seba13 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 "Zaciski sa montowane na stale, to hamulec z plywajacymi tarczami." Ja mam w hondzie tarcze i zacisk pływający (tłoczki z jednej strony zacisku ,sam zacisk nierozbieralny ) Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) u mnie jedna wytrzymała 10 tyś, a druga 15tyś km. po tym je wyrzuciłem. Edytowane 5 Października 2009 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 5 Października 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 A to nieźle, zwykle nity są tak wyrąbane, że wytrzymują właśnie tyle, ile pisałem, stąd najczęściej nie podejmuję się ponownego klepania, bo potem są pretensje i śmieszne "reklamacje"... Zwykłe zaklepanie to kwota oscylująca w granicach 100 zł, o których pisałeś, choć znam też i tańsze źródła, ale tam gwarancji nie dam żadnej. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 "Zaciski sa montowane na stale, to hamulec z plywajacymi tarczami." Ja mam w hondzie tarcze i zacisk pływający (tłoczki z jednej strony zacisku ,sam zacisk nierozbieralny ) Pisalem o hamulcu RF600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Moja wina , zagubiłem sie w wątku . Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszR1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Witam Nawiązując do tematu tarcz hamulcowych, mam Suzuki GSX-R600 Srad z 1998r. Podczas ostrego hamowania przednim hamulcem występują pionowe drgania na kierownicy. Sprawdzając tarcze zauważyłem spory luz obu tarcz na nitach. Czy drgania mogą być spowodowane właśnie tym luzem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Pionowe ? Pionowe drgania sa raczej spowodowane oponą lub zawieszenie domaga sie remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszR1 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) Gdyby tarcza była krzywa to drgania byłyby raczej na boki odczuwalne- jeśli dobrze rozumuje. Zawieszenie jest w porządku-niedawno wymieniony olej w lagach. Opony nie wykluczam (jest z 2002r.). Koło było wyważane. Edytowane 7 Października 2009 przez MariuszR1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.