Jump to content

Lakierowanie owiewek.


Recommended Posts

ja ostatnio swoje malowalem i efekt wyszedl calkiem niezly. Po klarze (lakierze bezbarwnym) zmatuj sobie jeszcze papierem 2000-2500. na mokro rzecz jasna. pamietaj tylko by nalozyc ze 2 warty klaru i nie trzec za dlugo bo inaczej znowu bedziesz mial zmatowione owiewki ;)

Link to comment
Share on other sites

a czy do owiewek stosuje sie jakis zwykly lakier bezbarwny czy musi to byc jakis specjalny??ja chce tez pomalowac ale czy nie bedzie pechac lakier jak owiewki sa w ruchu.wiadome ze nie sa onbe sztywne tylko mozna nimi lekko poruszac itp. nie bedzie po czasie jakis pekniec??

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Do malowania plastików używa się specjalnego podkładu pod bazę, tak więc klar który jest przeznaczony na bazę raczej długo nie pośmiga na gołym plastiku. Zacznie pękać, odchodzić i zrobią się łaty. Plastik daje się polerować przy odrobinie cierpliwości więc proponuję najpierw tą metodę.

Edited by qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

Matowić papierem 2000 ?

To ręce Ci odpadną.

Weź 800 lub 1000 a najlepiej kup specjalną ścierkę w sklepie lakierniczym.

Matowisz, odtłuszczasz, szmatka antystatyczna, lakier bezbarwny samochodowy z utwardzaczem i najlepiej z domieszką specyfiku zwanego antysilikon.

Najlepiej kilka cienkich warstw aby nie strzelić zacieków.

Jak wszystko dobrze Ci pójdzie to będzię efekt końcowy.

Jak gdzieś Ci popłynie to przelej aby spłynęło do rantu.Jesli zostawisz zaciek to po wyschnięciu papier 1500-2000 i usuwasz zaciek i polerka.

P.S.

Jeśli goły plastik chcesz malować to Qurim Ci prawdę napisał.

A jęsli jest to w ogóle plastik z enduro i jest bardzo plastyczny to lakier z podkładem do plastiku pewnie popęka.Dlatego fabrycznie nie są malowane.

Edited by _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Na wstępie wielkie sorry za małego off top'a, nie chciałem zaczynać nowego tematu :icon_mrgreen: skoro o lakierowaniu mowa to może ktoś wie jak ściągnąć owiewki z DL 1000 ? Próbowałem ale po odkręceniu 3 śrubek i zobaczeniu zatrzasków do których dostęp jest raczej mizerny (a nie chciałbym ich pourywać :banghead: ) poprostu zrezygnowałem, może chociaż podpowiecie jak się ściąga te zatrzaski?

Za wszelkie wskazówki wielkie dzięki :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...