nurider Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 to nie bylo takie coś?32-1001 ale tez drogie i nie ma za bardzo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacotto Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Czy moduł zapłonowy Screamin Eagle nr. 31778-01B będzie współpracował z silnikiem TC 88 na gaźniku w FLHR z 2003 roku?Jeżeli tak to jakich ''efektów'' się spodziewać. Co się polepszy/pogorszy? Może ktoś już to przerabiał ;) Edytowane 22 Lipca 2013 przez jacotto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 http://www.harley-davidson.com/en_US/Media/downloads/Service/isheets/-J02660.pdf Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 mam taką zagwostkę - czym można (estetycznie i praktycznie) osłonić kolanko wydechu, które wypaliło mi już dziurę w spodniach i parzy mi nogę? Ponoć karbon będzie brzydko wyglądał, to co innego się nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 skoro road king to pewnie tego potrzebujesz http://allegro.pl/oslona-termiczna-wydechu-harley-touring-electra-hd-i3385391944.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kejti08 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 dzięki, chociaż to nie to kolanko (parzy to pod siodłem zaraz) ale może znajdę i takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacotto Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 http://www.harley-davidson.com/en_US/Media/downloads/Service/isheets/-J02660.pdf dzięki Fisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 " A w Naszym pięknym kraju ludzie nieświadomie latają na takich spawanych kołach po 250km/h. Krzywa oś koła już mnie nie dziwi, czasem nawet trudno wyjąć takie pokraki. Ale co tam.. "Panie, motocykl ma dopiero 3 tys przejechane....." Ciekawe która ćwiartka motocykla ma taki przebieg....." Pewnie kierowca ma taki przebieg albo żarówki albo olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spero Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Witam,w V-rod Muscle w czasie jazdy najpierw przestał działać licznik kilometrów (wyświetlacz), później na skrzyżowaniu na światłach przez odpływ wyrzuciło płyn chłodzacy, a po zatrzymaniu się strzałki szybkościomierza, obrotomierza, wskaźnika paliwa został na srodku skali (nie opadły) :mad: . Wszystkie kontrolki działają, motocykl pali. Wyglada jakby padło sterowanie wentylatorem od chłodnicy i płyn zagotował się - było cholernie gorąco. Czy moze ktoś podpowiedzieć co padło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Sam sobie odpowiedziałeś - sterowanie wentylatorem. Najpierw sprawdź wentylator na krótko czy działa, potem termostat, stan płynu itd. A te ceregiele z zegarami to raczej jakiś spinol chyba, może razem z obwodem chłodzenia jest i razem zwariowało. Ogólnie czeka Cię żmudna zabawa w kabelki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seb666 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam Mam sportstera 1200Xl C z 2001 roku sprowadzonego z stanów chce zamienić licznik z Mph na km kupiłem używany licznik niestety kostki się różniły po zmianie kostki i podłączeniu niestety okazało sie że licznik nie działa i mam pytanie1 jak sprawdzić licznik czy w ogóle działa bez podłączania do H-d2 jak powinny być wpięte kable do kostki może usa i europejskie liczniki maja inna wiązke kabli lub dwa powinny byc zamienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 (edytowane) stajnia hd lubi bardzo mieszać w kabelkach , przestawiać w kostkach i licznikach żeby bardziej zdolny kowalski czy nowak nie mógł dopasować części z innego modelu czy rocznika . nawet jak wtyka czy gniazdo jest identyczne to kabelki mogą iść zupełnie inną drogą . sam przerabiałam temat zamiany licznika z mil na kilometry i jeden licznik uszkodziłem wzorując się niewłaściwym schematem . skoro jak piszesz podłączyłeś niejako w ciemno licznik to istnieje duże prawdobodobieństwo ,ze licznik już nie wstanie . podstawa to posiadanie odpowiedniego schematu , najlepiej z manual serwis pdf , i podstawowa orientacja w kolorystyce kabli . Edytowane 18 Sierpnia 2013 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qclesny Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 dziś tak sobie patrzę na fat boya i patrzę i oczom nie wierzę :blink:tarcza hamulcowa na przodzie pęknięta promieniścieużywka, oryginał, ale w idealnym stanie, wymieniona tysiąc km wcześniejczy to norma, co założyć, może jakąś pływającą ?ta oryginalna po kilkuset km wyglądała na przegrzanąpierwszy raz widzę coś takiego :banghead:zawsze coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navigator69 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Witam wszystkich,Chce trochę przebudować FatBoya,miedzy innymi planuje koło na tył 240 co się wiąże z kupą części i nie małą kasą.Na początek potrzebuje offset PHATAIL i koła PM.Czy ktoś mi podpowie w jaki sposób to zakupić, żeby nie zbankrutować.Chciałem przez ebay, ale ktoś mi powiedział że teraz wszystko trafia na cło i wyjdzie od chu... kasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gduk13 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2013 A to ja tez mam pytanie odnośnie hamulców. U mnie w dynie na tylnym wahaczu po prawej stronie znajduje sie uchwyt do którego jest przykrecony zacisk hamulca za pomoca dwoch srub. Troche mnie to dziwi ale ten cały zacisk rusza sie nieznacznie góra dół przód tył jak sie go ręka złapie i porusza. Śruby dokrecone mocno. Na boki nie rusza sie ale może to tarcza go trzyma poprzez klocki. Ten luz to jest norma i tak ma być czy coś mam pokopane. Przedni hamulec do lagi przykrecony mocno i luzu nie ma, a z tylu zacisk rusza sie. Moto hamuje normalnie i nic nie zauważyłem wzbudzajacego podejrzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.