Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pytanko. Jak działają tylne kierunkowskazy zespolone ze światłem STOP>? Dokładnie chodzi mi o Irona 883.

Widziałem,że jedni mają tam czerwone szkiełka, zaś inni pomarańczowe. Jest tam 1 żarówka, i jak to ma świecić na pomarańczowo jako kierunkowskaz a na czerwono jako stop? Z góry dziękuję za odpowiedź.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Czerwone szkiełka - ameryka , pomarańczowe - europa

 

Światła w wersji europejskiej są ledowe - nierozbieralne. Część świeci na pomarańczowo - kierunek a druga ich część na czerwono- stop i pozycja

 

W wersji usa- zwykła żarówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariuszwla42

Dzięki i jeszcze jedno. Jeśli mam amerykańską wersję, to jest taka możliwość żeby zamontować tam pomarańczowe szkiełko i żeby świeciły mi zarówno kierunki (na pomarańczowo) i stop(na czerwono)? Czy muszę dorabiać dodatkowe światło Stop?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No takiej opcji to nie ma! :laugh:

 

Możesz zrobić to na ''bogato'' - zamówić u dealera dwa kierunki led od wersji europejskiej - coś ok 2 200 szt.

 

Ja bym zrobił tak. Kup szkiełka pomarańczowe i zrób kierunki tylko kierunkowskazami. Na światło stopu dałbym taki fajni gdżet Hd - 73420-11.

To jest światło Stop led mocowane pod błotnikem - tylko wtedy gdy masz tablicę z boku. :dry:

http://www.harley-davidson.com/gma/gma_product.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524448777106&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374309178845&ASSORTMENT%3C%3East_id=2534374309178845&locale=en_US&locale=en_US&bmUID=1329494649097&bmLocale=en_US

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie świce zapłonowe polecacie do Twin Cam'a , orginał czy może jakieś accel, czy może jeszcze coś innego?

 

Latam na takich http://moto.allegro.pl/harley-davidson-twin-cam-swiece-se-glowica-zw-i2101233469.html .Ale zwykłe też dają radę i trochę tańsze http://moto.allegro.pl/swiece-oryg-harley-davidson-tc-sportster-od-achad-i2112727800.html .

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z klejeniem śrubek w HD......

 

1. klei się wszystkie jak leci czy tylko jakies szczególne?

2. a jak juz bedę kleił to jakim klejem, tylko loctite ? czy polecacie coś innego?

3. a jak z wytrzymałością kleju ? bo występują w kilku wersjach: połaczenia niskowytrzymałe, średniowytrzymałe, wysokowytrzymałe - chodzi przecież o to aby sie śrubka sama nie odkręciła a dała sie odkrecic kluczem

4. i co smarować tym klejem? cały gwint? kawałek? jest jakas zasada?

 

no to chyba limit pytań wyczerpałem :-)

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piter1600 dzięki. Teraz aktualnie mam założone oryginały, to te tańsze, malyhd ma je po 25zł, póki co działają, ale tak sobie myślę że na wszelki wypadek pasowało by mieć jakieś na wymianę. W intruderze 1,4 NGK lubiły czasami skończyć żywot od tak sobie. A z H-D nie mam doświadczenia, a głupio by było, nie poradzić sobie gdzieś w trasie z taką usterką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w HD marne świece jeszcze szybciej kończą żywot. Więc o NGK zapomnij.

 

Do EVO bym polecił Championa. Mój tylko na takich chce jeździć. Kiedyś testowałem SE V-Split i też były git.

 

Myślę że SE to najlepszy wybór. Znajomek ma takie w TC i od 7 lat do nich nie zagląda.

 

Jak to jest z klejeniem śrubek w HD......

 

1. klei się wszystkie jak leci czy tylko jakies szczególne?

2. a jak juz bedę kleił to jakim klejem, tylko loctite ? czy polecacie coś innego?

3. a jak z wytrzymałością kleju ? bo występują w kilku wersjach: połaczenia niskowytrzymałe, średniowytrzymałe, wysokowytrzymałe - chodzi przecież o to aby sie śrubka sama nie odkręciła a dała sie odkrecic kluczem

4. i co smarować tym klejem? cały gwint? kawałek? jest jakas zasada?

 

Jak chcesz to możesz wszystko kleić, ale po co? Nie ma takiej potrzeby. I sporo zabawy z tym jest.

Klej do gwintów, np.Loctite lub inny. Są 3 rodzaje. Ten "lekki" odkręcisz normalnymi narzędziami tak jak zwykłą śrubę. Najmocniejszy wymaga grzania palnikiem i/lub specjalnych narzędzi. W serwisówce często jest napisane co kleić a czego nie. Smarujesz kropelkę np.w połowie śruby czy wyżej co by nie zafajdać całego gwintu jeślibyś posmarował np. na początku bo śruba przy wkręcaniu wtedy rozprowadza klej na całą długość. Ważne żeby kleić to co każe serwisówka. Głównie elementy ruchome/obrotowe oraz śruby mocujące zaciski hamulcowe. Ja np.kleiłem nakrętkę wału korbowego czerwonym, mocnym klejem, bo tak każe księga. Nie panikuj o luźne śruby, aż tak źle nie jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No takiej opcji to nie ma! :laugh:

 

Możesz zrobić to na ''bogato'' - zamówić u dealera dwa kierunki led od wersji europejskiej - coś ok 2 200 szt.

 

Ja bym zrobił tak. Kup szkiełka pomarańczowe i zrób kierunki tylko kierunkowskazami. Na światło stopu dałbym taki fajni gdżet Hd - 73420-11.

To jest światło Stop led mocowane pod błotnikem - tylko wtedy gdy masz tablicę z boku. :dry:

http://www.harley-da...&bmLocale=en_US

z tymi kierunkami za 2200 sztuka cie poniosło, miałem małego ślizga i u dilera ok 300-400 pln sztuka kosztuje, z kąt ty tą cenę wiozłeś. Jeszcze jedno ten stop sie nie nadaje do jego modelu, jest inny ale to już se sprawdzicie sami :wink:

Edytowane przez łysy31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klej do gwintów, np.Loctite lub inny. Są 3 rodzaje. Ten "lekki" odkręcisz normalnymi narzędziami tak jak zwykłą śrubę. Najmocniejszy wymaga grzania palnikiem i/lub specjalnych narzędzi. W serwisówce często jest napisane co kleić a czego nie. Smarujesz kropelkę np.w połowie śruby czy wyżej co by nie zafajdać całego gwintu jeślibyś posmarował np. na początku bo śruba przy wkręcaniu wtedy rozprowadza klej na całą długość. Ważne żeby kleić to co każe serwisówka. Głównie elementy ruchome/obrotowe oraz śruby mocujące zaciski hamulcowe. Ja np.kleiłem nakrętkę wału korbowego czerwonym, mocnym klejem, bo tak każe księga. Nie panikuj o luźne śruby, aż tak źle nie jest.

 

dzięki qurim...pocieszyłes mnie z tymi luźnymi śrubami....faktycznie w sporcie nigdy mi sie nic nie rozkreciło ale obecnie troche majstruję przy dyńce, zaden poważny remont, nie potrafiłbym. Jest lekko puknięta i zdejmuję niektóre elementy a potem chciałbym to ponownie poskręcać we własciwy sposób, stąd było moje pytanie.

Jak na śruby zacisków hamulcowych dam "lekki" klej to będzie OK ?

acha a tak przy okazji...jaki smar dać na łozyska główki ramy?

Człowiek wolny idzie do nieba taką drogą jaka mu się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi kierunkami za 2200 sztuka cie poniosło, miałem małego ślizga i u dilera ok 300-400 pln sztuka kosztuje, z kąt ty tą cenę wiozłeś. Jeszcze jedno ten stop sie nie nadaje do jego modelu, jest inny ale to już se sprawdzicie sami :wink:

 

300-400 stówki to koszt zwykłego,na żarówkę. Led jest droższy z tego co pamiętam.

 

Lampa pasuje do modeli z chopped fender ale sie wpasuje do standardowego błotnika. Tylko proponuje

Każy zrobi co chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300-400 stówki to koszt zwykłego,na żarówkę. Led jest droższy z tego co pamiętam.

 

Lampa pasuje do modeli z chopped fender ale sie wpasuje do standardowego błotnika. Tylko proponuje

Każy zrobi co chce.

Jeżeli lampa LED Hedlamp kosztuje 400$ to jak kierunki mogą kosztować 2200pln :banghead: ,komplet czarno białych do XR mini-BuLLet Led turn siGnAL kit kosztuje 215$ po co pisać takie bzdury, lepiej sprawdzić np. tutaj http://www.harley-da...alog-offer.html i ściągnąć katalog :blink:. A do błotnika sie nie wpasuje tylko jest chopped fender edge light sportster za 90 $ do sportstera a ty mu do dyna proponujesz :excl:

ps.jak mi da 2000 tyś pln to mu sam chętnie je załatwię, albo wykona telefon do dilera może kilku i sie dogada do ceny, myślę że za połowę twojej kwoty na bank sprowadzi. Na forum jest często tak, że informacje podawane przez internautów są nic nie warte. Tak to już jest z doktor GOOgle :wub: więc jak czegoś nie wiem to pytam lub nie piszę żeby se licznik nabić :wink:

Edytowane przez łysy31
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak... tylko ja podałem cenę u dealera w Polandzie a nie w Usa. Dokładnie chodziło mi o kierunki z Irona od wersji HDI a nie jakieś tam

akcesoryjne ( Oem-skie są tylko w Parts Catalog ) i nie ma ich w tym kataolgu z linka.

W linku do lamy tył led na fotce jest Dyna ale opis jest do Sporta. ( przynajmniej tak mi sie otwiera ). Fotka jest poglądowa - opis jest najważniejszy. Jeżeli Tobie się inaczej otwiera to może coś źle zadziałało.

 

Z tego co pamietam te kierunki w Polandzie są dość drogie. Kolega oczywiście może podzwonić i coś załatwić.

 

Podnosisz sobie ciśnienie a ja luźno myśle i staram się coś doradzić. Nic nie sprowadzam i nie proponuję zakupu więc spokojnie ;)

 

Każdy zrobi jak chce...

Edytowane przez mariuszwla42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...