satanic_masta Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 a że sie tak spytam z ktorego roku wsadziles silnik a z ktorego mialeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 chetnie bym zalozyl ale nie moge ich kupic a jak sa to cena zabujcza :banghead: :banghead: :banghead: jak by ktos mial jakies info na czesci to bym prosil na PW :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 chetnie bym zalozyl ale nie moge ich kupic a jak sa to cena zabujcza :banghead: :banghead: :banghead: jak by ktos mial jakies info na czesci to bym prosil na PW :icon_mrgreen: Yeti30... ty na pewno o AIRBOX'e piszesz ?!?!? Czy chodzi ci o WLOTY POWIETRZA do Airboxa... i masz "dziury w ramie" :banghead: Airbox to taka wielka plastikowa pucha pomiędzy bakiem i silnikiem ;) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Yeti30... ty na pewno o AIRBOX'e piszesz ?!?!? Czy chodzi ci o WLOTY POWIETRZA do Airboxa... i masz "dziury w ramie" :banghead: Airbox to taka wielka plastikowa pucha pomiędzy bakiem i silnikiem ;) :eek: no sie zgadza ale patrzac po ogloszeniach najczescie pisza airbox wiec jakos mi tak utkwilo w pamieci :flesje: Ale dzieki za sprostowanie :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 a że sie tak spytam z ktorego roku wsadziles silnik a z ktorego mialeś?? miałem pewnie z 97r, nic mi nie wiadomo bynajmniej o wcześniejszych wymianach silnika, a kupiłem podobno z 2000r z U.K. i to już w sumie 3 silnik który udało mi się trafić w stanie godnym uwagi (2 wcześniejsze z PL w opłakanym stanie). A co do tych airboxow, zabiorę się za to bliżej weekendu i zdam sprawozdanie co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 no i pewnie zalozyles do silnika z 2000 gazniki z '97 jesli tak tu tkwi problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 no i pewnie zalozyles do silnika z 2000 gazniki z '97 jesli tak tu tkwi problem no ale jaki problem skoro zrobiona było synhro i czyszczenie gaźników i pełne strojenie u mechanika? to te same gaźniki przecież. ja obstawiam na tą szpare między airboxami, jak zrobie to powiem czy coś się polepszyło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) taki problem że 2000 i 1997 to inny silnik i inne gazniki :) najlepiej wez od kogos kto ma srada z 00 i zrob podmianke gaznikow Edytowane 30 Września 2009 przez satanic_masta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 30 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 taki problem że 2000 i 1997 to inny silnik i inne gazniki :) najlepiej wez od kogos kto ma srada z 00 i zrob podmianke gaznikow no to weź mi wytłumacz w czym jest różnica w silniku z 97r a z 00? :cool: bo ja nie widzę żadnej, bynajmniej w wyglądzie, dzwięku, no i mam nadzieje mocy jak to naprawie... co do gaźników nie będę dyskutował chociaż wyglądają identycznie ale może zawartość jest inna albo jakieś inne rzeczy w nich znajdujące się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam mam podobny u siebie problem wiec dopisze sie zamiast zakladac nowy temat (mam nadzieje, ze autor nie bedzie miec nic przeciwko). Gazniki sa po czyszczeniu, regulacji i synchronizacji (wszystko pod serwisowke regulowane z tego co wiem), a moto przy 7.5 tys obrotow przerywa (w 2 osoby ostatnio i przy 8.5 przerywal) i ogolnie ma jakby za malo mocy w tym gornym przedziale obrotow. Przed robieniem gaznikow bylo to duzo bardziej odczuwalne, teraz zjawisko sie zmniejszylo. Filtr powietrza jest nowy (papierowy, oryginalny), swiece nowe, wydech nie oryginalny. Stare swiece po odkreceniu na tym najbardziej wystajacym elemencie (elektrodzie?) mialy kolor taki bialo-szary, na tym nizej do ktorego iskra przeskakuje taka kawa z mlekiem. Przerywanie najbardziej odczuwalne jest od 3 biegu w gore, za pierwszych 2 mniej. Czy szukac u siebie nie szczelnosci gdzies w okolicach airboxu, czy to raczej za niski poziom paliwa w gaznikach, czy moze cos innego ? Pzdr :flesje: Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 (edytowane) tak na szybko to modelu 97 sa dysze głowne 125 dla 1go i czwartego cylindra i 122,5 dla drugiego i trzeciego a od modelu 98 dysze sa 135 i 132,5 oczywiscie zmian jest wiecej ale długo by pisac :) Edytowane 30 Września 2009 przez satanic_masta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 No więć, dziś zrobiłem to co opisywałem, uszczelniłem te szpary pianką wycietą z karimaty, tak że powietrze nie ma prawa wpadać bokiem i uciekać, dodatkowo świeczki wymieniłem, bo tamtych starych pochodzenia nie znałem i objaw wciąż jest taki sam...Nic się nie zmieniło, tak samo rusza i tak samo przyspiesza. Czy możliwe jest że mechanicy źle zrobili synchro?? :icon_eek: Jaki może być jeszcze inny powód? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Synchro ma znaczenie tylko przy wolnych obrotach i ruszeniu z nich w gore. Ty masz po prostu niewlasciwe gazniki do tego silnika. Jezeli to mozliwe to sprobuj podmienic gazniki z kims kto ma rocznik 2000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Synchro ma znaczenie tylko przy wolnych obrotach i ruszeniu z nich w gore. Ty masz po prostu niewlasciwe gazniki do tego silnika. Jezeli to mozliwe to sprobuj podmienic gazniki z kims kto ma rocznik 2000. Czyli faktycznie każdy rocznik miał inne te gaźniki? No dobra a czy silnik ma gdzieś jakąś numeracje żeby sprawdzić czy faktycznie jest to ten 2000r? Kupowałem go w Anglii, i angol tak mi powiedział że to 2000. A z ich prawdomównością różnie bywa szczerze mówiąc...Więc nie chciał bym potem kombinować znowu jak sie okaże że to nie ten rok silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Kupowałem go w Anglii, i angol tak mi powiedział że to 2000. A z ich prawdomównością różnie bywa szczerze mówiąc... Dużo lepiej niż u Polaków, niestety. Skontaktuj się z Suzuki Polska i podaj im numer silnika. Może pomogą. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.