JanuszK30 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 uszkodzone uszczelniacze nie zwieksza cisnienia nominalnego a na pewno nie w takim stopniu, dostanie sie oleju na pierscienie uszczelni je w zuzytym silniku i podniesie cisnienie w okolice nominalnego i to wszystko, chyba ze oleju w komorze spalania jest tak duzo, ze do tego stopnia wzroslo sprezanie ale wowczas nie ma mowy aby motocykl nie dymil... stawiam na uszkodzony manometr lub duze ilosci oleju w komorze spalania pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Czy cisnienie jest powtarzalne na zimnym i rozgrzanym silniku :icon_question: Nawet gdyby bral olej a kazdy bierze to nie wiem ile on musialby go brac zeby uzyskac na oryginalnych czesciach o 1/3 wyzsza wartosc :icon_rolleyes: Poza tym gdyby nie dymil a bral to i tak musiabys go czesto uzupelniac ale to juz przeczy jedno drugiemu :bigrazz: Obstawiam albo zle wykonywany pomiar, uszkodzony czujnik badz ingerencja w podniesienie stopnia sprezania... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Panowie, też byłem w szoku ale w peżocidle mojego starszego to własnie było przyczyna niebotycznego spreżania wynoszacego 15,5 bara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Rozumiemy tez ,ze peugot nie kopcil i nie bral oleju... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 Przekroczenie iluś bar (nie wiem ilu dokłądnie) powoduje spalanie stukowe. Oby nie działo sie tu u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Spalanie stukowe ma charakterystyczny metaliczny dzwiek, i jest dosc latwe do stwierdzenia. Zanim jednak zapuscimy sie za daleko w naszych dywagacjach sprawdzilbym wpierw porzadnie cisnienie na zimnym i cieplym silniku... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 wg mnie za dużo obnizyli głowicę, albo dołozyli tez tłok wossnera<ale sam tłok to za mało> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Peżot brał olej ale nie kopcił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Peżot brał olej ale nie kopcił. to nie jest forum peugeota tym bardziej pezota... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobekkk Opublikowano 10 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 na 16 barach mogbym juz rope lac :icon_mrgreen: pierwsze enduro w dieslu moze przyczyna jest to ze zawory wydechowe sa odloczone ? jutro bede mial wiecej czasu pomierze na zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 na 16 barach mogbym juz rope lac :icon_mrgreen: pierwsze enduro w dieslu Jakie pierwsze .... http://www.journeytoforever.org/biodiesel_bikes.html Do wyboru do koloru wszystko w dizlu :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.