Skocz do zawartości

Problemy porady techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Arykuł z linka znam. Napinacz mam OK, nie koniec skali. Po prostu łańcuch jest wyciągnięty. Dolny bieg napięty mocno a u góry luźny, to tak jak z łańcuchem napędowym w normalnych moto - dociskasz łańcuch ręką na dolnym zwisie i jednocześnie "podnosisz" łańcuch z zębatki, wtedy widać jak wyciągnięty jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dawno tu nie spamowałem, więc trzeba coś napisać. :biggrin: Powiedzcie mi czy wycieki spod tylnego cylindra w EVO to jakaś typowa przypadłość tych silników? Zeszłej zimy zdejmowałem górę bo spod cylindra smarkał olej. Nowe uszczelki, kilka operacji na głowicach, moto hula cały sezon itd. Wczoraj zauważyłem tłuste ślady w okolicy dołu cylindra... :icon_evil: Mam nadzieję że to z innego miejsca leci, nie mam zamiaru co zimę zdejmować cylindrów... :banghead: Robota nie trudna ale upierdliwa w zimnym garażu. Zeszłego roku zakładałem uszczelki OEM nowszego typu silicone-print czy jak one tam się zwą. Czyżby "jakość" OEM uszczelek do d***? Mam jeszcze jeden komplet pod cyl. i głowicę, zakładać je czy kupić JAMES`a?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak. Jest mosiężne gniazdo zaworka.

 

Element "K" na obrazku:

http://www.johnsmotorcycleparts.com/images...tor-cutaway.jpg

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Alarm HD ma tylko tryb serwisowy wyłączający syrenę w czasie transportu,czy naprawy.

Jeżeli chcesz wyjąć akumulator to najpierw wyłącz alarm,odłącz kostkę zasilającą syrenę,i wyjmij akumulator.

 

Jeżeli syrena po wypięciu zacznie wyć to ją pozawijaj w stary koc i czekaj aż się w niej wyczerpie prąd.(Około pół godziny).

 

Kapiszon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawostka z mojej strony. Czytanka na zimowe wieczory.

 

Słabe punkty silników Evo?

 

Żadne. :icon_mrgreen: :clap:

 

http://www.cvoharley.com/smf/index.php?topic=46623.0

 

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Hej mam pytanko do starych wyjadaczy... :notworthy:

Czeka mnie kupno oleju iii teraz...

Oryginał czy rev tech może motul?

Jak oryginał to czym różni się poza ceną oczywiście H-D od Screamin Eagle?

I dlaczego jakiś kolo na alledrogo napisał że olej SE silnikowy DOSKONALE!!! nadaje się także do skrzyni,silnika jak i sprzęgła? Czy to róznicy nie ma?

A, no i dlaczego jak w specyfikacji modelu mam napisane że w zbiorniku na olej mieści się 2.6l oleju (sportster) to kumpel wyczytał gdzieś na forum że trzeba wlać ponad 3 litry?

Czy ktoś pomoże? :crossy:

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej mam pytanko do starych wyjadaczy... :notworthy:

Czeka mnie kupno oleju iii teraz...

 

 

Od razu na wstępie zaznaczę, że nie jestem stary, a tym bardziej wyjedzony ;)

 

A co do oleju, to przecież H-D sam sobie go nie rafinuje i pewnie nawet nie konfekcjonuje tego co później sprzedaje ze swoim logo :) Może ktoś z forum wie od kogo ten olej kupują... Osobiście używam Motul i z tego co znam ludków, to chętnie kupują właśnie ten olej. Pewnie dlatego, że Motul specjalizują się w takich specyfikach.

 

Warto pamiętać, że jak zabraknie Ci oleju, to możesz dolać jakiś do silników Diesel'a. Przynajmniej w instrukcji od mojego H-D tak jest napisane :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Markę oleju bierz taką jak lubisz. Może być HD, SE czy RevTech albo i Castrol, Motul czy Orlen.

Z tym że MOTUL jest też podrabiany i możesz przypadkiem kupić "kupę" a nie prawdziwego Motula. Motul ma taki specyficzny zapach, dość ładny nawet.

 

Jeden olej do "trzech dziur" to może gościowi chodziło o olej HD Syn3 który leje się wszędzie ten sam? Ale dość drogi jest.

 

2,6L a wlewa się 3 bo jak zmieniasz filtr oleju to ów filtr bezpowrotnie "zabiera" część oleju, czasem setkę, czasem 2 czy więcej. Po prostu filtr musi nasiąknąć olejem czyli trzeba wlać trochę więcej.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden olej do "trzech dziur" to może gościowi chodziło o olej HD Syn3 który leje się wszędzie ten sam? Ale dość drogi jest.

Wg mnie SE i HD Syn3 to ten sam olej.

 

I dlaczego jakiś kolo na alledrogo napisał że olej SE silnikowy DOSKONALE!!! nadaje się także do skrzyni,silnika jak i sprzęgła? Czy to róznicy nie ma?

Kolo tak napisał, bo na butelce tego oleju jest napisane, że nadaje się do silnika, skrzyni biegów i sprzęgła.

Nie wiem dokładnie jakie są różnice, ale na pierwszy rzut oka widać, że olej HD Formuła+ (przekładniowy) jest bardziej gęsty niż SE.

 

Moim zdaniem nie warto lać SE do skrzyni i sprzęgła - tam olej pracuje w trochę innych warunkach niż w silniku - HD Formuła+ (przekładniowy) będzie jak najbardziej O.K.

Za to silnik zalałbym właśnie olejem SE - w ubiegłym tygodniu sam taki kupiłem na alledrogo po 56 zł. szt.

Edytowane przez streng9

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacie kogoś kto ma EVO na wtrysku? Późne roczniki `97 itp.

 

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie SE i HD Syn3 to ten sam olej.

Kolo tak napisał, bo na butelce tego oleju jest napisane, że nadaje się do silnika, skrzyni biegów i sprzęgła.

Nie wiem dokładnie jakie są różnice, ale na pierwszy rzut oka widać, że olej HD Formuła+ (przekładniowy) jest bardziej gęsty niż SE.

 

Moim zdaniem nie warto lać SE do skrzyni i sprzęgła - tam olej pracuje w trochę innych warunkach niż w silniku - HD Formuła+ (przekładniowy) będzie jak najbardziej O.K.

Za to silnik zalałbym właśnie olejem SE - w ubiegłym tygodniu sam taki kupiłem na alledrogo po 56 zł. szt.

 

 

Spoko dziex za info. czyli formula+ do skrzyni i sprzęgła a SE do silnika z tym że SE jest dedykowany do HD po 2007roku więc zaleje zwykłym HD. :notworthy:

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...