Skocz do zawartości

Strzelanie z wydechow gsxr 1100w


Playerkidd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich milosnikow jednosladow mam taki problem moj gixx zaczal strzelac z tlomikow wiem ze temat juz byll ale tam byly opisane przypadki gdy spadal z obrotow a u mnie jest odwrotnie na wolnych chodzi rowniotko ale w trakcie odkrecania 10 na 9 przypadkow w okoolicy 9 tys zaczyna strzelac i nie chce dalej isc, wymienilem filtr powietrza cewki z przewodami swiece modul wyczyszczone i zsynchro gazniki i pojecia juz nie mam gdzie moze twkwic przyczyna (slizga mi sie sprzeglo bo docisk juz chyba swoje przezyl ale czy to w ogole ma cos wspolnego) Moze ktos sie juz z tym spotkal pomozcie pzdr

Edytowane przez Playerkidd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich milosnikow jednosladow mam taki problem moj gixx zaczal strzelac z tlomikow wiem ze temat juz byll ale tam byly opisane przypadki gdy spadal z obrotow a u mnie jest odwrotnie na wolnych chodzi rowniotko ale w trakcie odkrecania 10 na 9 przypadkow w okoolicy 9 tys zaczyna strzelac i nie chce dalej isc, wymienilem filtr powietrza cewki z przewodami swiece modul wyczyszczone i zsynchro gazniki i pojecia juz nie mam gdzie moze twkwic przyczyna (slizga mi sie sprzeglo bo docisk juz chyba swoje przezyl ale czy to w ogole ma cos wspolnego) Moze ktos sie juz z tym spotkal pomozcie pzdr

Sprawdź poziom paliwa. Prawdopodobnie jest za niski i przy większych obrotach jest za mało wachy w komorze pływaka, przez co mieszanka się zubaża i występować mogą strzały w wydech. Jesli nie to to trzeba by sprawdzić zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tylko tak ze swiece na bank sa ok w ogole caly uklad zaplonowy i elektryka sprawdzona rozebralem juz i sie wlasnie za gazniki biore , tylko o co chodzi z tym zaponym zaplonem to nie bardzo wiem i co sie z tym robi

Edytowane przez Playerkidd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłonu raczej nie da się regulować w tym sprzęcie. Grzebałeś wcześniej w gaźnikach i po tym zaczął świrować? Kiedyś robiłem gaźniki w swojej RF600R, śruby składu były różnie ustawione więc zapamiętałem ustawienia i ustawiłem wg.książki. Odpaliłem i moto zachowywało się dokładnie tak jak Twoje, nie kręciło do końca, szło do 8-10k RPM i dławiło się, strzelało i takie tam. Przestawiłem śruby tak jak były, złożyłem i od razu RF odżyła, znowu zaczęła kręcić 15K RPM bez problemu.

 

Ale najpierw zastosuj się do tego co pisze HD1940. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to swirowanie zaczelo sie gdy zostal troche skatowany na zdjetym wydechu po powtornym zalozeniu sie zaczelo wczoraj zsynchornizowalem gazniki bo sie okazalo ze jeden chodzil inaczej ale niestety nic to nie dalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to skatowałeś silnik. :biggrin: Nie będzie łatwo naprawić, zawory mogły ostro dostać. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bralem to pod uwage ale mialem nadzieje ze to cos innego ale niestety wlasnie wychodzi na to ze to zawory

 

Chyba ze ktos ktos zna jeszcze jakies inne opcje ktorych nie sprawdzilem

Edytowane przez Playerkidd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luzy zaworowe zostawilem sobie na koniec a tlumik byl zdejmowany w punkcie rura / tlumik i tam nie bylo zadnej uszcelki i przed zdjeciem go nie bylo zadnych podobnych objawow

 

Luzy zaworowe sa prawidlowe ?

Wydech zlozony ze wszystkmi uszczelkami ( tzn przy wejsciu rur w glowice i na laczeniu rury / tlumik ) ?

 

Adam M a o co chodzi z tymi uszczelkami w ukladzie wydechowym i jaki to moze miec wplyw na strzaly z wydechu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelnosci wydechu powoduja zubozenie mieszanki i charakterystyczne strzaly przy zejsciu z obrotow, jak rowniez wrazenie stukania silnika.

Jednak w twoim wypadku najbardziej podejrzewalbym zawory ( za male luzy ) lub zbyt uboga mieszanke na wysokich obrotach co moze skutkowac wypaleniem zaworow.

Czy masz oryginalne pudlo filtra powietrza i oryginalny wydech ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...