Skocz do zawartości

Po przegazowaniu obroty spadają praktycznie do zera,Gsx600F z 1997


milus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

tak jak w temacie, gdy motocykl stoi na wolnych obrotach po dodaniu i odpuszczeniu gazu wolne obroty spadają za nisko i motocykl czasami gaśnie.Jest to bardzo uciążliwe na światłach, gdyż trzeba ciągle gazować.

 

Bazują na mojej wiedzy sprawdziłem i nic to nie dało:

Gaźniki wyregulowane(membrany w gaźniku szczelne,zaworki iglicowe wyglądają dobrze,pływak się nie zawiesza),gaźniki wyczyszczone ręcznie, zawory też sprawdzone.Filtr powietrza i świece wymienione.Fajki tak samo.Kable wysokiego napięcia sprawdzone,kranik sprawdzony.Odpowietrzenie baku sprawdzone.Nie łapie lewego powietrza.

 

Dodam, że powód musi być błahy, bo gdy ostatnio rozebrałem i złożyłem motocykl do poziomu gaźników(łącznie z nimi) uległa poprawa, mimo że nic nie naprawiałem tylko kolejny raz sprawdziłem.Potem zrobiłem to samo i znowu było źle.

 

Mój motocykl to Suzuki Gsx 600F z 1997, początek ramy GN72B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakim poziomie masz ustawione wolne obroty?, czy pewny jestes wlasciwych ustawien skladu mieszanki?

jesli tak to najprawdopodobniej ta blachostka to mechaniczny problem luzow na przepustnicach i zuzycia iglic...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam lewe powietrze, złe synchro lub zła regulacja składu. Te czynniki właśnie powodują takie zachowanie silnika.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż świece są podręcznikowe,nie ma problemów z odpalaniem czy pracą w wysokim zakresie obrotów, jeździ idealnie poza tym wariowaniem na wolnym.Jak już pisałem lewych nie łapie, wszystkie łączenia sprawdzone tysiąc razy i do tego Samostart.Synchro robię za każdym razem gdy ruszam gaźniki, mam swój waku i słupki są wzorowo równe.Aku jest bardzo mocne z tym nie ma problemów, ładowanie w normie.Z elektryką raczej nie ma problemów.

 

Na razie z nowości jakie padły w temacie to zużycie iglic, które wizualnie wyglądają dobrze i luzy na przepustnicach co wykluczam, bo są w Bdb stanie.

 

Proszę o nowe pomysły, bo już przewaliłem całe forum tutejsze i na ścigaczu i sprawdziłem milion różnych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jest brak zaufania jeśli młody użytkownik pisze "Synchro robię za każdym razem gdy ruszam gaźniki, mam swój waku i słupki są wzorowo równe", dla zapewnia dodam, że motocykl był u mechanika, który też zrobił komplet regulacji i czyszczenie.A na końcu usłyszałem"Ten motocykl tak ma"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jest brak zaufania jeśli młody użytkownik pisze "Synchro robię za każdym razem gdy ruszam gaźniki, mam swój waku i słupki są wzorowo równe", dla zapewnia dodam, że motocykl był u mechanika, który też zrobił komplet regulacji i czyszczenie.A na końcu usłyszałem"Ten motocykl tak ma"

 

Nie czytałeś dokładnie w manualu jak w tym modelu robi się synchro gaźników a teraz zarzucasz nam brak zaufania. Sprawdź dokładnie jeszcze raz może sam wpadniesz na to gdzie popełniłeś błąd.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W manualu co do synchro ważnego to wyczytałem tylko jak wysoko ustawić obroty, reszta bez rewolucji.A skład mniemam, że jest dobry po kolorze świecy i tym, że nie ma żadnych innych problemów z silnikiem.Odpala pięknie i jak już się ruszy przyspiesza bez zająknięcia.Ale i tak to sprawdzę jutro jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Miałem taka samą przygodę z moim gsx 750f. Najprawdopodobniej problemem jest zła regulacja składu mieszanki. Według danych serwisowych śruby powinny być wykręcone o 1 i 7/8 obrotu. U mnie takie same objawy występowały przy wykręceniu od ok 2,3 obrotu wzwyż i poniżej 2 obrotów. Obecnie mam wykręcone ok 2,1 obrotu i nie mam tego problemu. Trzeba znaleźć "złoty środek" regulacji. U mnie także występowała samoistna chwilowa poprawa, nie wiem od czego jest to uzależnione. A przy włączaniu np świateł nie zauważasz znacznego spadku obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj jeszcze raz do serwisowki i sprawdz dokladnie jak synchronizujesz gazniki, bo cos mi sie wydaje ze wewnetrzne chodza na wyzszym podcisnieniu niz zewnetrzne.

Poza tym warto wymyc gazniki myjka chemiczna czy ultradzwiekowa, bo zaloze sie ze kanaly ukladu wolnych i przejscia sa przypchane osadem z paliwa i przy zejsciu z obrotow robi sie za ubogi. Ten sam problem moze dotyczyc filterkow wchodzacych w sklad zespolu zaworka iglicowego.

Po takim myciu jest inna rozmowa przy ustawianiu skladu mieszanki na wolnych, nie ma tych wszystkich cudow zwiazanych z przypchaniem ukladu wolnych.

Problem to znalezienie zakladu ktory ma myjke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam ten sam problem co w temacie. Tyle, że ja mam kawasaki zn 700 ltd- 4 cylindry w rzędzie, który jest chłodzony powietrzem. Jak mi się moto mocno zgrzeje na mieście to wtedy na światłach na jałowym często gasnie z powodu spadania obrotów. Kiedyś nawet zgasł mi podczas wysprzęglania przy zmianie biegu. I tak samo synchro gaźników robione kilka razy w ciągu sezonu i odczyty w porzadku. Świece ładne. Tylko, ze do mojego modelu nie ma szans znaleźć wartości do ustawienia mieszanki (model produkowany dwa lata na rynek amerykański).

 

A czy masz też takie cuś:

na 4 i 5 biegu podczas dodania gazu nastepuje "zmulenie", takie samo jak podczas dodania gazu w sytuacji, gdy zazcyna brakować paliwa w baku. Trwa to ze dwie sekundy- w tym czasie gaz odkrecony cały czas o pewną wartośc, a moto "cofa"- a następnie zaczyna normalnie przyśpieszać. U mnie takie coś wystepuje przy prędkościach 90km/h i więcej. Ma ktoś jakiekolwiek pomysły o co tu chodzi?

 

dodam, że ja swoje śruby mam skręcone do zera w tej chwili (a na początku sezonu moto jeździło na odkręconych o 2 obroty i objawy były identyczne)

Edytowane przez ZeuboK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja, co prawda miałem to w singlu, ale tez nie mogłem dojść, o co chodzi. Motocykl był, po dokładnym serwisie podczas składania go od podstaw chodził pięknie …po jakimś czasie „glut” zapchał mi dysze główna. Rozbiórka czyszczenie składanie. Nie sprawdziłem ustawienia poziomu paliwa po złożeniu a przez nie uwagę i pośpiech musiałem „przestawić” poziom paliwa w komorze od tego czasu motocykl właśnie przy dochodzeniu do świateł gasł po wciśnięciu sprzęgła i puszczenie gazu z wysokich obrotów itp dochodził do jałowych i gasł. Na wysokich chodził dobrze na wolnych tez tylko przy gwałtownym zejściu gasł. Ponowna dokładna weryfikacja gaźnika i poziom paliwa miałem o 1-1.5mm za niski. Po korekcie problem znikł. Tłumaczyłem sobie to tak ze przy wysokich obrotach dysza główna pobierała paliwo i nieznacznie zmniejszał się poziom paliwa w komorze a po gwałtownym zamknięciu przepustnicy dysza od biegu jałowego nie była zanurzona i motocykl przygasał. (specyfika budowy).

Wiec sprawdź poziom paliwa w komorach potem, śruby składu jak manual synchronizacja i musi być dobrze. Może tak jak ja w pośpiechu przez nie uwagę cos nabroiłeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...