Jar Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 regulacja była 4 stopniowa ale to było za mało ale jak utwardzili to nie mam pojęcia ,po robocie juz było dobrze i nie dobijał Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 A nie wiesz dokładnie co zrobili?Czy wymienili olej na gęstszy czy zmienili sprężyny na twardsze? A może tylko coś podłożyli pod sprężyny. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Sorry za spam, ale udało mi się w końcu dostać na forum i przeglądać co chcę :biggrin: Po tylu dniach oglądania białych stron... :banghead: Nigdy nie wiadomo, czy jutro też się uda, więc musiałem coś napisać ;) Przy okazji pytanie: jak odkręcić śruby mocujące sissybar i kufry... ? Stukanie młotkiem, pryskanie WD40, polewanie PEPSI mam już za sobą, więc poproszę o nowe pomysły... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 moze rozgrzej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 moze rozgrzej :) Z podgrzewaniem to jest tak, że śruba zwiększy swoją objętość co dodatkowo utrudni wykręcenie jej... Choć może to być jakiś pomysł na zmianę struktury pasty, którą śruby zostały posmarowane by nie odkręcały się podczas jazdy :-) Ok. Podgrzanie dopisuję do listy. Thx :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waniek Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na locktite podobno dobra jest benzyna/rozpuszczalnik/denaturat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 na locktite podobno dobra jest benzyna/rozpuszczalnik/denaturat Denaturat w sensie alkohol... To takie coś mam :bigrazz: Rozpuszczalnika nie zaryzykuję, bo to za blisko błotnika, ale benzyny mam pełen bak, więc też można przy okazji popróbować. lista: - podgrzewanie, - polewanie alkoholem, - polewanie benzyną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 (edytowane) Sorry za spam, ale udało mi się w końcu dostać na forum i przeglądać co chcę :biggrin: Po tylu dniach oglądania białych stron... :banghead: ...Ufff, a już myślałem że tylko ja tak mam, znaczy miałem:) a nawiązując do tematu...na locktite tylko podgrzanie, ale nie za bardzo. Edytowane 2 Lutego 2011 przez flstc1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 (edytowane) Co ważne, to wciąż działa :buttrock: Wiesz, to nie tylko locktite... To po prostu dawno wkręcone śruby i wiadomo - nie chcą współpracować od momentu gdy się dowiedziały, że chce je zmienić razem z kuframi ;) Edytowane 2 Lutego 2011 przez Skinner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Co do amorkow to nie wiem jak chcesz to poszukam tel i zadzwonisz wiem ze robią wszystko wymiana spręzyn ,olej podkładki i co sobie jeszcze zyczysz tylko to kosztuje Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tylko tak pytałem,mnie to raczej nie dotyczy .Mam narazie oryginały pompowane i nie mam potrzeby zmieniać .Zmieniałem natomiast koledze bo na skrzyżowaniu ledwo podpierał się palcami.Teraz raczej bym mu kupił oryginalne pompowane tylko że krótsze. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jar Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W Sopocie robią pneumatyki z kompresorem jak mie pamięc nie myli to 2300-2500 za sztuke Cytuj http://img849.images...01009257741.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 W Sopocie robią pneumatyki z kompresorem jak mie pamięc nie myli to 2300-2500 za sztuke Masz na myśli w pełni progresywne zawieszenie... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Co ważne, to wciąż działa :buttrock: Wiesz, to nie tylko locktite... To po prostu dawno wkręcone śruby i wiadomo - nie chcą współpracować od momentu gdy się dowiedziały, że chce je zmienić razem z kuframi ;) Po pierwsze to porządny klucz, bo klopsu można narobić. Grzać i próbować, a jak nie da rady to grzać i szybko ostudzić i wtedy próbować. Oczywiście nie grzej do czerwoności co by nie hartować i nie połamać śrub. Po prostu dobrze nagrzać i chlapnąć wodą. W swoim moto mam już tylko jedną śrubę której nie mogę odkręcić. Oś wahacza. Zeszłej zimy próbowałem, tej zimy nie zaglądałem. Następnej zimy się tym zajmę. A sprawa jest o tyle kiepska że śruba jest w aluminiowej obudowie skrzyni biegów. Boję się tego dotykać. :icon_evil: Swoje moto już poskładałem i oblatałem. :biggrin: Kilka km tylko bo było -4 i ślisko, co chciałem przyspieszyć to tył uciekał. Frajda jest ale szkoda by mi było świeżo malowanej owiewki i błotników w razie jakbym się wysypał... Poduszka pod silnikiem zmieniona, trzęsie jeszcze bardziej teraz. :banghead: Ale te wibracje jakieś takie inne, takie "krótkie" i w wysokiej częstotliwości, a poprzednio miałem tak że całe moto się trzęsło aż zawieszenia się uginały. No i wlałem ten ATF do primary o czym niedawno pisaliśmy. Różnica jest już od pierwszego km. Mniejszy trzask przy zapinaniu jedynki i łatwiej wchodzą inne biegi, sprzęgło jakby lepiej pracuje na dźwigni, ale grzebałem tez w regulacji popychacza na koszu więc to zbieg czynników pewnie. Wczoraj jeszcze udałem się na koniec miasta do sklepu Champion i kupiłem świeczki takie jak trzeba do HD - RN12YC. No i założyłem siedzonko Moo-stang :biggrin: . Niższe trochę jest, kwestia przyzwyczajenia. Ale tak je nasmarowałem i wypucowałem że teraz się ślizgam na nim. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Po pierwsze to porządny klucz, bo klopsu można narobić. Grzać i próbować, a jak nie da rady to grzać i szybko ostudzić i wtedy próbować. Oczywiście nie grzej do czerwoności co by nie hartować i nie połamać śrub. Po prostu dobrze nagrzać i chlapnąć wodą. W swoim moto mam już tylko jedną śrubę której nie mogę odkręcić. Oś wahacza. Zeszłej zimy próbowałem, tej zimy nie zaglądałem. Następnej zimy się tym zajmę. A sprawa jest o tyle kiepska że śruba jest w aluminiowej obudowie skrzyni biegów. Boję się tego dotykać. :icon_evil: Swoje moto już poskładałem i oblatałem. :biggrin: Kilka km tylko bo było -4 i ślisko, co chciałem przyspieszyć to tył uciekał. Frajda jest ale szkoda by mi było świeżo malowanej owiewki i błotników w razie jakbym się wysypał... A Ty co... ? Tez nie mogłeś się dostać na forum, bo wyjątkowo długo Cię nie było... ;) Co do śrub to popróbuję. Niestety te oporne są na imbus i muszę kupić jakąś porządną końcówkę, bo te z zestawów trzaskają jak sosna w ognisku ;) Ja u siebie wahacz zmieniałem dwa lata temu, to powinienem jeszcze nie mieć tych problemów co Ty :bigrazz: A uciekający tył... Tak, wiem coś o tym... Jak wracałem z Mikołajów, to zaliczyłem glebę :banghead: Jechałem jak należy na pająka (bo śniegu pełno we wiosce), nogi blisko jezdni, ale i tak się nie udało... Tuz przed miejscem zimowania zaliczyłem dwa bączki na leżąco... Na szczęście lekko odrapałem tylko lusterko, stopkę pasażera, gmol oraz (to czego przeboleć wciąż nie mogę) dekiel ze "skull" na obudowie skrzyni... :( Na szczęście blachy całe i nie pogniecione. Jedynie na baku lakier przetarty. Co gorsza, chyba poszło na grubość klaru... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.