piter 1600 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Miałem podobnie na stacji benzynowej w Serbii.Zakłócenia zewnętrzne wpływały na imo. Przy nowych bateriach jest dużo lepiej,ale czasem też lubi sobie piknąć alarmem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olkrzys Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Niestety problemy zdarzają się niezależnie od otoczenia...Kilka razy działa prawidłowo, potem zacinka i trzeba odprawiać rytuały.Wymiana baterii raz pomaga innym razem nic nie zmienia.Jest możliwość odpiąć to imo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 O ile dobrze pamiętam to trzeba wymienić TSSM na TSM - moduł kierunków + security na sam moduł kierunków, tylko wtedy nie będzie alarmu. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
used11 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Mialem objawy jakie opisujecie, wymienilem baterie i nie ma zadnych problemow z funkcjonowaniem. Baterie zalozylem najtansze, na allegro 2,50 zl za 5 sztuk :-) Edytowane 15 Lipca 2015 przez used11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 27 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Witam,Aktualizuję wątek ciśnienia oleju w moim evo. Pompa została sprawdzona według pomiarów i opinii mechanika wygląda jak nowa.Motocykl postał kikla dni bez pompy i został uruchomiony na kilka sekund bez niej, okazało się że lifter zaworu wydechowego I gara opróżnił się a pozostałe nie( bardzo głośna praca zawory wydechowego przedniego cylindra) Zamówiłem lifter i jutro ma być montowany.Wcześniej były sprawdzane liftery ale widać z tego że nie zbyt dokładnie.Dam znać co i jak po montażu. pozdr.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam ponownie.Lifter wymieniony miało być dobrze ale dzisiaj pojeżdziłem i d**a bez zmian nadal słyszę stukanie i ciśnienie spada na wolnych o 0 psi. Nie wiem na ile ten pomiar ciśnienie jest wiarygodny ponieważ u kolegi też evo przy takim samym manometrze też na wolnych pokazuje 0 psi!!!!!!Pomysły się skończyły i widzę że będę zmuszony zabrać się za to sam bo dwie próby nie przyniosły oczekiwanych rezultatów.Proszę o pomoc co i jak mam sprawdzić i gdzie szukać przyczyny stukania i niskiego ciśnienia oleju. Dodam że podczas jazdy ciśnienie utrzymuje się około 20 psi. Wystraczy lekkie ruszenie manetką i ciśnienie momentalnie wzrasta. pozdro.Fazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Sprawdź gniazda lasek popychaczy i ich końcówki, czy szczelnie przylegają. Nastepnym krokiem do sprawdzenia są rocker armsy i ich osie. Rozumiem, ze mechanik mierzył wszystko i elementy mieszczą się w zakresie producenta? To, że u kolegi spada do zera nie jest miarodajne - może on tez ma problem... Jaki olej? Jakie wolne obroty? Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Olej to Midland 20W50 , obroty około 900. Wcześniej był zalany syntetyk Amsoil 20W50.Przypomnę że silnik chodził bardzo ładnie po sprowadzeniu, nie było słychać żadnych stuków a obroty na ucho około 600.Wszystkie problemy pojawiły się po wymianie oleju (na syntetyk). Po wymianie wróciłem z lekko cykającym zaworem. Po pseudo regulacjach i próbie podparcia zaworu problem się nasilił. Laski popychaczy były regulowane już 3 krotnie ( zgodnie z procedurą którą podesłałeś wcześniej) i tak naprawę tylko wydech I gara cyka. Obecny mechanik sprawdzał ww. rzeczy i twierdzi ze jest ok i tak naprawdę pomysły się skończyły i jestem w kropce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Największym problemem nie jest to cykanie, ale spadek ciśnienia do 0 na wolnych... Ale na to jest tylko jedno lekarstwo - pompa HVHP... Ewentualnie kit zwiększający obroty oryginalnej pompy, ale to takie leczenie syfa pudrem... Cykaniem bym się zbytnio nie przejmował, chyba, że nap...ala. Mój silnik w Elce trochę przeszedł i kwalifikuje się do roboty (miał między innymi spore kłopoty z ciśnieniem oleju), ale po założeniu HVHP wiem że spokojnie dokula się do końca sezonu, i to bez patrzenia na dystans... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Nie wiem na ile można wierzyć temu czujnikowi, myślę że jest on mało dokładny ponieważ wskazuje 0 psi a kontrolka oleju się nie zapala nawet przy niskich obrotach rzędu 600. Kontrola i czujnik ciśnienia sprawdzony są sprawne. Pisałeś wcześniej że kontrolka zapala się w 3 lub 5 psi więc siłą rzeczy musi być więcej skoro się nie zapala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Skoro nie możesz wierzyć czujnikowi - to sprawdz na takim czujniku na którym polegasz.Przeciez nic nie ustalimy jak nie bedziesz miał PORZĄDNIE zmierzonego cisnienia oleju. Zasada jest nastepująca:Jest dobre info - jest w miarę poprawna diagnozajest złe info - jest zła diagnozabrak info - brak diagnozy...Proste...Jeśli chcesz to jednak zrobić inaczej - to wymieniaj częsci po kolei... az trafisz...Inaczej zawsze bedziesz w kropce - lub d..pie, jak kto woli... :wink: Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Zauważyłem że popychacz jest lekko krzywy, podczas obracania widać że delikatnie zatacza owal a nie koło. Jest to bardzo mało widoczne ale jest.Pewnie powstało po próbach podparcia zaworu przez pierwszego mech...... Czy może być to przyczyną stukania zaworu i spadku ciśnienia. (kanalik w popychaczu nie zgrywa się z kanalikami liftera i tulei rocker arm?Dodam że szukam odpowiedniego manometru żeby wkręcić go i z nim pojeździć. Podczas prób grzania na postoju ciśnienie nie spada poniżej 10 psi, ale jak przejadę 15, 20 km w upał to schodzi do 0 psi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2015 (edytowane) Watpie, aby to była przyczyna.Z tego co piszesz to manometrowi bym zaufał... Edytowane 5 Sierpnia 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazik Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Fisu, proszę napisz gdzie mam szukać i co sprawdzić. Dodam że lekkie dotkniecie gazu i ciśnienie szybko się podnosi.Dlaczego lampka się nie zapala skoro ciśnienie pokazuje 0 psi. a podobno zapala się od 3 lub 5 psi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Hm... lifter stuka - to wystarczy.Czujnik oleju w EVO gaśnie nawet jak bąka w fotel puścisz...Już wczęsniej napisalem - albo padniety lifter albo cały układ hydrauliki silnika do przeglądu i na 90% do remontu.Być moze, że usuniesz jakiś tam luz gdzies ale system naczyń połaczonych w smarowaniu tej jednostki spowoduje, że znów zacznie puszczac gdzie indziej.Generalnie przyczyną moze być wszystko po za wałem, tłokami, zaworami i wałkiem rozrządu, reszta smarowana jest ciśnieniowo w 1 fazie i albo jest coś zużyte albo wiekszość (na to stawiam na zasadzie tego co obseruje u siebie na warsztacie), albo jest gdzieś tam babol którego mechanicy nie wychwycili (np. niezaslepiony kanał lub nie w pełni szczelny albo niewłasciwie poskładany silnik lub poskładany właściwie ale na nieodpowiednich częściach.Generalnie - to sa motory które mają "kole" 20 lat, wiec najlepszym sposobem jest całkowity przegląd sprzeta - do ramy, czyli do spodu i pełna weryfikacja wszyskich części. Ja tak robie w swoich sprzętach (nawet rury ramy pryskam w srodku konserwantem do profili zamknietych). Inną opcją jest tzw. pełne przygotowanie do sezonu (troche mniej pracochłonne)- wtedy robisz tzw. odświezenie motorka... (uszczelki, wymiana zużytych elementów na lepsze - np. nie posiadające wad/niedociągnięć fabrycznych) wiekszą opcją tego rozwiazania jest pełny przegląd z usunięciem wszystkich wad fabrycznych i odświeżeniem sprzeta... tu trwałość jest na lata... ale to jest opcja trochę bardziej wypasiona niż tylko sam remont, czy jak tam kto woli "mały remont".Te 3 poziomy sa najczęściej wybierane, grzebanie przyczynowo skutkowe najczęściej kończy sie, siedzeniem w sezonie na dupie i patrzeniem jak inni jeżdżą... choć też nie jest to reguła.Pogoda jaką mamy obecnie w kraju dla przechodzonych EVO nie jest za życzliwa. Generalnie nalezałoby zalac SAE 60. Tylko nikt tego pewnie nie zrobi - choćby z racji że upały potrwają pewnie jeszcze jakieś pare dni - to nie Kalifornia... Ale ogólnie rzecz ujmujac - na ten stan pogodowy - nalezy stosowac SAE 60.21 w nocy 36 w dzień... Afrika dzika... :biggrin: nooo może nie do końca bo w Afryce noca jest koło zera.Jak ktoś planuje ostre ganianie (i to jeszcze bez chłodnicy) w te najblizsze gorące dni to niech sie zastanowi nad dodatkiem:http://lucasoil.com/products/engine-oil-additives/lucas-heavy-duty-oil-stabilizerlub czymś podobnym i pewnie nie lepszym, bo to górna półka jest.Nie jest to lekarstwo na zjechany silnik ale raczej pomocnik w nie dożynaniu silnika na olejach 20W- 50 pracujących w trudnych warunkach (miasto) lub ganianiu po autostradzie ponad 140... przy tej pogodzie co dziś czy jutro..Delikatne obchodzenie sie ze sprzetem, dbanie o temperature i kontrolowanie ciśnienia - pozwoli "przeżyć" silnikowi bez tego dodatku. Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.