Skocz do zawartości

marudzący marauder


viarus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy maruderka. Mam mały problem ze swoim. Może ktoś miał podobny przypadek i pomoże, bo mój już stoi tydzień w serwisie i nie mogą wykryć usterki. Dzieje się coś takiego, że na wolnych jakoś pracuje a jak mu dam gazu to się dusi i gaśnie. Gaźniki były ze 4 razy czyszczone i ustawiane przez serwis i nic nie pomaga. Myślę, że może coś z zapłonem ma nie tak ale to na pewno nie wina świec bo też były wymienione. Stare miały czarny kolor tak jakby okopcone (może to coś podpowie). Jestem zrospaczony bo pogoda fajna a maszyna na kołkach. Może macie jakieś pomysły??? Czekam na jakiekolwiek pomysły aby przyspieszyć naprawę. Jak zostanie naprawiony na pewno podzielę się co to było ( o ile mi powiedzą :icon_rolleyes: ) :banghead:

Jak zwykle nowicjusz namieszałem. Jak jest o maruderze to musiałem założyć nowy zamiast dopisać. Jak admin to przeczyta to może skasuje albo przeżuci do istniejącego. :icon_question: Chciałem to usunąć ale mi się nie udało :icon_idea:

Edytowane przez viarus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy prędzej coś poradzą niż wy specjaliści z forum w jednym serwisie motocyklowym pod Gorzowem Wielkopolskim łajzy z serwisu nie potrafiły przy pomocy komputera prawidłowo wyregulować gaźników ... mam nadzieje, że szybko odzyskasz swoją maszynkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do membram sam zaglądałem ze 2 razy - są całe. Przewody nie powinny mieć przebicia bo jak sprawdzaliśmy iskrę to trzymaliśmy za kopułki i nie kopały :eek: :icon_mrgreen: . Ale dzięki za słowa otuchy. Jutro jadę do marudy zobaczyć czy coś wymyślili bo jak nie to chyba wosk trzeba będzie wylać :icon_eek: dzisiaj to jużtylko :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałeś dopisać w jakich okolicznościach pojawiła się usterka. Skończyło się paliwo w trasie? Moto stało dłuższy czas i po odpaleniu tak się dzieje? Czy po prostu jechałeś i tak się stało że się zesrało?

 

Przyczyn może być wiele a bez tego trudniej wróżyć. :biggrin:

 

Forum magików. :icon_mrgreen:

 

 

Jak dajesz gazu bardzo powoli to silnik się wkręca? Sytuacja może być spowodowana usterką zapłonu, lewym powietrzem, zapchanymi dyszami. Wszystkie śrubki, o-ringi, zaślepki są na miejscu? Może odpowietrzenie gaźników jest nie halo? Może to, może tamto.... Filtr powietrza OK? Wlot do airboxu nie jest zatkany czymś? Może woda w filtrze/gaźnikach? Może kosmici pogrzebali przy sprzęcie w nocy? :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moto na wolnych obrotach chodzi , przy dodaniu gazu ma problemy, a świece były zarzygane to mam wrażenie że ma mało powietrza, więc może idź tym tropem - no ale to serwis jest od tego żeby sprawdzić co i jak, a na forum to tylko wróżenie.

 

A tak na marginesie - moja maruda tak się zachowuje jak zapomnę odkręcić kranika :icon_razz:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie - moja maruda tak się zachowuje jak zapomnę odkręcić kranika :icon_razz:

 

 

Też trafna uwaga. Na wolnych obr. mieszanka idzie swoimi drogami przez gaźnik, po dodaniu gazu idzie przez gardziel/główną dysze a jak poziom za niski to nie zassie tyle paliwa z rozpylacza. Przeczyść kranik, sprawdź odpowietrzenie zbiornika, filtr paliwa, przewody. Zmień paliwo na świeże z innej stacji.

 

Od strony elektryki też może być przyczyna. Chiński skuter chodzi tylko na wolnych obrotach gdy zapomnę (prawie zawsze) przypiąć masę do silnika, nie wkręca się na obr. tylko się dławi i świruje, a na wolnych jest OK. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece sa okopcone - czyli mieszanka za bogata. Za pelne otwarcie przepustnicy odpowiada dysza glowna, a ja ciezko zapchac ;-) Ja bym sie kierowal zlym poziomem paliwa. To wszystko powinien sprawdzic serwis!!

 

Ps. nie wiem czemu dyskusja na ten sam problem tego samego sprzetu odbywa sie w dwoch tematach.

 

Ps2. W innym temacie wyczytalem ze trzymales go na ssaniu bo inaczej nie chcial chodzic... stad by byly okopcone swiece. Moze lepiej sprowadzic cala dyskusje do 1 tematu, bo informacje sie nieco rozbiegaja.

Edytowane przez jimi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź podciśnienia w gaźniku, odpowietrzenie airboxa i gaźnika, czy wszystko jest dobrze podpięte, nie popękane itd, poziom iglicy, czy nie łapie lewego powietrza gdzieś przez zaworki ssania, czy paliwo nie dostaje się do komory pływakowej nie tylko przez zaworek ;) I to tak na szybko co mi do głowy przychodzi, jak coś się nie zgadza to przepraszam, ale nie widziałem tych gaźników na żywo.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam gaźniki sprawdzałem 2 razy. W serwisie składał gaźniki zgodnie z nr katalogowymi i nic. Mam nadzieję, że wiedział co robi. Jeździłem nim do czasu rozebrania gaźników, kiedy uważalismy, że są brudne i nie chodzi na jeden cylinder. Po złożeniu już nie chcial się wkręcać na obroty. Odpalał tylko na ssaniu. Zmieniłem paliwo, odpiołem zbiornik i podałem paliwo bezpośrednio na pompę. Czy może pompa dawać za mało lub za dużo paliwa na gaźniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisalem w drugim temacie - zle oczyszczone gazniki.

Zamiast oczyscic przepchali brud gdzie indziej i stad problemy.

Sprawdz czy nic sie nie dostalo miedzy iglice i gniazdo zaworkow paliwowych, jezeli zaworek ma filtr to czy on rowniez zostal oczyszczony.

2 gi temat likwiduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że wiedział co robi.

 

:biggrin: Pracowałem w autoryzowanym serwisie japońskiej oraz włoskiej marki (2w1 :biggrin: ) i nie zawsze wiedziałem co robię. :biggrin:

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Adam M za 2-gi temat.

Jutro się dowiem czy coś poprawili. Miał się nim zająć inny czlowiek. W serwisie mówiono mi, że 4 razy rozbierał i skladał gaźniki. Wszystko niby sprawdził ale tracę cierpliwość. Gaźniki złożone podobno zostały według oryginalnej DTR-ki i nic to noe dało. Odezwę się z rezultatami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...