Skocz do zawartości

GSXR 1000K3 POMCY


Zolw84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

W moim gixie pojawił sie osttnio problem z oddawaniem mocy! Podczas odkrecenia gazu na maxa pojawaia sie dlawienie tak jakby brakowalo mocy ale tylko gdy chce jaknajszybciej przsyspieszyc! Efekt ten nie występuje gdy łagodnie dodaje gazu, podczas normalnej jazdy efektu prawie brak moge nawet jechac 250 i nie ma wtedy problemu

Co to może być? Tylko niech sie wypowiedzą ci co mogo wiedziec a nie jakies głupe docinki typu zmien na r1 itp

Z góry wielkie dzieki za odpowiedz!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej komputer prawde Ci powie :) Trzeba tylko znaleźc złącze pod zadupkiem i zmostkowac dwa styki...

 

I pytania pomocnicze:

- jak zaczyna zamulac to nie pali sie kontrolka FI ani nie wariuje obrotomierz?

- kiedy było robione ostatni raz synchro przepustnic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W moim gixie pojawił sie osttnio problem z oddawaniem mocy! Podczas odkrecenia gazu na maxa pojawaia sie dlawienie tak jakby brakowalo mocy ale tylko gdy chce jaknajszybciej przsyspieszyc! Efekt ten nie występuje gdy łagodnie dodaje gazu, podczas normalnej jazdy efektu prawie brak moge nawet jechac 250 i nie ma wtedy problemu

Co to może być? Tylko niech sie wypowiedzą ci co mogo wiedziec a nie jakies głupe docinki typu zmien na r1 itp

Z góry wielkie dzieki za odpowiedz!

Pozdrawiam!

A na co liczysz ? masz w opisie inny motocykl a piszesz o innym ?

Popraw opis, popraw swój styl opisywania problemu.

W jakim zakresie obrotów ? na którym biegu ? itd.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty sa niewazne bo dzieje sie to zawsze przy gwaltownym otwarciu przepustnicy!

Co do błedu Fi to pali mi sie ale to jest standardowy błąd exupa który mam od zawsze i nigdy nie mialo to wplywu na jazde. nie pisalem o ty bo nie chcialem nazucac z gory znanych odpowiedzi na moje pytanie typu wywal exup itd! A jeśli to coś inneg bo wczesniej nie bylo problemu!

 

A zapomniałem dodac jeszcze ze raczej efekt ten nie wystepuje na 1 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty sa niewazne bo dzieje sie to zawsze przy gwaltownym otwarciu przepustnicy!

Co do błedu Fi to pali mi sie ale to jest standardowy błąd exupa który mam od zawsze i nigdy nie mialo to wplywu na jazde. nie pisalem o ty bo nie chcialem nazucac z gory znanych odpowiedzi na moje pytanie typu wywal exup itd! A jeśli to coś inneg bo wczesniej nie bylo problemu!

 

A zapomniałem dodac jeszcze ze raczej efekt ten nie wystepuje na 1 biegu

Byc moze "standardowy" blad Exupa zaczal jednak miec wplyw na jazde, przynajmniej na to wyglada...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze "standardowy" blad Exupa zaczal jednak miec wplyw na jazde, przynajmniej na to wyglada...

pozdr

 

Ja stawiam na EXUP - błąd oznacza, że nie otwiera się na czas przepustnica - wbrew opiniom, ustawienie exap w suzuki to po prostu ustawienie odpowiednie linek - w serwisie zrobią Ci to bez problemów. Jak komputer pokazywał błąd, to cały czas miałeś pewnie nie do końca otwarty. I przy jakiejś gumie (lądowaniu) albo "z czasem" linki przestawiły się tak, że teraz jest jeszcze gorzej i to "fizycznie" odczuwasz. Miałem z tym jazdę w K2 - z tym że w końcu wogule przestał się wkęcać powyżej 8 tys. Dopiero Tomek Kędzior w PolandPosition ustawił mi to tak jak trzeba i hulał jak dziki.

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec co mam zrobić wyczyścic exup czy moze jakis silniczek krokowy

A może da sie odłaczyć całkowicie exup tak by zobaczyc czy ma to wpływ na jazdę Jak to zrobić(wiem ze mozna odłaczyc jakas kostke elektryczna tak ze exup jest caly czas otwarty ale jak i gdzie ona jest to niewiem)??

wiem ze wielu jeżdzi bez exupa a nawet jest to bardzo duża część posiadaczy gixów:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś tam wyżej napisał czasami trzeba pojechać do serwisu i wydać troche grosza.przyczyn może być wiele a komp.powinien je odczytać i zrobić też trzeba to co konieczne.chyba żę chcesz sprzedać jako super serwisowany i bez żadnych problemow,używany tylko w niedziele do kościółka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mostkowac kable/piny w przewodach od exup , temat byl walkowany na 4um pare lat temu , na stronie yoshimury powinno byc, bo do wydechu dolaczyli mi instrukcje nawet :crossy: niestety niepamietam ze szczegolami co i z czym->archiwum

Podałbyś adrs tej stronki?

 

oki! Odłaczyłem exup według instrukcji ze strony yoshimury!! i zobaczymy jak bedzie.

Tylko ciekaw jestem czy exup na wyłączonym silniku jest otwarty czy zamkniety bo po właczeniu zapłonu przy podłaczonych wszystkich kabelkach komp rusza exupem robiac "check" a teraz jest to odłaczone wiec nic sie nie rusza i mam nadzieje ze pozycja początkowa (nazwijmy ja 0) exupa to pozycja pełnego otwarcia przepustnicy?

 

A co do ludzi piszących na tym forum to idiotyzmem jest pisanie ze warto wydac troche pieniedzy w serwisie!

Gdybym tak chciał zrobic to nie pisałbym na forum nie pytał bym sie ludzi jak zrobic to samemu chyba po to jest forum zeby sobie podpowiadac i pomagać

Ludzie ogarnijcie sie troche a moderator czepia sie wszystkiego byle pisac posty co kogo obchodzi ze pisze o gsxr-ce a w nicku mam gpz moze mam dwa moto nie pomyslałes o tym!! Ważna jest tresc posta a nie to jak mam na "imie!!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moderator ma pilnować porządku na tym forum.

Zadałem Ci konkretne pytanie i nie potrafisz odpowiedzieć tylko bijesz pianę.

Chcesz uzyskać pomoc czy pogadać o hipotetycznej awarii?

Pomyśl najpierw po co konstruktor zaprojektował exup i uzyskasz częściową odpowiedź a resztę podpowiedzą Ci ludzie używający wydechu Yoshimura na Torze Poznań.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadajac na twoje pytanie - na forum mozesz dowiedziec sie kilku rzeczy ale nigdy sam nie dopracujesz moto i jego osiagow jak zrobilby to Tomek Kedzior ( ktorego mialem na mysli piszac swego posta ) - czlowiek laczacy gruntowna wiedze i doswiadczenie mechanika z doswiadczeniem zdobytym w wyscigach.

To nie jest pojscie do normalnego mechanika tylko cos o 5 klas wyzej.

Dlatego wlasnie uwazam ze na niego warto wydac pieniadze.

Ty pytasz sie o rzeczy ze szkoly podstawowej, a ten czlowiek skonczyl uniwerek - tak to mozna porownac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok! super nie podważam umijetnosci tomka k. ale sam piszesz ze chodzi tu o drobna naprawę którą z pomoca forumowiczów mozna usunąć co mi się udało dzieki podpowiedzi SZRAMERA:) Wielkie dzieki za pomoc i o to własnie chodzi w forum czy tak trudno napisac prosto i do rzeczy: może byc to i to wiec zrób to i to!!

Jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc!

 

Moze co poniektórzy są dogadani z serwisami i nasyłaja i m klientów:D:D (oczywiscie to żarcik) a co by było jakbym napisal ze musze wymienic klocki? Tez ktoś kazałby mi isc do serwisu i zaplacic 60 zł netto bo to jest bezpieczniesze nizwłasnoręczny montaż!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co by było jakbym napisal ze musze wymienic klocki? Tez ktoś kazałby mi isc do serwisu i zaplacic 60 zł netto bo to jest bezpieczniesze nizwłasnoręczny montaż!

 

Nawet i 100. Jesli nie jestes mechanikiem. Bo od hamulców zbyt często zależy życie. A moje kosztuje zdecydowanie wiecej niż 60 pln.

Pogrzebać to ja sobie moge tam gdzie wiem że niczego nie mam szansy zepsuć, jesli szansa istnieje to lepiej dać to do rąk komuś kto sie na tym zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...