Skocz do zawartości

jacotto

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    LZ

Osobiste

  • Motocykl
    FLHR 2003r.
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia jacotto

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Czy moduł zapłonowy Screamin Eagle nr. 31778-01B będzie współpracował z silnikiem TC 88 na gaźniku w FLHR z 2003 roku? Jeżeli tak to jakich ''efektów'' się spodziewać. Co się polepszy/pogorszy? Może ktoś już to przerabiał ;)
  2. Sprzedam jak w temacie. Ja niestety ja już ''wyrosłem w pasie'' ;) . Polecam http://allegro.pl/sp...3039499314.html
  3. O takie konkrety mi chodziło. Wielkie dzięki Fisu za kolejną lekcję. Masz u mnie dużego JD przy najbliższym spotkaniu (myślę że się odezwiesz podczas zapowiadanej wizyty w Z-ścu ;) ) A jakie wałki byś polecił do mojego silnika? Wydechy i filtr mam zmienione, teraz myślę o rozrządzie a w przyszłości o HSR 42, ale to oczywiście jak taka konfiguracja będzie miała przynieść wyczuwalne efekty przy użytkowaniu.
  4. może jakieś konkrety? ;) mam do kupienia wałki andrewsa o oznaczeniu W60A (oczywiście jak będą się nadawały) za 3stówki więc to wielki wydatek nie będzie. bardziej mnie interesuje czy wymiana samych wałków ( oczywiście jak pisałem wyżej wydech i filtr mam zmienione) da wyczuwalny efekt.
  5. Podepnę się pod pytanie o rozrząd. Zamierzam tej zimy wymienić napinacze i tak sobie pomyślałem, że jak już będę tam grzebał to może przy okazji jakieś wałki ''sprawniejsze'' bym wrzucił. Czy da to jakiś wyczuwalny efekt? Czy trzeba to połączyć z innymi modyfikacjami aby to miało jakiś sens. Jak to wygląda w praktyce?
  6. Dzięki za wskazówki. Wszystko sprawdziłem i niby jest ok. Nie mam w okolicy TC na gaźniku aby porównać pracę silnika, ale znalazłem w sieci filmik i mój silnik pracuje identycznie http://www.youtube.com/watch?v=XfGMDjIUsig (słychać różną pracę z 2 wydechów) Może tak ma być, a ja jestem jakiś przewrażliwiony :blush: . Fisu daj znać jak będziesz w Zamościu może tą razą będzie nam dane spotkać się. tel. 500529023
  7. A jaki olej stosujecie przy wymianach, na jakim sam jeździsz, konkretnie chodzi mi o typ. Z uwagi na to iż pierwszy raz wymieniam w moim moto olej w amorach za namową sprzedającego olej nabyłem typ B - pośredni. Ponoć miał ''trochę'' utwardzić zawias co miało poprawić trakcję. W praktyce to ''trochę''jest za twarde i zamiast poprawy jest jak dla mnie dyskomfortowo, na ''odbiciu'' amorów czuć nawet nieprzyjemny stuk. Nawet nie chcę myśleć jak twardy zawias jest na typie E oleju.
  8. Proszę o jakieś sugestie dot.poniższego. 1. RK Twin Cam 2003 na gaźniku na wolnych obrotach jakby nie domagał tylny cylinder. Słuchając wydechu przedni pracuje równo a tylny jakby o ''połowę wolniej''. zdejmując przewód ze świecy tylnego silnik pracuje na jednym- przednim, natomiast na odwrót już gaśnie, tylny nie daje rady. Świece zamieniłem miejscami i jest bez zmian. Moto ładnie odpala i jeździ tylko te wolne obroty jakieś nie równe na obu cylindrach. ? 2. Klocki hamulcowe - jakich firm,co się dobrze sprawuje, oryginały czy jakieś zamienniki. Hamulce nie są za rewelacyjne ogólnie, także podzielcie się doświadczeniem abym nie kupił jakiegoś gówna i ich jeszcze nie pogorszył ;) . 3. Co i gdzie odłączyć aby przerobić hamerykańske kierunki tył na dostosowane do naszych wymogów.
  9. W związku, iż zostałem ''wyposażony'' w manual w pdf to trochę się oświeciłem;) i pozwolę sobie zauważyć iż nie tylko sprężyny mogą być różne ale sposób ich osadzenia w amortyzatorze również (tak też jest w moim moto), tzn. najkrócej mówiąc prawy amor u mnie jest bez kardridża a lewy z nim,( tu chciałem wkleić schematy amorów z manuala ale cosik nie potrafię) W innych rocznikach może i jest inaczej, ale dalej zastanawia ''co konstruktor miał na myśli'' ;) w moim roczniku.
  10. Dzięki za propozycję ale zrobiłem już sam. Tylko jedno mnie jeszcze ciekawi, dlaczego amortyzatory się różnią w środku. czemu to ma służyć? Zagłębiał się ktoś w to zagadnienie?
  11. Jak w tytule. Uszczelniacze kupiłem oryginalne i olej również. Amory zdemontowałem i teraz parę pytań 1. ile oleju wlać (lewy,prawy) bo widzę, że są różne ''środki'' amorów 2. czy trzeba rozbierać na części pierwsze cały amor i wszystko myć czy wystarczy przez korek wlać odpowiednią ilość oleju 3. czy dobrze kombinuje? jak coś nie teges;) to proszę oświecić mnie.
  12. Dzięki za rozwianie moich wątpliwości. Torxy się łamały bo były pewnikiem marnej jakiści były(Yato), King stony dały radę :) Byłeś i nic nie mówiłeś ;) chętnie bym potoważyszył. W wątku powitalnym na apoteozahd obiecałeś się odezwać jak będziesz w Zamościu. Ale nic to, podobało się (a nie mogło byc inaczej;) ) to będziesz częście, wtedy nadrobimy.
  13. Czy mogę użyć niebieskiego Loctite do wszystkich gwintów w motocyklu czy poszczególne gwinty należy traktować mocniejszym lub słabszym klejem, a może których w ogóle nie traktować. Pytam, ponieważ ostatnio dane mi było odkręcać tarcze i pulley i w jednym kole klej do gwintów był żółty i odkręciłem spoko, a w drugim ktoś już zastosował niebieski klej i złamałem dwa torxy i dopiero trzeci dał radę ruszyć. Pochwalcie się czego Wy używacie do zabezpieczania gwintów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...