viarus Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Witam wszystkich posiadaczy maruderka. Mam mały problem ze swoim. Może ktoś miał podobny przypadek i pomoże, bo mój już stoi tydzień w serwisie i nie mogą wykryć usterki. Dzieje się coś takiego, że na wolnych jakoś pracuje a jak mu dam gazu to się dusi i gaśnie. Gaźniki były ze 4 razy czyszczone i ustawiane przez serwis i nic nie pomaga. Myślę, że może coś z zapłonem ma nie tak ale to na pewno nie wina świec bo też były wymienione. Stare miały czarny kolor tak jakby okopcone (może to coś podpowie). Jestem zrospaczony bo pogoda fajna a maszyna na kołkach. Może macie jakieś pomysły??? Czekam na jakiekolwiek pomysły aby przyspieszyć naprawę. Jak zostanie naprawiony na pewno podzielę się co to było ( o ile mi powiedzą :icon_rolleyes: ) :banghead: Jak zwykle nowicjusz namieszałem. Jak jest o maruderze to musiałem założyć nowy zamiast dopisać. Jak admin to przeczyta to może skasuje albo przeżuci do istniejącego. :icon_question: Chciałem to usunąć ale mi się nie udało :icon_idea: Edytowane 15 Września 2009 przez viarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 A membrany cale? Oddales do serwisu to mysle ze oni powinni predzej znalezc niz my forumowi wrozbiarze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczurek.g Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 nie wiem czy prędzej coś poradzą niż wy specjaliści z forum w jednym serwisie motocyklowym pod Gorzowem Wielkopolskim łajzy z serwisu nie potrafiły przy pomocy komputera prawidłowo wyregulować gaźników ... mam nadzieje, że szybko odzyskasz swoją maszynkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Może kable wysokiego napięcia mają przebicie. Fajki też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Do membram sam zaglądałem ze 2 razy - są całe. Przewody nie powinny mieć przebicia bo jak sprawdzaliśmy iskrę to trzymaliśmy za kopułki i nie kopały :eek: :icon_mrgreen: . Ale dzięki za słowa otuchy. Jutro jadę do marudy zobaczyć czy coś wymyślili bo jak nie to chyba wosk trzeba będzie wylać :icon_eek: dzisiaj to jużtylko :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Zmien serwis... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Zapomniałeś dopisać w jakich okolicznościach pojawiła się usterka. Skończyło się paliwo w trasie? Moto stało dłuższy czas i po odpaleniu tak się dzieje? Czy po prostu jechałeś i tak się stało że się zesrało? Przyczyn może być wiele a bez tego trudniej wróżyć. :biggrin: Forum magików. :icon_mrgreen: Jak dajesz gazu bardzo powoli to silnik się wkręca? Sytuacja może być spowodowana usterką zapłonu, lewym powietrzem, zapchanymi dyszami. Wszystkie śrubki, o-ringi, zaślepki są na miejscu? Może odpowietrzenie gaźników jest nie halo? Może to, może tamto.... Filtr powietrza OK? Wlot do airboxu nie jest zatkany czymś? Może woda w filtrze/gaźnikach? Może kosmici pogrzebali przy sprzęcie w nocy? :biggrin: Edytowane 15 Września 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jeśli moto na wolnych obrotach chodzi , przy dodaniu gazu ma problemy, a świece były zarzygane to mam wrażenie że ma mało powietrza, więc może idź tym tropem - no ale to serwis jest od tego żeby sprawdzić co i jak, a na forum to tylko wróżenie. A tak na marginesie - moja maruda tak się zachowuje jak zapomnę odkręcić kranika :icon_razz: Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) A tak na marginesie - moja maruda tak się zachowuje jak zapomnę odkręcić kranika :icon_razz: Też trafna uwaga. Na wolnych obr. mieszanka idzie swoimi drogami przez gaźnik, po dodaniu gazu idzie przez gardziel/główną dysze a jak poziom za niski to nie zassie tyle paliwa z rozpylacza. Przeczyść kranik, sprawdź odpowietrzenie zbiornika, filtr paliwa, przewody. Zmień paliwo na świeże z innej stacji. Od strony elektryki też może być przyczyna. Chiński skuter chodzi tylko na wolnych obrotach gdy zapomnę (prawie zawsze) przypiąć masę do silnika, nie wkręca się na obr. tylko się dławi i świruje, a na wolnych jest OK. :biggrin: Edytowane 15 Września 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Swiece sa okopcone - czyli mieszanka za bogata. Za pelne otwarcie przepustnicy odpowiada dysza glowna, a ja ciezko zapchac ;-) Ja bym sie kierowal zlym poziomem paliwa. To wszystko powinien sprawdzic serwis!! Ps. nie wiem czemu dyskusja na ten sam problem tego samego sprzetu odbywa sie w dwoch tematach. Ps2. W innym temacie wyczytalem ze trzymales go na ssaniu bo inaczej nie chcial chodzic... stad by byly okopcone swiece. Moze lepiej sprowadzic cala dyskusje do 1 tematu, bo informacje sie nieco rozbiegaja. Edytowane 15 Września 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Sprawdź podciśnienia w gaźniku, odpowietrzenie airboxa i gaźnika, czy wszystko jest dobrze podpięte, nie popękane itd, poziom iglicy, czy nie łapie lewego powietrza gdzieś przez zaworki ssania, czy paliwo nie dostaje się do komory pływakowej nie tylko przez zaworek ;) I to tak na szybko co mi do głowy przychodzi, jak coś się nie zgadza to przepraszam, ale nie widziałem tych gaźników na żywo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 sam gaźniki sprawdzałem 2 razy. W serwisie składał gaźniki zgodnie z nr katalogowymi i nic. Mam nadzieję, że wiedział co robi. Jeździłem nim do czasu rozebrania gaźników, kiedy uważalismy, że są brudne i nie chodzi na jeden cylinder. Po złożeniu już nie chcial się wkręcać na obroty. Odpalał tylko na ssaniu. Zmieniłem paliwo, odpiołem zbiornik i podałem paliwo bezpośrednio na pompę. Czy może pompa dawać za mało lub za dużo paliwa na gaźniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Napisalem w drugim temacie - zle oczyszczone gazniki. Zamiast oczyscic przepchali brud gdzie indziej i stad problemy. Sprawdz czy nic sie nie dostalo miedzy iglice i gniazdo zaworkow paliwowych, jezeli zaworek ma filtr to czy on rowniez zostal oczyszczony. 2 gi temat likwiduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Mam nadzieję, że wiedział co robi. :biggrin: Pracowałem w autoryzowanym serwisie japońskiej oraz włoskiej marki (2w1 :biggrin: ) i nie zawsze wiedziałem co robię. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Dzięki Adam M za 2-gi temat. Jutro się dowiem czy coś poprawili. Miał się nim zająć inny czlowiek. W serwisie mówiono mi, że 4 razy rozbierał i skladał gaźniki. Wszystko niby sprawdził ale tracę cierpliwość. Gaźniki złożone podobno zostały według oryginalnej DTR-ki i nic to noe dało. Odezwę się z rezultatami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.