FIS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) krakers09- pokutuje- nabór mechaników z tzw. ulicy oraz ciecie kosztów.Firma w osttnich latach tzw. kryzysu organiczyła produkcję o ile dobrze pamiętam o około 50%, uporzadkowała program produkcji (unifikacja) wyjebali sporo doskonałych modeli zmniejszając jednocześnie ich liczbę i prosze... wyniki są ...wzrosły zyski o ile dobrze pamietam jakieś 20 % czy coś koło tego... HD jest mistrzem w robieniu kasy... :biggrin: no i dbają też o innych - "wynalazców" (patrz P.S. ;) )... podobnie jak Microsoft.... :biggrin: P.S.No prosze .... Speed Pros robi już filterki do TC ograniczajace w tych silniorach wady budowy pompy oleju, pisałem o tym kiedys... :biggrin: a tu prosze... już dostępne od jakiegoś roku..... brawo!!! :biggrin:No i oczywiscie można tez dostać bypas do poprawienia smarowania TC na niskich obrotach... ;) Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez fisu Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość małaMi Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Ja to na temat serwisów to nie chce sie wypowiadać bo mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera. Jak kupowałem moto to mi zaproponowali super zabezpieczenie antykorozyjne. No to sie zgodziłem. Myślałem ze serwis coś tam zrobi, czymś zabezpieczy itd a oni mi dali jakiś spray i dwie pasty za cene - uwaga 300 funtów!!! i Adam Slodowy czyli zrob sobie to sam. Myślałem ze mnie szlag trafi. Spray to taki szampon gdzie mogę sobie bak popsikac i zmyc to woda podobno sie nie czepia. Zrobiłem tak i sie czepia. Pasta jest niby do chromow A jak popsikalem chromy to ledwo sie doczyscilem smug co pozostały. Także pieniądze wywalone totalnie w błoto.U mnie juz jedna szpilka co trzyma kolanko na przednim cylindrze totalnie zardzewiala razem z nakretka. Macie jakiś pomysł jak to zabezpieczyć żeby nie rdzewialo czy wziąć kupić nowa, pochromowac i bedzie spokój?za bardzo się przejmujesz i po jakiego grzyba odwiedzasz serwis - on ci jest tylko do gwarancji potrzebny.zmiany się robi po gwarancji, no szerokości my jedziemy na tydzień po naszym pięknym kraju :biggrin: . Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez małaMi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 ku*wa, Ci jak znajdą temat, to będą wszystkich katować do pożygu... Najpierw w kółko, że muscle cara będą kupować, a teraz o tej wiejskiej wyprawie. Żeby jeszcze dystans potrafili poprawnie napisać... jutro zabieramy nasze badziewie na trasę myślę że te ok.2000tyś km polskich dróg im nie zaszkodzi. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Kupujcie EVO póki można jeszcze coś kupić, z dnia na dzień jest ich coraz mniej, kto wie co będzie za parę lat.Kwiecień/maj będzie do sprzedania mój FLSTS 95th warto nie przegapić :). Moja ex będzie upoważniona do sprzedaży. Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 MałaMi, właśnie po to odwiedzam serwis bo jeszcze półtora roku zostało. Ogólnie to oprócz zardzewialej jednej srubki na przednim wydechu (zastanawia mnie dlaczego jedna zardzewiala a druga jest ok), zle wywazonego koła w wyniku niezbyt dokładnie założonej opony i licznika który okazało sie ze ma w dzień nie świecić , żadnych innych wad (póki co) nie stwierdziłem. Jeszcze strzelalo w rury po Stage 1 ale z tym to poradzilem sobie sam. Wiec ten serwis nie miał zbyt wiele do naprawy bo tak naprawdę to nie było co naprawiać. (No może to koło poprawić). Ale niezaprzeczalnym faktem jest ze jak coś jest nie tak, jak te dolegliwości co opisałem powyżej a moto jest na gwarancji to serwis powinien te usterki wyeliminować. A powiedzmy "mój serwis" jest byle jaki i nie spełnia oczekiwań powiedzmy "potencjalnego klienta". Wiec juz tam nie pojadę bo mnie wnerwia nie tylko podejście do tematu jak rownież ich pazerności na moja kasę. Nie wiem, może to jakieś oznaki rasizmu są i dlatego tak podchodzą do sprawy. Wiec po to jeździłem do serwisu żeby mi moje bolączki zrobili. Wymienić szpilke czy coś naprawić koło to nie jest dla mnie problem. W swoim życiu juz sie sporo nagrzebalem w Jankach, Avokach i innych rupieciach. A w HD to nie chciałem za wiele grzebać bo ta gwarancja i wogole. Chociaż juz sam na własna rękę tak go przerobilem ze przestaje przypominać oryginał. I po to chodziłem do serwisu żeby być w kontakcie czy jak to zrobię to czy nadal będę miał gwarancje. A tak na marginesie :-) takie przejezyczenie 2000tys km na polskich drogach to daje 2 miliony km to by było cieżko nawet dobrym TIRem zrobic bez remontu. Czyli chyba Wasze HDki nie dadzą rady na polskich drogach. Ale to tak na marginesie :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Nie ma obowiązku serwisowania samochodu czy motocykla w ASO. Jak komuś nie pasuje to może robić to gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 A jak i gdzie serwisowac jak nie w ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Jak to będzie wiedział serwisant. Gdzie to sam możesz wybrać. EU daje takie prawo :biggrin: Poszukaj w necie o GVO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossman Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Witajcie szanowne grono ja znowu proszę was o radę!!Co się dzieje z moim sprzęgłem? ano odpalam jadę jest wszystko oki, dojeżdżam do skrzyżowania i ruszam a tu ślizga się sprzęgło, :ohmy: jadę dalej z bólem przy następnym skrzyżowaniu już jest dobrze:laugh: i tak na zmiany w końcu po dłuższej przejażdżce już mi się tak ślizga:banghead: że nie da się jeździć. Płyn wymieniony, śrubą na dole podciągnięty czyżby to już czas wymienić tarcze (oglądane tydzień temu i wyglądają raczej na dobre) czy może szukać gdzieś indziej feleru? :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Przejrzyj cały układ. Czy jak zaczynają się problemy to zmienia się luz na klamce? Wytrzepane rowki w koszu gdzie blokują się tarcze? Wycisk itd. Wszystko trzeba obejrzeć. Zużyte sprzęgło ślizga się cały czas, stopniowo pogarszając, przeważnie na wyższych biegach byś czuł. Masz gdzieś problem albo z tarczami które nie leżą jak trzeba, koszem albo z mechanizmem wycisku. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Witajcie szanowne grono ja znowu proszę was o radę!! Co się dzieje z moim sprzęgłem? Płyn wymieniony, śrubą na dole podciągnięty czyżby to już czas wymienić tarcze (oglądane tydzień temu i wyglądają raczej na dobre) czy może szukać gdzieś indziej feleru? :blink: Co znaczy śrubą podciągnięty?Zacznij od dokładnej regulacji.Zluzuj całkiem linkę ,śrubę na sprzęgle poluzuj i wkręcaj powoli delikatnie do oporu.Jak dojdziesz do końca popuść pół obrotu i tak ja za kontruj.Dopiero wyreguluj luz na lince. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossman Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witajcie szanowne grono ja znowu proszę was o radę!! Co się dzieje z moim sprzęgłem? Płyn wymieniony, śrubą na dole podciągnięty czyżby to już czas wymienić tarcze (oglądane tydzień temu i wyglądają raczej na dobre) czy może szukać gdzieś indziej feleru? :blink: Co znaczy śrubą podciągnięty?Zacznij od dokładnej regulacji.Zluzuj całkiem linkę ,śrubę na sprzęgle poluzuj i wkręcaj powoli delikatnie do oporu.Jak dojdziesz do końca popuść pół obrotu i tak ja za kontruj.Dopiero wyreguluj luz na lince. Po takiej regulacji mam klamkę tak sztywną że nie idzie jej wcisnąć :blink: , a biegi mogę wrzucać bez sprzęgła co i tak nic nie daje bo moto stoi i nic nie daje regulacja linki, jedynie odkręcając tą śrubę łapie mi sprzęgło ale boję się że w końcu się skończy ta śruba. Co jakiś czas muszę odkręcić śrubę i wtedy jest przez jakiś czas sprzęgło. Jakoś to odwrotnie działa niż powinno :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 We włocławku podjedź do Dwagary(http://dwagary.pl/), Mariusz pewnie pomoże ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam...mam pytanko. Czy może ma ktoś z Was założony w moto filtr oleju wielokrotnego uzytku ? I jak to się u Was sprawuje ??? Jakieś spostrzeżenia ? Coś w tym stylu : http://www.webbikeworld.com/t2/flo-oil-filter/ Dzięki z góry za odpowiedzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Witam...mam pytanko. Czy może ma ktoś z Was założony w moto filtr oleju wielokrotnego uzytku ? I jak to się u Was sprawuje ??? Jakieś spostrzeżenia ? Coś w tym stylu : http://www.webbikeworld.com/t2/flo-oil-filter/ Dzięki z góry za odpowiedzi :) Bez sensu moim zdaniem.Nawet więcej - głupota.Markowy filtr kosztuje 30-50 zł (czarny , chrom, Champion, K&N) po co zakładać takie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.