barka Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Ściagnij opaską samozaciskową na noc klamke - to dekielek od pompy hamulcowej trzeba odkręcić czy tylko wcisnąć klamke i tyle a jeszcze jak sie wciśnie klamke to jakies uszczelniacze nie poleca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekkk Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 nic się nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 (edytowane) Ściągnąłem na noc opaską i rzeczywiście trochę pomogło ale wydaje mi się, że znów jest to samo... no może nie aż tak PS. A może ktoś z forumowiczów ma na zbyciu szlaufik i zbiorniczek płynu? Edytowane 15 Sierpnia 2009 przez patrykt7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Musisz wymienic / uszczelnic wlasnie ten przewod - to tamtedy woda / powietrze dostaje sie do ukladu i powoduje kiepskie dzialanie pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash666 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Musisz wymienic / uszczelnic wlasnie ten przewod - to tamtedy woda / powietrze dostaje sie do ukladu i powoduje kiepskie dzialanie pompy. tylko ze jak mu sie plyn robi czarny to nie od wody tylko temperatury, wszystkie aprilie i dukaty z chydraulicznym sprzeglem maja taki problem, co spowodowane jest temperatura silnika i chydraulicznego wysprzeglika Moim zdaniem, albo mu zrzera te przewody i dlatego jest czarny, albo poprostu ma zapieczone tloczki i jak zap*** to mu sie tak grzeja tarcze ze az plyn gotuje Moja rada serwis, lub samodzielna zabawa z rozbieraniem zaciskow i czyszczeniem wszystkiego a potem poskladaniu tego na pascie do tloczkow, a co do przewodow to najszybciej wymienic na oplot bo po takim czasie to one sie do dupy nadaja a nie do hamulcow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Jezdzilem na 20 letnich przewodach i dawaly rade, zanim zacznie wydawac pieniadze na oploty i serwis niech uszczelni przewod pompy ze zbiornikiem plynu, albo wymieni na oryginal - potem zobaczymy. Z motocyklami Suzuki bawie sie od 15 lat i nie pamietam problemow instalacji hamulcowej spowodowanych temperatura silnika, natomiast wiem na pewno ze kazda nieszczelnosc ukladu powoduje spadek efektywnosci hamowania. Hydrauliczny piszemy przez H :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Też mam pytanie w kwestii hamulców, a nie jest to aż tak ważna sprawa żeby zakładać osobny temat. Od 2 lat borykam się z problemem skokowo działającej klamki. Powodem jest ów bolczyk na osi którego klamka wykonuje ruch. Smarowałem ją już chyba wszystkim co możliwe, przez towoty, oleje, smary do łańcucha, wd40, jakieś specjalne smarowidła do dziwnych miejsc po wyczyszczenie go do sucha i efekt jest zawsze ten sam. Parenaście przyciśnięć i klamka zamiast chodzić płynnie, skacze. O ile na normalnej drodze nie jest to aż tak ważne, to na piachu czy przy mokrej nawierzchni taki zbyt gwałtowny skok może sie skończyć szlifem. Poprostu nie mam możliwości płynnego dozowania siły hamowania. Mechanicy, co z tym zrobić, czym to wysmarować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Adam: rozbierz klamke, a wiec wyjmij bolec i sama klamke. Wytrzyj caly syf, np za pomoca nafty lub innego rozpuszczalnika z klamki, z bolca i z tej dziury, w ktorej bolec pracuje, a także ze wszystkich miejsc w uchwycie kierownicy, z ktorymi klamka sie styka. Nastepnie najeb, mowiac brzydko, smaru grafitowego na bolec, na uchwyt klamki i na klamke (tam, gdzie styka sie z uchwytem), oraz w dziure, w ktora wchodzi bolec. Smaru nie zaluj. Zloz wszystko z powrotem i popracuj klamka, az nadmiar smaru zacznie wyplywac z kazdej mozliwej dziury. Wytrzyj to, co wylazlo i gotowe. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 tylko ze jak mu sie plyn robi czarny to nie od wody tylko temperatury, wszystkie aprilie i dukaty z chydraulicznym sprzeglem maja taki problem, co spowodowane jest temperatura silnika i chydraulicznego wysprzeglika Moim zdaniem, albo mu zrzera te przewody i dlatego jest czarny, albo poprostu ma zapieczone tloczki i jak zap*** to mu sie tak grzeja tarcze ze az plyn gotuje Moja rada serwis, lub samodzielna zabawa z rozbieraniem zaciskow i czyszczeniem wszystkiego a potem poskladaniu tego na pascie do tloczkow, a co do przewodow to najszybciej wymienic na oplot bo po takim czasie to one sie do dupy nadaja a nie do hamulcow Od temperatury to raczej nie bo nawet gdy zaleje nowy płyn i moto postoi kilka dni nie jeżdzone to i tak płyn robi się czarny... Rację raczej ma Pan Adam... Ale Panie Adamie, nawet na świeżo zalanym płynie pompa łapie zbyt późno, a przecież w tak krótkim czasie wody i powietrza nie powinna łapać. Poza tym ten przewód jest szczelny pod takim względem, że nie cieknie z niego płyn hamulcowy, ale osadza się na nim woda która ciągnie płyn ponieważ jest higroskopijny, to taki paradoks jakby... Gdzie można dostać taki przewodzik, którym mógłbym połączyć pompę i zbiorniczek i aby miał na tyle dobre właściwości, żeby się nie pocił? Dziękuję za dotychczasowe rady i czekam na następne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Kup oryginal /uzywke z niemieckiego albo innego Ebay - to teraz stare moto i uzywek jest od groma za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Jest lepszy i szybszy sposób. Znajdź zakład w którym dokonuja reneracji siłowników hydraulicznych i poproś o dorobienie odpowiedniego weża piekny on nie bedzie ale nie ma mowy o tym zeby puch przeciekał czy coś w tym stylu koszt jest dość niewielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Ja mam takie pytanie, co daje zaciśnięcie klamki na całą noc? I na jakiej zasadzie to działa? No i jak mocno ta klamkę zacisnąć, na max'a, do połowy skoku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Daje samoistne odpowietrzenie pompy. Zaciskasz na maxa i zwiazujesz trytytka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Dzięki, dobrze wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrobekw Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 mam pytanko do posiadaczy srad-a czy u was klamka hamulca przedniego tez jest taka luzna?bo u mnie mozna nia machac na wszystkie strony.problemow z hamowaniem nie ma ale jest bardzo luzna. taka powinna byc czy powinna byc sztywna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.