qurim Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Arykuł z linka znam. Napinacz mam OK, nie koniec skali. Po prostu łańcuch jest wyciągnięty. Dolny bieg napięty mocno a u góry luźny, to tak jak z łańcuchem napędowym w normalnych moto - dociskasz łańcuch ręką na dolnym zwisie i jednocześnie "podnosisz" łańcuch z zębatki, wtedy widać jak wyciągnięty jest. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Dawno tu nie spamowałem, więc trzeba coś napisać. :biggrin: Powiedzcie mi czy wycieki spod tylnego cylindra w EVO to jakaś typowa przypadłość tych silników? Zeszłej zimy zdejmowałem górę bo spod cylindra smarkał olej. Nowe uszczelki, kilka operacji na głowicach, moto hula cały sezon itd. Wczoraj zauważyłem tłuste ślady w okolicy dołu cylindra... :icon_evil: Mam nadzieję że to z innego miejsca leci, nie mam zamiaru co zimę zdejmować cylindrów... :banghead: Robota nie trudna ale upierdliwa w zimnym garażu. Zeszłego roku zakładałem uszczelki OEM nowszego typu silicone-print czy jak one tam się zwą. Czyżby "jakość" OEM uszczelek do d***? Mam jeszcze jeden komplet pod cyl. i głowicę, zakładać je czy kupić JAMES`a? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Szybkie pytanko mam, wiecie może czy w keihin cvk40 wymienne jest gniazdo zaworka iglicowego? Czy wymienia się tylko sam zaworek? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Tak. Jest mosiężne gniazdo zaworka. Element "K" na obrazku: http://www.johnsmotorcycleparts.com/images...tor-cutaway.jpg Edytowane 3 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Jak wyjąć aku, by syrena nie wyła? :bigrazz: Są jakieś kombinacje na przyciskach, stacyjce itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapiszon Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Alarm HD ma tylko tryb serwisowy wyłączający syrenę w czasie transportu,czy naprawy. Jeżeli chcesz wyjąć akumulator to najpierw wyłącz alarm,odłącz kostkę zasilającą syrenę,i wyjmij akumulator. Jeżeli syrena po wypięciu zacznie wyć to ją pozawijaj w stary koc i czekaj aż się w niej wyczerpie prąd.(Około pół godziny). Kapiszon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Jest trochę szybszy sposób. Włącz moto na 'ign' i wyjmij główny bezpiecznik ( duża 40 ) albo 'rozepnij' aku. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2010 Ciekawostka z mojej strony. Czytanka na zimowe wieczory. Słabe punkty silników Evo? Żadne. :icon_mrgreen: :clap: http://www.cvoharley.com/smf/index.php?topic=46623.0 Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Hej mam pytanko do starych wyjadaczy... :notworthy: Czeka mnie kupno oleju iii teraz... Oryginał czy rev tech może motul? Jak oryginał to czym różni się poza ceną oczywiście H-D od Screamin Eagle? I dlaczego jakiś kolo na alledrogo napisał że olej SE silnikowy DOSKONALE!!! nadaje się także do skrzyni,silnika jak i sprzęgła? Czy to róznicy nie ma? A, no i dlaczego jak w specyfikacji modelu mam napisane że w zbiorniku na olej mieści się 2.6l oleju (sportster) to kumpel wyczytał gdzieś na forum że trzeba wlać ponad 3 litry? Czy ktoś pomoże? :crossy: Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Hej mam pytanko do starych wyjadaczy... :notworthy: Czeka mnie kupno oleju iii teraz... Od razu na wstępie zaznaczę, że nie jestem stary, a tym bardziej wyjedzony ;) A co do oleju, to przecież H-D sam sobie go nie rafinuje i pewnie nawet nie konfekcjonuje tego co później sprzedaje ze swoim logo :) Może ktoś z forum wie od kogo ten olej kupują... Osobiście używam Motul i z tego co znam ludków, to chętnie kupują właśnie ten olej. Pewnie dlatego, że Motul specjalizują się w takich specyfikach. Warto pamiętać, że jak zabraknie Ci oleju, to możesz dolać jakiś do silników Diesel'a. Przynajmniej w instrukcji od mojego H-D tak jest napisane :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Markę oleju bierz taką jak lubisz. Może być HD, SE czy RevTech albo i Castrol, Motul czy Orlen. Z tym że MOTUL jest też podrabiany i możesz przypadkiem kupić "kupę" a nie prawdziwego Motula. Motul ma taki specyficzny zapach, dość ładny nawet. Jeden olej do "trzech dziur" to może gościowi chodziło o olej HD Syn3 który leje się wszędzie ten sam? Ale dość drogi jest. 2,6L a wlewa się 3 bo jak zmieniasz filtr oleju to ów filtr bezpowrotnie "zabiera" część oleju, czasem setkę, czasem 2 czy więcej. Po prostu filtr musi nasiąknąć olejem czyli trzeba wlać trochę więcej. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 (edytowane) Jeden olej do "trzech dziur" to może gościowi chodziło o olej HD Syn3 który leje się wszędzie ten sam? Ale dość drogi jest. Wg mnie SE i HD Syn3 to ten sam olej. I dlaczego jakiś kolo na alledrogo napisał że olej SE silnikowy DOSKONALE!!! nadaje się także do skrzyni,silnika jak i sprzęgła? Czy to róznicy nie ma? Kolo tak napisał, bo na butelce tego oleju jest napisane, że nadaje się do silnika, skrzyni biegów i sprzęgła. Nie wiem dokładnie jakie są różnice, ale na pierwszy rzut oka widać, że olej HD Formuła+ (przekładniowy) jest bardziej gęsty niż SE. Moim zdaniem nie warto lać SE do skrzyni i sprzęgła - tam olej pracuje w trochę innych warunkach niż w silniku - HD Formuła+ (przekładniowy) będzie jak najbardziej O.K. Za to silnik zalałbym właśnie olejem SE - w ubiegłym tygodniu sam taki kupiłem na alledrogo po 56 zł. szt. Edytowane 23 Grudnia 2010 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Znacie kogoś kto ma EVO na wtrysku? Późne roczniki `97 itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wg mnie SE i HD Syn3 to ten sam olej. Kolo tak napisał, bo na butelce tego oleju jest napisane, że nadaje się do silnika, skrzyni biegów i sprzęgła. Nie wiem dokładnie jakie są różnice, ale na pierwszy rzut oka widać, że olej HD Formuła+ (przekładniowy) jest bardziej gęsty niż SE. Moim zdaniem nie warto lać SE do skrzyni i sprzęgła - tam olej pracuje w trochę innych warunkach niż w silniku - HD Formuła+ (przekładniowy) będzie jak najbardziej O.K. Za to silnik zalałbym właśnie olejem SE - w ubiegłym tygodniu sam taki kupiłem na alledrogo po 56 zł. szt. Spoko dziex za info. czyli formula+ do skrzyni i sprzęgła a SE do silnika z tym że SE jest dedykowany do HD po 2007roku więc zaleje zwykłym HD. :notworthy: Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Znacie kogoś kto ma EVO na wtrysku? Późne roczniki `97 itp. Aha - mój kolega ma Elkę na 95-tą rocznicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.