemy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.