Skocz do zawartości

SRAD 600 przerywa przy wysokich obrotach


Morfi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam następujący problem, wstawiłem do Swojego Srada nowy silnik,

synchro i czyszczenie gaźników odbyło się na miejscu oczywiście po włożeniu silnika. Śmiga jak śmigał ale jak dochodzi do czerwnonych obrotów tak jak by się dławił... Czym to może być spowodowane? Planuje jutro włożyć nowe świeczki, pomoże to coś? Co może być tego powodem?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co kręcisz tak wysoko? Pod czerwonym polem należy zmienić bieg. Kręcąc na czerwone tracisz przyspieszenie, zarzynasz silnik i robisz hałas. Same zalety. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co kręcisz tak wysoko? Pod czerwonym polem należy zmienić bieg. Kręcąc na czerwone tracisz przyspieszenie, zarzynasz silnik i robisz hałas. Same zalety. :banghead:

co Ty opowiadasz?

Pamiętam jak latałem na tamtym silniku i nie było to żadnym problemem, na najwyzszych obrotach szedł jak wściekły, a temu tego właśnie brakuje.... A na czerwone pole nigdy nie wpadam dla jasności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przyciołem, jak zdejmowałem zbiornik zobaczyłem że jest szpara około 5mm miedzy airboxem a tymi wlotam już do gaźników co powinny łączyć się z airboxami( nie wiem jak ten element profesjonalnie się nazywa), wydaję mi się że to była główna przyczyna, że nie dostawał tyle powietrza ile potrzebował, i bokiem uciekało. Jest taka możliwość że to to ją bolało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś lub jutro spróbuje to zdjąć z gaźników i założyć poprawnie i szczelnie, na starym silniku było to jeszcze zaizolowane i uszczelnione dodatkowo specjalnie żeby powietrze się nie dostawało lewe,a u mnie po przekładce silnika nie ma tego w ogóle i dopiero się dopatrzyłem, myślę że to właśnie przez to. to sobie załóż te airboxy, po coś w końcu są i do czegoś służą i do czegoś ten SRAD służy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli byla szpara to dostawal za duza objetosc powietrza i na wysokich obrotach robil sie po prostu za ubogi.

Kazdy gaznik nowej japonii pracuje z okreslona objetoscia powietrza zawarta w airboxie i ten musi byc szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kargulvmax

Zgadzam się w 100% nawet nieumiejetne nasaczenie gąbkowego filtra powietrza potrafi krwi napsuć.Pozdr

 

Jezeli byla szpara to dostawal za duza objetosc powietrza i na wysokich obrotach robil sie po prostu za ubogi.

Kazdy gaznik nowej japonii pracuje z okreslona objetoscia powietrza zawarta w airboxie i ten musi byc szczelny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...