Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

A nie prościej podejść do jakiegoś dobrego sklepu ze śrubkami, który ma w ofercie śruby calowe i sobie kupić?? Skoro są takie na wsi w KRK to tym bardziej w Wawie się znajdą. A przy okazji kupić kilka popularnych w zapasie aby nie biegać do serwisu po jakieś zwykłe nakrętki 3/8 czy 5/16 cala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chyba zrobię. Tylko muszę starą wykręcić żeby mieć rozmiar. Bo o ile inne części są opisane dokładnie, np Screw, hex socket button head, 1/4-20 x 5/8 in (16 mm) long (3), to ta jest opisana: Bolt, turn signal mount. Ponadto z załączonego obrazka wygląda, że nie jest to zwykła śruba, tylko tak z gwintem z obu stron "łebka". Dlatego najpierw spróbuję podpytać u dealera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest zwykła śruba, ma dwa gwinty (o ile dobrze pamiętam różne) po dwóch stronach hexa.

 

Jedynie kumaty tokarz może to dorobić, ale raczej nie będzie to gra warta świeczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. tak na szybko.

 

Co prawda nie za bardzo wniknałem co to Wy se tam robicie, ale...

Po ki ciul Tobie śruba 1/4 cala na kierunki? To się zaraz urwie przeca, no chyba że coś źle zrozumiałem...

Proponuje zrobić tak:

Weź no sobie śrubę UNC 5/16 x 3' (najlepiej jebusa) przewierć otwór w niej 1,6 - 2mm na wylot wzdłuz i wprowac tam kabel do kierunku.

Przykręć całośc od strony błotnika.

Nie wiem, moze masz tam więcej kabli które musisz tam wsadzić.. wtedy trzeba to lekko zmodernizować, czyli poprowadzić kabelki przez otwór do nich przeznaczony w Bulletach.

Rozwiązanie o którym ja pisze, chowa kabel do kierunku w srubie.

Natomiast aby ukryc to wstretne przetłoczenie na tylnym Bullecie używamy zaslepki z zestawu turn relocation kit.. czy jakoś tak sie to nazywa... który jest stosowany w modelach dyna i sport kiedy to chce się załozyć do tych sprzętów prawda kurna piekne sakiewki boczne... :biggrin:

Aha, taki gwint wykona nie kumaty, a bardzo kumaty tokarz.

Jak już chcesz to robić to powiedz mu (temu tokarzu) tak:

Potrzebujesz gwint UNC 1/4' o kacie zarysu gwintu 60*, srednicy zewnętrznej 1/4 (6.3mm) oraz skoku 20zwoi na cal.

Gwint UNC 5/16 ma to samo, tylko skok wynosi dla UNC tych zwoi na cal prawda łosiemnaście.

 

http://pgliniarz.w.interia.pl/poradnik/opis/ez/Otwory%20pod%20gwint.html

 

Z jakiegoś tam doświadczenia wiem, że te fabryczne zestawy mają to raczej średnio fajnie wymyslone. Trąci wiochą i prostactwem, nic finezji... tak więc zastanów się nad tą moją propozycją, jeśli oczywiście to co podaję pokrywa się z Twoimi potrzebami... :rolleyes:


[...]Ten ostatnio to calowy Whitworth`a, brytyjski system. Ale w HD też spotkasz, [...]

 

Qurim- możesz podac miejsca w HD występowania gwintów BSW lub BSF?

Edytowane przez fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile tam tych kabli idzie? Dwa? Tylko kierunek? Czy cos jeszcze?

Zakładam, że dwa i ze tylko kierunek. Zatem podłączasz masę klipem blacharskim (klip taki często trzyma uszczelki w drzwiach samochodowych pod szybą opuszczana) wewn. kierunku z drugiej strony dajesz oczko ósemkę pod srube lub gdzieś wcześniej łapiesz masę i dalej... jak trzeba wymieniasz kabel na taki co ma tak z 1,5 - 1.8 mm sred zewn. i po kłopocie. Patent wygląda zawodowo a nie jak lampy w C330.

Sruba dwustopniowa 1/4' jest za słaba aby trzymać porządnie kierunki w Harleyu.

Hm.. w sumie Ty chcesz to zrobić na tym wsporniczku oryginalnym... No to kup sobie zwykłą srubę 5/16 UNC długą na ile tam potrzeba i przykreć wszystko od strony błotnika cuzamen do kupy... i git.

Czyli to:

http://www.fabory.pl/pl/product/12.9-sr-imb-walc-unc-5-16x2.3-4/07210079069.html

 

Tylko długość dopasuj...

 

I się nie urwie, masz gwarancję poxipolu... :wink:

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez przesady, że calowy gwint (niezależnie czy UNC czy UNF) to zrobi kumaty tokarz. Każdy tokarz zrobi to bez problemu, w drogim krakowie to weźemie za to 20 zł. Na numerycznej tokarce to sobie puści i ma, a na zwyklej też wie ile obrotów na przesuwać, a poza tym pewnie się nie będzie z tym bawił tylko nagwintuje narzynką, bo jednak w dobrym warsztacie to mają gwintowniki calowe, zresztą nawet ja mam trochę calowych gwintowników i narzynek bo się to zbiera podczas budowy. A jak chcesz to za taką narzynkę, o którym piszesz to musisz dać około 50-60 zł i w zasadzie sam sobie mozesz zrobić, a mieć na przyszłość. Nie róbcie jakiejś tajemnej magii z gwintu calowego. Ja teraz składając WLkę nie tyko mam gwinty UNC i UNF ale również gwinty USF, które były stosowane tylko do wojny, głownie w pojazdach wojskowych. To taki gwint calowy ze skokiem pomiędzy UNC i UNF, i nawet do tego bez problemu kupowałem narzynki i gwintowniki, które są robione przez "Fanar".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy .

Potrzebuję pomocy, nie wiem co mam dalej robić bo mój mechanik rozkłada ręce .

Posiadam Harusia Sportsterka 1200C, rocznik 2002, gaźnik .

Problem z odpalaniem od kilku dni, pierwszy problem od kiedy go mam a ma przejechane dopiero 13000 mil .

Kiedy już odpali, czasami po kilku nastu minutach męczarni jest ok. Odpala za każdym razem, natomiast po około 30 minutach mimo ciepłego silnika znowu problem z odpaleniem.

Przy próbie odpalenia kręci żwawo bo mam nowy akumulator, strzela ostro w tłumik oraz w filter .

Szkoda mi rozrusznika ponieważ co jakiś czas komprecha odbija i jedzie równo po zębach .

Przed tą awarią dwa dni wcześniej myłem na myjni Harusia, pomyślałem że dostała gdzieś się woda w złączki, dlatego dzisiaj wszystkie otworzyłem i spryskałem odpowiednim środkiem, bez skutku .

Proszę o podpowiedz, może ktoś z was miał podobny problem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu nowy .

Potrzebuję pomocy, nie wiem co mam dalej robić bo mój mechanik rozkłada ręce .

Posiadam Harusia Sportsterka 1200C, rocznik 2002, gaźnik .

Problem z odpalaniem od kilku dni, pierwszy problem od kiedy go mam a ma przejechane dopiero 13000 mil .

Kiedy już odpali, czasami po kilku nastu minutach męczarni jest ok. Odpala za każdym razem, natomiast po około 30 minutach mimo ciepłego silnika znowu problem z odpaleniem.

Przy próbie odpalenia kręci żwawo bo mam nowy akumulator, strzela ostro w tłumik oraz w filter .

Szkoda mi rozrusznika ponieważ co jakiś czas komprecha odbija i jedzie równo po zębach .

Przed tą awarią dwa dni wcześniej myłem na myjni Harusia, pomyślałem że dostała gdzieś się woda w złączki, dlatego dzisiaj wszystkie otworzyłem i spryskałem odpowiednim środkiem, bez skutku .

Proszę o podpowiedz, może ktoś z was miał podobny problem .

moze by tak sprawdzic czujnik polozenia walu

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Qurim- możesz podac miejsca w HD występowania gwintów BSW lub BSF?

 

 

A nie mogę, bo nie wiem skąd one byli. Coś mi się kojarzy że w FL na Shovlu w okolicy dźwigni hamulca nożnego. Z kolegą się głowiliśmy co to za gwint bo śruba potrzebna była a pod UNC i UNF przypiąć nie mogli. Z pomiarów wyszło BSW. Być może kundel to jakiś zabłądził do tego motocykla bo 40 lat na karku już ma.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...