chorcio Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam, kupiłem sobie filtr K&N do mojej violi, elegancko zapasował, wszystko poskręcałem i jazda. A tu niespodzianka moto tak jaby osłabło, nie wkręca się w obroty i w mam wrażenie jakby zabrakło 50% koników. Filtr jest nowy, jednak jest "suchy" niczym go nie nasączałem. Czy wystarczy go nasaczyć i moto znowu odzyska ducha, czy wywalić tego K&N i powrócić do oryginalnego ( jeszcze go nie wyrzuciłem). Czekam na rady z niecierpliwością. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Nasacz go. Ciagnie za duzo powietrza Edytowane 13 Września 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nasacz go. Ciagnie za duzo powietrza Widziałeś z bliska nowy filtr K&N? Zawsze są fabrycznie nasączone olejem i gotowe do użycia bez żadnych zabiegów. chorcio -> jaki masz wydech? Filtr jest zamiennikiem oryginału czy może wsadziłeś jakiś "stożek"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Widziałeś z bliska nowy filtr K&N? Zawsze są fabrycznie nasączone olejem i gotowe do użycia bez żadnych zabiegów. Nie widzialem. Co nie zmienia faktu ze prawdopodobnie ciagnie za duzo powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 a na cholerę ci był ten filtr? teraz przydałoby się zmienić dysze i zrobić regulację gaźników bo moto dostaje zbyt ubogą mieszankę. idealnie byłoby jeszcze założyć wolny wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Sam K&N nic nie da a jak sam doświadczyłeś tylko pogorszy. Do tego potrzeba jeszcze Dyno Jety i tłumik przelotowy. Ponad to wszystko do regulacji po tych zmianach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Tłumik przelotowe już są założone, a dlaczego zamieniłem, bo nie idzie dostać nigdzie filtra powietrza oryginalnego (czy wyglądający jak oryginalny) tylko są dostępne K&N. Ale mój K&N wydaje mi się, że jest suchy, jak go dotykam palcami to nic lepkiego/mokrego mi na nich nie zostaje. Czyli muszę dokupić zestaw nasączający i powinno wrócić do normy. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Nowy czysty wkład K&N powinien być biały.Olej do niego jest czerwony.Czyli nasączony filtr powinien też być czerwony.Po zmianie wydechu i filtra pewnie będzie Cię czekała regulacja. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 No to mój filtr jest czerwony, ale czy będzie on jakiś mokry/wilgotny, czy idzie stwierdzicz organoleptycznie czy jest nasączony? Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 14 Września 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Co prawda nie widziałem jeszcze filtra K&N w białym kolorze, niemniej jeśli kupiłeś oryginalny nowy filtr powietrza tej firmy, to jest on fabrycznie nasączony, co wystarcza na mniej więcej sezon jazdy. I oczywiście jest czerwony. Producent nawet nie dołącza do opakowania sprayu do nasączania, a jedynie smar w maści do ewentualnego nasmarowania krawędzi kratki airboxa. Spray firmy K&N można kupić osobno, w cenie ok. 35 zł, a z dodatkowym płynem do mycia - 70 zł. Co do Twojego problemu - tak czy owak czega Cię regulacja gaźników, gdyż montując K&Na zubożyłeś mieszankę i należy podkręcić poziomy paliwa. Generalnie przy takim filtrze można spokojnie dodać jeden obrót wobec tego, co podaje serwisówka. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yeti30 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 kolego w zeszlym roku tez chcialem sobie polepszyc i zalozylem filtry do cbr 1000f i niestety trzeba regulacje gaznikow robic w moim wypadku pomoglo i bylo ok..... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Szybciej i taniej wyjdzie jak kupisz zwykły filtr. Chyba ze chesz miec te 2KM wiecej to zapłacisz 2 stówy za regulacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 14 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 No właśnie kolego, co do taniości zwykłego filtra to się mylisz - jeśli chodzi o vl800, jedynie serwis suzuki mi takiego zaoferował, ale był on dużo droższy od K&N. więc pozostaje wyregulować gaźniki i jaazda. Dzięki wszystkim za pomoc i rady. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Coś tu jest nie tak, zrób fotki tego twojego K&N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Witam W Twoim przypadku na 100% filtr masz nie nasączony olejkiem,w orginale te filterki nie zawsze sa nasączane fabrycznie.Bzdura to to ze jak jest suchy to powinien być biały.Natomiast w przypadku montażu tego typu filtrów powinno się wzbogacić nieco skład mieszanki.Pierwsza rzecz która wykonaj to nasącz ten filtr preparacikiem K&N. a choroba przejdzie sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.