Skocz do zawartości

pomiar cisnienia sprezania - jak ?


sobekkk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

uszkodzone uszczelniacze nie zwieksza cisnienia nominalnego a na pewno nie w takim stopniu, dostanie sie oleju na pierscienie uszczelni je w zuzytym silniku i podniesie cisnienie w okolice nominalnego i to wszystko, chyba ze oleju w komorze spalania jest tak duzo, ze do tego stopnia wzroslo sprezanie ale wowczas nie ma mowy aby motocykl nie dymil...

stawiam na uszkodzony manometr lub duze ilosci oleju w komorze spalania

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy cisnienie jest powtarzalne na zimnym i rozgrzanym silniku :icon_question:

Nawet gdyby bral olej a kazdy bierze to nie wiem ile on musialby go brac zeby uzyskac na oryginalnych czesciach o 1/3 wyzsza wartosc :icon_rolleyes: Poza tym gdyby nie dymil a bral to i tak musiabys go czesto uzupelniac ale to juz przeczy jedno drugiemu :bigrazz: Obstawiam albo zle wykonywany pomiar, uszkodzony czujnik badz ingerencja w podniesienie stopnia sprezania...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie stukowe ma charakterystyczny metaliczny dzwiek, i jest dosc latwe do stwierdzenia. Zanim jednak zapuscimy sie za daleko w naszych dywagacjach sprawdzilbym wpierw porzadnie cisnienie na zimnym i cieplym silniku...

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...