VIKI Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade.A z której osłony się poci i góra czy dół?Przegrzania raczej nie podejrzewam - przejeździłem tym moto (bez katowania) trzy sezony i dopiero pod koniec tego trzeciego zaczęło się "pocić".Poci się górna część osłony laski popychacza - spróbuję z tymi oringami tak, jak radzi VIKI - może się obędzie bez wyciągania silnika z ramy :banghead: Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobićNie mam pojęcia jakie są tam pushrody, bo parę rzeczy mam w tym moto pozmieniane, ale jakoś dam radę :buttrock: Dzięki za pomocMasz odbezpieczyć i zsunąć osłonę po to żeby wiadomo było jakie są pushrody bo od tego zależy metoda wymiany oringów - najlepiej wsuń osłonę do góry i zrób foto pushroda jego dolnej części - mam nadzieję, że na S&S juz ktoś założył regulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Masz odbezpieczyć i zsunąć osłonę po to żeby wiadomo było jakie są pushrody bo od tego zależy metoda wymiany oringów - najlepiej wsuń osłonę do góry i zrób foto pushroda jego dolnej części - mam nadzieję, że na S&S juz ktoś założył regulowane.O.K. w środę sprawdzę co tam jest zamontowane. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Ojtam silnik na stół.... O-ringi popychaczy to dziecinada. A jak są "markowe" popychacze których spodziewa się VIKI to w ogóle luzik. Mnie znowu się poci spod cylindra..... Lachę kładę, polatam jeszcze sezon, potem będę się martwił. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pimp the chopp Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Streng9 to norma w TC guwnolit nie uszczelka i nie zaszkodzi czasem sprawdzic dociągu srub na piecu bo HD to goooooooood wibration w koncu a uszczelki grosze kosztują robota to ja otwarcie puchy piwa wiec dasz rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Streng9 to norma w TC guwnolit nie uszczelka i nie zaszkodzi czasem sprawdzic dociągu srub na piecu bo HD to goooooooood wibration w koncu a uszczelki grosze kosztują robota to ja otwarcie puchy piwa wiec dasz rade Norma? Ja raczej się z tym przypadkiem nie spotkałem.Znam dwie Elki z przebiegami rzędu 120tys km na oryginalnym uszczelnieniui na górze nic nie cieknie. to chyba bardziej przypadłość starszych silników.Może przy zakładaniu kitu Screamin Eagle (chyba ze to cały fabryczny piec) 'coś' się źle złożyło... :mellow: Generalnie tania i szybka naprawa przy browarku :flesje: P.S.: Co to za kit w Twoim piecu Streng siedzi? :huh: Edytowane 3 Marca 2011 przez mariuszwla42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) P.S.: Co to za kit w Twoim piecu Streng siedzi? :huh: Screamin' Eagle Stage 1 - 95 CI (1550 cm3) :icon_biggrin: plus: gaźnik SE High Flow, filtr powietrza K&N, rozrząd na kołach zębatych, wzmocnione sprzęgło, wydech 2w1 i sześciobiegowa skrzynia Baker :icon_biggrin: Edytowane 3 Marca 2011 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 P.S.: Co to za kit w Twoim piecu Streng siedzi? :huh: Screamin' Eagle Stage 1 - 95 CI (1550 cm3) :icon_biggrin: plus: gaźnik SE High Flow 40mm, filtr powietrza K&N, rozrząd na kołach zębatych, wzmocnione sprzęgło, wydech 2w1 i sześciobiegowa skrzynia Baker :icon_biggrin: No Panie!! Toż to pikny zestaw. :clap: Pewnie zacnie lata.Jak koła to na pewno wałki...??? :huh: Ach.. lubię takie przeróbki. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 No Panie!! Toż to pikny zestaw. :clap: Pewnie zacnie lata.Jak koła to na pewno wałki...??? :huh: Ach.. lubię takie przeróbki. :buttrock: Wg mnie idzie jak burza :icon_biggrin: chociaż nie mam porównania z seryjnym HD, bo nigdy innym nie jeździłem.Za to nie hamuje, bo zaciski mam jednotłoczkowe :banghead: - trzeba będzie się ich pozbyć.Koła mam seryjne, z resztą staram się jak mogę, utrzymać moto (przynajmniej wizualnie) w stanie jak najbardziej zbliżonym do oryginału. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Mariusz Ci odpowie on ma do dyspozycji pare moto tylko to taka cicha woda ale pomugł juz niejednemu ( mi tez)szkoda ze sie pozbyłes tego czrwonego fajny był Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Wg mnie idzie jak burza :icon_biggrin: chociaż nie mam porównania z seryjnym HD, bo nigdy innym nie jeździłem.Za to nie hamuje, bo zaciski mam jednotłoczkowe :banghead: - trzeba będzie się ich pozbyć.Koła mam seryjne, z resztą staram się jak mogę, utrzymać moto (przynajmniej wizualnie) w stanie jak najbardziej zbliżonym do oryginału. Chyba jednak tych tłoczków jest więcej.Normalnie w TC powinno być po cztery w każdym zacisku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 :wink: Mariusz Ci odpowie on ma do dyspozycji pare moto tylko to taka cicha woda ale pomugł juz niejednemu ( mi tez)szkoda ze sie pozbyłes tego czrwonego fajny był Ha ha. Dzięki. Jak coś to dzwoń. Pomoge jak tylko będę w stanie.A no był... :mellow: Życie toczy się dalej - nowe pomysły i projekty... :wink: No Panie!! Toż to pikny zestaw. :clap: Pewnie zacnie lata.Jak koła to na pewno wałki...??? :huh: Ach.. lubię takie przeróbki. :buttrock: Wg mnie idzie jak burza :icon_biggrin: chociaż nie mam porównania z seryjnym HD, bo nigdy innym nie jeździłem.Za to nie hamuje, bo zaciski mam jednotłoczkowe :banghead: - trzeba będzie się ich pozbyć.Koła mam seryjne, z resztą staram się jak mogę, utrzymać moto (przynajmniej wizualnie) w stanie jak najbardziej zbliżonym do oryginału. Chodzi mi wałki rozrządu. Trochę źle napisałem. :blush: Jeżeli rozrząd masz na kołach to napewno wałki są aftermarketowe. Mimo tego, że prawe cały zestaw to SEwałki pochodzą od innego prodecenta. Z tego co się orientuję to SE nie ma zestawu wałków na koła.Jeżeli przeróbka była wykonana w USA to pewnie poszedł Andrews 37. Najlepszy wałek to tego zestawu. Koła to fajna sprawa - nie trzeba napinaczy wymieniać. Daj znać - ciekawskie jajo ze mnie. :blink: JAR!! Zadzwoń do Pitera. Składał ostatnio Bonda 007 na osprzęcie PM i mocnym sprzęgle.Napewno ma więcej doświadczenia z PM.Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Chyba jednak tych tłoczków jest więcej. Normalnie w TC powinno być po cztery w każdym zacisku.Nie pomyliłbym się w liczeniu do czterech :icon_biggrin: Na pewno jest tylko jeden tłoczek :banghead: - silnik TC, ale zaciski jeszcze od EVO - przejściowy model RK - 99 rocznik. Chodzi mi wałki rozrządu. Trochę źle napisałem. :blush: Jeżeli rozrząd masz na kołach to napewno wałki są aftermarketowe. Mimo tego, że prawe cały zestaw to SEwałki pochodzą od innego prodecenta. Z tego co się orientuję to SE nie ma zestawu wałków na koła.Jeżeli przeróbka była wykonana w USA to pewnie poszedł Andrews 37. Najlepszy wałek to tego zestawu. Koła to fajna sprawa - nie trzeba napinaczy wymieniać. Daj znać - ciekawskie jajo ze mnie. :blink:PozdrA... teraz kumam :icon_biggrin: Tak, wałki też mam zmienione - z tego co jest napisane na rachunku to na Andrews 31. Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobićNie udało mi się w tym tygodniu spotkać z moim RK :banghead: więc nie mogłem sprawdzić organoleptycznie, jakiego typu pushrody w nim siedzą, ale na rachunku z serwisu mam taką pozycję: QUICK INSTALL PUSHROD. Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIKI Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 I to jest to- szybka wymiana oringów. Sprawdź jakiej firmy sa pushrody i poszukaj na necie ile maja TPI żeby wiadomo było ile wykręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 WitamAby nie generować nowych tematów tutaj o to zapytam.Chodzi o skrzynie biegów. czy jest tam jakaś regulacja...znaczy jest problem ze znalezieniem luzu. Na dłuższych światłach muszę się nieźle "nawajhować" aby znaleźć "luz". Albo jedynka , albo od razu dwójka. Dodam że sprzęgło jakoś specjalnie nie ciągnie, nowe oleum, regulacje i wydaje się być wszystko spoko, a jednak problem z luzowaniem.Będę wdzięczny za sugestie:) Dodatkowo wczoraj linka gazu "klapła" - jak pech to pech :banghead: ( 50 km jechałem pociągając samą linkę bez pancerza- masakra) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 (edytowane) Chodzi o EVO? Regulacja jest ale radzę jej nie ruszać, to niewiele pomoże na Twój problem. Tam się reguluje wychył ramienia zmieniacza i jest to upierdliwe bo trzeba szczelinomierzem ustawić równo na obie strony. A jak źle ustawisz to biegi mogą nie wchodzić. Olej jaki masz w sprzęgle? Ja wlałem ATF niedawno i problemy zniknęły a miałem podobnie - luz tylko i wyłącznie z jedynki i nie zawsze wchodził gładko, do tego trzaski przy wrzucaniu jedynki oraz innych biegów. Wlałem ATF i wszystko jest jak z bajki - luz wrzucę podczas jazdy z dwójki, bez zgrzytów między biegami itp. Tylko po postoju na zimno jest trzask przy zapinaniu jedynki, to jest standard. Naciąg łańcucha sprzęgłowego też ma wpływ na to że biegi się "kleją" i ciężko wybrać luz. Edytowane 21 Marca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.