Skocz do zawartości

SRAD 600 przerywa przy wysokich obrotach


Morfi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chetnie bym zalozyl ale nie moge ich kupic a jak sa to cena zabujcza :banghead: :banghead: :banghead:

jak by ktos mial jakies info na czesci to bym prosil na PW :icon_mrgreen:

 

Yeti30... ty na pewno o AIRBOX'e piszesz ?!?!? Czy chodzi ci o WLOTY POWIETRZA do Airboxa... i masz "dziury w ramie" :banghead: Airbox to taka wielka plastikowa pucha pomiędzy bakiem i silnikiem ;)

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yeti30... ty na pewno o AIRBOX'e piszesz ?!?!? Czy chodzi ci o WLOTY POWIETRZA do Airboxa... i masz "dziury w ramie" :banghead: Airbox to taka wielka plastikowa pucha pomiędzy bakiem i silnikiem ;)

 

:eek: no sie zgadza ale patrzac po ogloszeniach najczescie pisza airbox wiec jakos mi tak utkwilo w pamieci :flesje: Ale dzieki za sprostowanie :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a że sie tak spytam z ktorego roku wsadziles silnik a z ktorego mialeś??

miałem pewnie z 97r, nic mi nie wiadomo bynajmniej o wcześniejszych wymianach silnika, a kupiłem podobno z 2000r z U.K. i to już w sumie 3 silnik który udało mi się trafić w stanie godnym uwagi (2 wcześniejsze z PL w opłakanym stanie). A co do tych airboxow, zabiorę się za to bliżej weekendu i zdam sprawozdanie co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i pewnie zalozyles do silnika z 2000 gazniki z '97 jesli tak tu tkwi problem

 

no ale jaki problem skoro zrobiona było synhro i czyszczenie gaźników i pełne strojenie u mechanika? to te same gaźniki przecież. ja obstawiam na tą szpare między airboxami, jak zrobie to powiem czy coś się polepszyło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki problem że 2000 i 1997 to inny silnik i inne gazniki :)

najlepiej wez od kogos kto ma srada z 00 i zrob podmianke gaznikow

no to weź mi wytłumacz w czym jest różnica w silniku z 97r a z 00? :cool:

bo ja nie widzę żadnej, bynajmniej w wyglądzie, dzwięku, no i mam nadzieje mocy jak to naprawie... co do gaźników nie będę dyskutował chociaż wyglądają identycznie ale może zawartość jest inna albo jakieś inne rzeczy w nich znajdujące się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny u siebie problem wiec dopisze sie zamiast zakladac nowy temat (mam nadzieje, ze autor nie bedzie miec nic przeciwko). Gazniki sa po czyszczeniu, regulacji i synchronizacji (wszystko pod serwisowke regulowane z tego co wiem), a moto przy 7.5 tys obrotow przerywa (w 2 osoby ostatnio i przy 8.5 przerywal) i ogolnie ma jakby za malo mocy w tym gornym przedziale obrotow. Przed robieniem gaznikow bylo to duzo bardziej odczuwalne, teraz zjawisko sie zmniejszylo. Filtr powietrza jest nowy (papierowy, oryginalny), swiece nowe, wydech nie oryginalny. Stare swiece po odkreceniu na tym najbardziej wystajacym elemencie (elektrodzie?) mialy kolor taki bialo-szary, na tym nizej do ktorego iskra przeskakuje taka kawa z mlekiem.

Przerywanie najbardziej odczuwalne jest od 3 biegu w gore, za pierwszych 2 mniej.

Czy szukac u siebie nie szczelnosci gdzies w okolicach airboxu, czy to raczej za niski poziom paliwa w gaznikach, czy moze cos innego ?

 

Pzdr :flesje:

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko to modelu 97 sa dysze głowne 125 dla 1go i czwartego cylindra i 122,5 dla drugiego i trzeciego

a od modelu 98 dysze sa 135 i 132,5

oczywiscie zmian jest wiecej ale długo by pisac :)

Edytowane przez satanic_masta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więć, dziś zrobiłem to co opisywałem, uszczelniłem te szpary pianką wycietą z karimaty, tak że powietrze nie ma prawa wpadać bokiem i uciekać, dodatkowo świeczki wymieniłem, bo tamtych starych pochodzenia nie znałem i objaw wciąż jest taki sam...Nic się nie zmieniło, tak samo rusza i tak samo przyspiesza. Czy możliwe jest że mechanicy źle zrobili synchro?? :icon_eek: Jaki może być jeszcze inny powód?

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Synchro ma znaczenie tylko przy wolnych obrotach i ruszeniu z nich w gore.

Ty masz po prostu niewlasciwe gazniki do tego silnika. Jezeli to mozliwe to sprobuj podmienic gazniki z kims kto ma rocznik 2000.

 

Czyli faktycznie każdy rocznik miał inne te gaźniki?

No dobra a czy silnik ma gdzieś jakąś numeracje żeby sprawdzić czy faktycznie jest to ten 2000r?

Kupowałem go w Anglii, i angol tak mi powiedział że to 2000. A z ich prawdomównością różnie bywa szczerze mówiąc...Więc nie chciał bym potem kombinować znowu jak sie okaże że to nie ten rok silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem go w Anglii, i angol tak mi powiedział że to 2000. A z ich prawdomównością różnie bywa szczerze mówiąc...

Dużo lepiej niż u Polaków, niestety.

 

Skontaktuj się z Suzuki Polska i podaj im numer silnika. Może pomogą.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...