Playerkidd Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 (edytowane) Witam wszystkich milosnikow jednosladow mam taki problem moj gixx zaczal strzelac z tlomikow wiem ze temat juz byll ale tam byly opisane przypadki gdy spadal z obrotow a u mnie jest odwrotnie na wolnych chodzi rowniotko ale w trakcie odkrecania 10 na 9 przypadkow w okoolicy 9 tys zaczyna strzelac i nie chce dalej isc, wymienilem filtr powietrza cewki z przewodami swiece modul wyczyszczone i zsynchro gazniki i pojecia juz nie mam gdzie moze twkwic przyczyna (slizga mi sie sprzeglo bo docisk juz chyba swoje przezyl ale czy to w ogole ma cos wspolnego) Moze ktos sie juz z tym spotkal pomozcie pzdr Edytowane 17 Września 2009 przez Playerkidd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Zobacz kolor swiec. Moze sa czarne co by sugerowalo na gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam wszystkich milosnikow jednosladow mam taki problem moj gixx zaczal strzelac z tlomikow wiem ze temat juz byll ale tam byly opisane przypadki gdy spadal z obrotow a u mnie jest odwrotnie na wolnych chodzi rowniotko ale w trakcie odkrecania 10 na 9 przypadkow w okoolicy 9 tys zaczyna strzelac i nie chce dalej isc, wymienilem filtr powietrza cewki z przewodami swiece modul wyczyszczone i zsynchro gazniki i pojecia juz nie mam gdzie moze twkwic przyczyna (slizga mi sie sprzeglo bo docisk juz chyba swoje przezyl ale czy to w ogole ma cos wspolnego) Moze ktos sie juz z tym spotkal pomozcie pzdr Sprawdź poziom paliwa. Prawdopodobnie jest za niski i przy większych obrotach jest za mało wachy w komorze pływaka, przez co mieszanka się zubaża i występować mogą strzały w wydech. Jesli nie to to trzeba by sprawdzić zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 -świeca do wymiany -niedomykaniu się zaworów wydechowych -zbyt późny zapłon -zbyt uboga mieszanka Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) ok tylko tak ze swiece na bank sa ok w ogole caly uklad zaplonowy i elektryka sprawdzona rozebralem juz i sie wlasnie za gazniki biore , tylko o co chodzi z tym zaponym zaplonem to nie bardzo wiem i co sie z tym robi Edytowane 18 Września 2009 przez Playerkidd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Zapłonu raczej nie da się regulować w tym sprzęcie. Grzebałeś wcześniej w gaźnikach i po tym zaczął świrować? Kiedyś robiłem gaźniki w swojej RF600R, śruby składu były różnie ustawione więc zapamiętałem ustawienia i ustawiłem wg.książki. Odpaliłem i moto zachowywało się dokładnie tak jak Twoje, nie kręciło do końca, szło do 8-10k RPM i dławiło się, strzelało i takie tam. Przestawiłem śruby tak jak były, złożyłem i od razu RF odżyła, znowu zaczęła kręcić 15K RPM bez problemu. Ale najpierw zastosuj się do tego co pisze HD1940. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Generalnie to swirowanie zaczelo sie gdy zostal troche skatowany na zdjetym wydechu po powtornym zalozeniu sie zaczelo wczoraj zsynchornizowalem gazniki bo sie okazalo ze jeden chodzil inaczej ale niestety nic to nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 No to skatowałeś silnik. :biggrin: Nie będzie łatwo naprawić, zawory mogły ostro dostać. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) Bralem to pod uwage ale mialem nadzieje ze to cos innego ale niestety wlasnie wychodzi na to ze to zawory Chyba ze ktos ktos zna jeszcze jakies inne opcje ktorych nie sprawdzilem Edytowane 19 Września 2009 przez Playerkidd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Sprawdziles kolor swiecy? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 tak wszystko juz patrzylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Luzy zaworowe sa prawidlowe ? Wydech zlozony ze wszystkmi uszczelkami ( tzn przy wejsciu rur w glowice i na laczeniu rury / tlumik ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Luzy zaworowe zostawilem sobie na koniec a tlumik byl zdejmowany w punkcie rura / tlumik i tam nie bylo zadnej uszcelki i przed zdjeciem go nie bylo zadnych podobnych objawow Luzy zaworowe sa prawidlowe ? Wydech zlozony ze wszystkmi uszczelkami ( tzn przy wejsciu rur w glowice i na laczeniu rury / tlumik ) ? Adam M a o co chodzi z tymi uszczelkami w ukladzie wydechowym i jaki to moze miec wplyw na strzaly z wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Nieszczelnosci wydechu powoduja zubozenie mieszanki i charakterystyczne strzaly przy zejsciu z obrotow, jak rowniez wrazenie stukania silnika. Jednak w twoim wypadku najbardziej podejrzewalbym zawory ( za male luzy ) lub zbyt uboga mieszanke na wysokich obrotach co moze skutkowac wypaleniem zaworow. Czy masz oryginalne pudlo filtra powietrza i oryginalny wydech ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Playerkidd Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Tak wydech niekombinowany orginal i airbox tez oryginal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.