Morfi Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Witam, Mam następujący problem, wstawiłem do Swojego Srada nowy silnik, synchro i czyszczenie gaźników odbyło się na miejscu oczywiście po włożeniu silnika. Śmiga jak śmigał ale jak dochodzi do czerwnonych obrotów tak jak by się dławił... Czym to może być spowodowane? Planuje jutro włożyć nowe świeczki, pomoże to coś? Co może być tego powodem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Zbyt niski poziom paliwa w gaźnikach:| Wykręć świece i strzel jej fote. Zbyt niski poziom paliwa w gaźnikach:| Wykręć świece i strzel jej fote. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ale dlaczego zbyt niski poziom paliwa? złe synchro i czyszczenie? a może pompa paliwa szwankuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Ściągnij sobie serwisówke do tego sprzętu i tam będziesz miał napisane jak ustawić poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Poziom ma niewiele do synchronizacji klap przepustnic i czyszczenia. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ale jak juz wymienisz swiece to napisz czy sie poprawilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A po co kręcisz tak wysoko? Pod czerwonym polem należy zmienić bieg. Kręcąc na czerwone tracisz przyspieszenie, zarzynasz silnik i robisz hałas. Same zalety. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 no własnie dobry srad ma moc max przy 13kRPM takze pod samym czerwonym a odciecie jest dopiero przy 14250RPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 A po co kręcisz tak wysoko? Pod czerwonym polem należy zmienić bieg. Kręcąc na czerwone tracisz przyspieszenie, zarzynasz silnik i robisz hałas. Same zalety. :banghead: co Ty opowiadasz? Pamiętam jak latałem na tamtym silniku i nie było to żadnym problemem, na najwyzszych obrotach szedł jak wściekły, a temu tego właśnie brakuje.... A na czerwone pole nigdy nie wpadam dla jasności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 wczoraj przyciołem, jak zdejmowałem zbiornik zobaczyłem że jest szpara około 5mm miedzy airboxem a tymi wlotam już do gaźników co powinny łączyć się z airboxami( nie wiem jak ten element profesjonalnie się nazywa), wydaję mi się że to była główna przyczyna, że nie dostawał tyle powietrza ile potrzebował, i bokiem uciekało. Jest taka możliwość że to to ją bolało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 A przestał przerywać? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 nie wiem czy to moze byc powodem ja osobiscie nie mam wcale airboxow :buttrock: i nie mam problemow takich.ale mozze to tez cos psuje :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 dziś lub jutro spróbuje to zdjąć z gaźników i założyć poprawnie i szczelnie, na starym silniku było to jeszcze zaizolowane i uszczelnione dodatkowo specjalnie żeby powietrze się nie dostawało lewe,a u mnie po przekładce silnika nie ma tego w ogóle i dopiero się dopatrzyłem, myślę że to właśnie przez to. to sobie załóż te airboxy, po coś w końcu są i do czegoś służą i do czegoś ten SRAD służy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jezeli byla szpara to dostawal za duza objetosc powietrza i na wysokich obrotach robil sie po prostu za ubogi. Kazdy gaznik nowej japonii pracuje z okreslona objetoscia powietrza zawarta w airboxie i ten musi byc szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kargulvmax Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Zgadzam się w 100% nawet nieumiejetne nasaczenie gąbkowego filtra powietrza potrafi krwi napsuć.Pozdr Jezeli byla szpara to dostawal za duza objetosc powietrza i na wysokich obrotach robil sie po prostu za ubogi. Kazdy gaznik nowej japonii pracuje z okreslona objetoscia powietrza zawarta w airboxie i ten musi byc szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.