Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Czy moduł zapłonowy Screamin Eagle nr. 31778-01B będzie współpracował z silnikiem TC 88 na gaźniku w FLHR z 2003 roku?

Jeżeli tak to jakich ''efektów'' się spodziewać. Co się polepszy/pogorszy? Może ktoś już to przerabiał ;)

Edytowane przez jacotto
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taką zagwostkę - czym można (estetycznie i praktycznie) osłonić kolanko wydechu, które wypaliło mi już dziurę w spodniach i parzy mi nogę? Ponoć karbon będzie brzydko wyglądał, to co innego się nadaje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" A w Naszym pięknym kraju ludzie nieświadomie latają na takich spawanych kołach po 250km/h. Krzywa oś koła już mnie nie dziwi, czasem nawet trudno wyjąć takie pokraki. Ale co tam.. "Panie, motocykl ma dopiero 3 tys przejechane....." Ciekawe która ćwiartka motocykla ma taki przebieg....."

 

Pewnie kierowca ma taki przebieg albo żarówki albo olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

w V-rod Muscle w czasie jazdy najpierw przestał działać licznik kilometrów (wyświetlacz), później na skrzyżowaniu na światłach przez odpływ wyrzuciło płyn chłodzacy, a po zatrzymaniu się strzałki szybkościomierza, obrotomierza, wskaźnika paliwa został na srodku skali (nie opadły) :mad: . Wszystkie kontrolki działają, motocykl pali. Wyglada jakby padło sterowanie wentylatorem od chłodnicy i płyn zagotował się - było cholernie gorąco. Czy moze ktoś podpowiedzieć co padło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziałeś - sterowanie wentylatorem. Najpierw sprawdź wentylator na krótko czy działa, potem termostat, stan płynu itd. A te ceregiele z zegarami to raczej jakiś spinol chyba, może razem z obwodem chłodzenia jest i razem zwariowało. Ogólnie czeka Cię żmudna zabawa w kabelki.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam sportstera 1200Xl C z 2001 roku sprowadzonego z stanów chce zamienić licznik z Mph na km kupiłem używany licznik niestety kostki się różniły po zmianie kostki i podłączeniu niestety okazało sie że licznik nie działa i mam pytanie

1 jak sprawdzić licznik czy w ogóle działa bez podłączania do H-d

2 jak powinny być wpięte kable do kostki może usa i europejskie liczniki maja inna wiązke kabli lub dwa powinny byc zamienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stajnia hd lubi bardzo mieszać w kabelkach , przestawiać w kostkach i licznikach żeby bardziej zdolny kowalski czy nowak nie mógł dopasować części z innego modelu czy rocznika . nawet jak wtyka czy gniazdo jest identyczne to kabelki mogą iść zupełnie inną drogą . sam przerabiałam temat zamiany licznika z mil na kilometry i jeden licznik uszkodziłem wzorując się niewłaściwym schematem . skoro jak piszesz podłączyłeś niejako w ciemno licznik to istnieje duże prawdobodobieństwo ,ze licznik już nie wstanie . podstawa to posiadanie odpowiedniego schematu , najlepiej z manual serwis pdf , i podstawowa orientacja w kolorystyce kabli .

Edytowane przez jery30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś tak sobie patrzę na fat boya i patrzę i oczom nie wierzę :blink:

tarcza hamulcowa na przodzie pęknięta promieniście

używka, oryginał, ale w idealnym stanie, wymieniona tysiąc km wcześniej

czy to norma, co założyć, może jakąś pływającą ?

ta oryginalna po kilkuset km wyglądała na przegrzaną

pierwszy raz widzę coś takiego :banghead:

zawsze coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

Chce trochę przebudować FatBoya,

miedzy innymi planuje koło na tył 240 co się wiąże z kupą części i nie małą kasą.

Na początek potrzebuje offset PHATAIL i koła PM.

Czy ktoś mi podpowie w jaki sposób to zakupić, żeby nie zbankrutować.

Chciałem przez ebay, ale ktoś mi powiedział że teraz wszystko trafia na cło i wyjdzie od chu... kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ja tez mam pytanie odnośnie hamulców. U mnie w dynie na tylnym wahaczu po prawej stronie znajduje sie uchwyt do którego jest przykrecony zacisk hamulca za pomoca dwoch srub. Troche mnie to dziwi ale ten cały zacisk rusza sie nieznacznie góra dół przód tył jak sie go ręka złapie i porusza. Śruby dokrecone mocno. Na boki nie rusza sie ale może to tarcza go trzyma poprzez klocki. Ten luz to jest norma i tak ma być czy coś mam pokopane. Przedni hamulec do lagi przykrecony mocno i luzu nie ma, a z tylu zacisk rusza sie. Moto hamuje normalnie i nic nie zauważyłem wzbudzajacego podejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...