Skocz do zawartości

szczurek.g

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O szczurek.g

  • Urodziny 04/07/1987

Osobiste

  • Motocykl
    H-D
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2217132
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia szczurek.g

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jak chcę zmierzyć rezystancję lub napięcie międzyfazowe to mam podczas pracy silnika rozłączyć kostkę między alternatorem a regulatorem napięcia i na stykach zmierzyć? Połączenie z akumulatorem musi być a rozłączając go nie będzie. Czy może mam się szpikulcem miernika przebić przez izolację ?
  2. może śmieszne będzie pytanie, ale jak chcę zmierzyć napięcie ładowania bez obciążenia a nie mam możliwości wyłączenia świateł (zapalają się automatycznie) to mogę żarówki po prostu wyjąć ?
  3. Czytałem, wszystko sprawdzę, ale nie tłumaczy dziwnego wycieku oleju. Uszkodzenie, straty napięć rozumiem, ale co ma olej do tego ?
  4. Czy przy tego typie usterki mieliście również problem z ładowaniem akumulatora ? Ja mam taki, nie ładuje, codziennie muszę podłączać pod prostownik. Podczas jazdy raz na jakiś czas, czasem dłużej, czasem krócej zapala mi się kontrolka "ENGIGE". Czy występowały takie problemy ? Skąd w ogóle ten olej ? Kilkakrotnie czyściłem wtyczkę przy regulatorze napięcia ale on po kilku jazdach znowu się pojawia, płynie wewnątrz kabla. To wszystko może powodować uszkodzony stator ? Motocykl to H-D Dyna FXDX Super Glide Spor 2000r
  5. nie wiem czy prędzej coś poradzą niż wy specjaliści z forum w jednym serwisie motocyklowym pod Gorzowem Wielkopolskim łajzy z serwisu nie potrafiły przy pomocy komputera prawidłowo wyregulować gaźników ... mam nadzieje, że szybko odzyskasz swoją maszynkę
  6. wiesz nie każdy posiadacz motocykla ile wart by nie był chce wydawać na jego naprawy spore kwoty. W dzisiejszych czasach ciesząc się każdym pojazdem szuka się oszczędności. Wizyta w serwisie jest droga i nie zawsze pomogą, w moim przypadku okazywało się, że mechanik z garażu potrafił lepiej i taniej wykonać niejedną usługę. Co do motocykla to Harley Davidson FXDX 1450 Dyna Super Glid Sport r.2000 pozdrawiam
  7. Witajcie, mam problem. Ostatnio wziąłem zapasowe kluczyki do Harley Dawidson Dyna i nie mogłem uruchomć silnika. Do odpalenia potrzebny kluczyk i pilot do wyłączenia immobilizera i to właśnie on nie reaguje. Naciskam przycisk pilota i nic..., pomyślałem baterie padły wymieniłem..., i nic, dalej nie można odpalić. Czy to możliwe by pilot "zgubił częstotliwość" ? Co mam zrobić jak to naprawić najtańszym kosztem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...