Skocz do zawartości

Luz Na tarczy-RF 600


OLOSUZUKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie jedna wytrzymała 10 tyś, a druga 15tyś km. po tym je wyrzuciłem.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

A to nieźle, zwykle nity są tak wyrąbane, że wytrzymują właśnie tyle, ile pisałem, stąd najczęściej nie podejmuję się ponownego klepania, bo potem są pretensje i śmieszne "reklamacje"... Zwykłe zaklepanie to kwota oscylująca w granicach 100 zł, o których pisałeś, choć znam też i tańsze źródła, ale tam gwarancji nie dam żadnej.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nawiązując do tematu tarcz hamulcowych, mam Suzuki GSX-R600 Srad z 1998r. Podczas ostrego hamowania przednim hamulcem występują pionowe drgania na kierownicy. Sprawdzając tarcze zauważyłem spory luz obu tarcz na nitach. Czy drgania mogą być spowodowane właśnie tym luzem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tarcza była krzywa to drgania byłyby raczej na boki odczuwalne- jeśli dobrze rozumuje. Zawieszenie jest w porządku-niedawno wymieniony olej w lagach. Opony nie wykluczam (jest z 2002r.). Koło było wyważane.

Edytowane przez MariuszR1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...