michal750 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czuje delikatne bicie kierownicy podczas hamowania. Zapewne ktoras tarcza jest lekko skrzywiona. Podczas jazdy nie moge wzrokowo ocenic :/ Jak sprawdzic ktora tarcza jest krzywa? (mam na mysli sprawdzenie w domowych warunkach, bez demontazu z kola) Czy zdjecie jednego z zaciskow i hamowanie jedna tarcza to dobry pomysl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 a tarcza nie ma luzów na nitach??? bo objawy czasami są podobne Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Sprawdzilem i na nitach nie ma zadnego luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Moto na centralke/podnosnik. Niech ktos przycisnie tyl, zeby przednie kolo unioslo sie do gory. Przyloz srubokret prostopadle do lagi, tak by jego koniec byl jak najblizej powierzchni ciernej tarczy, ale jej nie dotykal. Zakrec kolem i obserwuj zmiane odleglosci miedzy koncowka srubokreta a tarcza. Dopuszczalne sa minimalne odchylenia, wieksze latwo dostrzezesz. Wiem, bo tez mam krzywe :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budyń Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jeśli drganie występie przy większych prędkościach, można zdjąć jeden z zacisków przymocować go do lagi np.za pomocą grubej opaski zaciskowej( trytki)i przejechać się kawałek.Pomiędzy klocki w zacisku trzeba coś wcisnąć i unieruchomić np wytarty klocek. Ja tak sprawdzałem i... okazało się że obie tarcze są krzywe :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Aaatam. Sposoby na kamikaze z tym wiązaniem zacisków. :icon_mrgreen: Zdejmij oba zaciski, moto na stojak lub centralkę i dalej tak jak Macjek pisze 2 posty wyżej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Minimalne bicie musi być,musisz ustalić wartość minimalnego bicia tarczy i wszystko powyżej to uszkodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 spojrzałem do serwisówki mojego ZXRa i bicie tarczy (disc runout) <0,2mm to standard, >0,3 =service. Taki sam service limit jest w CBR 600RR bo też sprawdzałem. Jest też taka zależność, że tarcze, których grubość jest mniejsza niż minimalna (napisane na tarczy) są bardziej podatne na pofalowanie. Co wcale nie oznacza, że cienka tarcza na pewno będzie krzywa, a gruba - prosta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) Sprawdzilem i na nitach nie ma zadnego luzu. Spróbuj złapać tarcze i wykonac taki ruch jakbyś chciał przekrecic koło (zgodnie z wskazówkami zegara i odwrotnie)- zobacz czy będzie pukać i daj znać. pozdro Edytowane 18 Września 2009 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Jest też taka zależność, że tarcze, których grubość jest mniejsza niż minimalna (napisane na tarczy) są bardziej podatne na pofalowanie. Takie tarcze nadają się na śmietnik. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 tak, tylko jedna kosztuje w granicach 1000zł a potrzebne są dwie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 (edytowane) tak, tylko jedna kosztuje w granicach 1000zł a potrzebne są dwie.... A twoje zycie,ile kosztuje? Szukaj używek,z rozbiórki! :bigrazz: Edytowane 18 Września 2009 przez wojtek-rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Wykręć koło przednie zawieś do jakiegoś zakładu ślusarskiego i zleć chłopakom zmierzyć bicie tarczy zrobią to w 20 minut i za góra 50zł;] Dupy szkłem nikt nie utarł i nie utrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.