>ENDUROS*600< Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Witam :bigrazz: Mam pytanie; czy zmatowane plastikowe owiewki nabiorą połysku kiedy pomaluję je lakierem bezbarwnym ??? Z góry dzięki za odp. Pozdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 papier scierny na mokro ;] i wypoleruj Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whistler26 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 ja ostatnio swoje malowalem i efekt wyszedl calkiem niezly. Po klarze (lakierze bezbarwnym) zmatuj sobie jeszcze papierem 2000-2500. na mokro rzecz jasna. pamietaj tylko by nalozyc ze 2 warty klaru i nie trzec za dlugo bo inaczej znowu bedziesz mial zmatowione owiewki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 a czy do owiewek stosuje sie jakis zwykly lakier bezbarwny czy musi to byc jakis specjalny??ja chce tez pomalowac ale czy nie bedzie pechac lakier jak owiewki sa w ruchu.wiadome ze nie sa onbe sztywne tylko mozna nimi lekko poruszac itp. nie bedzie po czasie jakis pekniec?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 Mozesz na mokro przeleciec papierem 2000, odtluscic i potem machnac bezbarwnym. Efekt malowania bezbarwnym jest taki jakbys... zmoczyl woda :) tez nagle wszystko staje sie blyszczace etc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 czyli zmatowic papierkiem 2000 i potem lakier?? nie bedzie widac matowego pod lakierem??zwykly klar do tego uzywac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily_mk Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Do malowania plastików używa się specjalnego podkładu pod bazę, tak więc klar który jest przeznaczony na bazę raczej długo nie pośmiga na gołym plastiku. Zacznie pękać, odchodzić i zrobią się łaty. Plastik daje się polerować przy odrobinie cierpliwości więc proponuję najpierw tą metodę. Edytowane 10 Lutego 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Matowić papierem 2000 ? To ręce Ci odpadną. Weź 800 lub 1000 a najlepiej kup specjalną ścierkę w sklepie lakierniczym. Matowisz, odtłuszczasz, szmatka antystatyczna, lakier bezbarwny samochodowy z utwardzaczem i najlepiej z domieszką specyfiku zwanego antysilikon. Najlepiej kilka cienkich warstw aby nie strzelić zacieków. Jak wszystko dobrze Ci pójdzie to będzię efekt końcowy. Jak gdzieś Ci popłynie to przelej aby spłynęło do rantu.Jesli zostawisz zaciek to po wyschnięciu papier 1500-2000 i usuwasz zaciek i polerka. P.S. Jeśli goły plastik chcesz malować to Qurim Ci prawdę napisał. A jęsli jest to w ogóle plastik z enduro i jest bardzo plastyczny to lakier z podkładem do plastiku pewnie popęka.Dlatego fabrycznie nie są malowane. Edytowane 10 Lutego 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinjin Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Na wstępie wielkie sorry za małego off top'a, nie chciałem zaczynać nowego tematu :icon_mrgreen: skoro o lakierowaniu mowa to może ktoś wie jak ściągnąć owiewki z DL 1000 ? Próbowałem ale po odkręceniu 3 śrubek i zobaczeniu zatrzasków do których dostęp jest raczej mizerny (a nie chciałbym ich pourywać :banghead: ) poprostu zrezygnowałem, może chociaż podpowiecie jak się ściąga te zatrzaski? Za wszelkie wskazówki wielkie dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.