Adam M. Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A dlaczego mialby sie rozpasc ??? To wysokoobrotowy silnik i lubi przebywac w gornym zakresie obrotow. Tyle ze warto go trzymac w zakresie miedzy obrotami max momentu i maks mocy, a nie przekrecac powyzej, bo to juz nic nie daje. Czy wiesz jakie to wielkosci obrotow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 TAK SIĘ ROZMAWIA Z POLICJĄ Mnie tam policja nigdy nie zatrzymała bo nie miała szans mimo ze to tylko 50cc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 TAK SIĘ ROZMAWIA Z POLICJĄ Mnie tam policja nigdy nie zatrzymała bo nie miała szans mimo ze to tylko 50cc :D W tym linku jest też jak Kasia Figura biegnie w ogrodzie,kto miałby serce żeby jej wlepić mandat :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 W tym linku jest też jak Kasia Figura biegnie w ogrodzie,kto miałby serce żeby jej wlepić mandat :icon_mrgreen: A tego nie zauważyłem ale teraz luknełem w prawo i co znalazłem ją :D NIEZŁA DUPA Z TWARZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 A tego nie zauważyłem ale teraz luknełem w prawo i co znalazłem ją :D NIEZŁA DUPA Z TWARZY Tak,z twarzy i ze wszystkiego :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) Ta :D ale kiedyś HAHAH trochę zardzewiałą :D Edytowane 5 Września 2009 przez ponczo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Ta :D ale kiedyś HAHAH trochę zardzewiałą :D Dobra koniec spamu,bo wpadnie niedoświadczona motocyklistka i pokaże nam czyj to temat :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRASS Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 (edytowane) A dlaczego mialby sie rozpasc ??? To wysokoobrotowy silnik i lubi przebywac w gornym zakresie obrotow. Tyle ze warto go trzymac w zakresie miedzy obrotami max momentu i maks mocy, a nie przekrecac powyzej, bo to juz nic nie daje. Czy wiesz jakie to wielkosci obrotow ? To, że w górnym lubi - to bez dwóch zdań, dlatego, niestety, tak wielu posiadaczy GSa pisze, że mu nie wystarcza już to moto, bo "nie jedzie", z czym się się nie zgodzę (brak umiejętności wykorzystania górnych, zazwyczaj kręcą przy 7 tys. na wyższym biegu, cudowanie jak w przeciętnym aucie i mogą się skichać). Mając gsa przez kilkadziesiąt tysięcy km nie dam złego słowa, bo to motocykl do wykorzystania na sto procent, choc szóstka to typowy nadbieg i 5 zadna do redukcji i podkręcenia obrotów, tylko od 3-4 (3 bardziej) biegu gada jakoś i przed czerwonym polem, wyżej wyje, doopa, ale miałam nakeda i starucha 95 ;) Zgodzę się natomiast z jednym "nie wyprzedza", przynajmniej około 140 km mimo obrotów, muł jednak. Przy 120 daje radę z wyprzedzeniem, 140 idzie równolegle, 170 - na nic nie ma się wpływu, 190 - tu się naprawdę rozpada na atomy, niestety. Poza tym - sprzęt nie do ruszenia :D Edytowane 5 Września 2009 przez Grass Cytuj nie M.G.S. - jesteśmy otwarci jak inkunabuł w gablocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 To, że w górnym lubi - to bez dwóch zdań, dlatego, niestety, tak wielu posiadaczy GSa pisze, że mu nie wystarcza już to moto, bo "nie jedzie", z czym się się nie zgodzę (brak umiejętności wykorzystania górnych, zazwyczaj kręcą przy 7 tys. na wyższym biegu, cudowanie jak w przeciętnym aucie i mogą się skichać). Mając gsa przez kilkadziesiąt tysięcy km nie dam złego słowa, bo to motocykl do wykorzystania na sto procent, choc szóstka to typowy nadbieg i 5 zadna do redukcji i podkręcenia obrotów, tylko od 3-4 (3 bardziej) biegu gada jakoś i przed czerwonym polem, wyżej wyje, doopa, ale miałam nakeda i starucha 95 ;) Zgodzę się natomiast z jednym "nie wyprzedza", przynajmniej około 140 km mimo obrotów, muł jednak. Przy 120 daje radę z wyprzedzeniem, 140 idzie równolegle, 170 - na nic nie ma się wpływu, 190 - tu się naprawdę rozpada na atomy, niestety. Poza tym - sprzęt nie do ruszenia :D Dlatego też się z nim raczej nie będę w najbliższej przyszłości rozstawać. Wiem, że lubi wyższe obroty niż niższe, ale przyznam, że jeżdżąc po mieście trzymam się w zakresie 5-8 tysięcy obrotów. Naprawdę wyjątkowo rzadko odkręcam bardziej, bo wyje niemiłosiernie i mam wrażenie, że się męczy :icon_rolleyes: Tyle ze warto go trzymac w zakresie miedzy obrotami max momentu i maks mocy, a nie przekrecac powyzej, bo to juz nic nie daje. Czy wiesz jakie to wielkosci obrotow ? Nie wiem, jakie to wartości, a chętnie się dowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 jak czytam ten temat to przypomnialy mi sie moje pierwsze kroki.... ...się rozpisałęm :P w nieswoim temacie...a było by co jeszcze opowiadać o pierwszych glebach :P Ja ten temat tylko zaczęłam - należy do wszystkich, którzy go tworzą wpisując się w nim :icon_biggrin: . A ja dzięki owym wszystkim wiem, że zaczynali podobnie jak ja i już się nie przejmuję wpadkami żółtodzioba :wink: . A tego nie zauważyłem ale teraz luknełem w prawo i co znalazłem ją :D Dobra koniec spamu,bo wpadnie niedoświadczona motocyklistka i pokaże nam czyj to temat :flesje: Niedoświadczonej motocyklistce nie podoba się, gdy o kobiecie ktoś mówi DUPA :icon_evil: . Dla tych, którzy opuścili zbyt wiele lekcji biologi i na dodatek mają problem z trafieniem do swojej... - dupa to część ciała, którą posiada każdy człowiek. Pomijam fakt, że użycie sformułowania "NIEZŁA DUPA Z TWARZY" jest cokolwiek niefortunne, jeśli miałoby określać piękne oblicze :icon_twisted: . Mój gs to dobra maszyna, przyjaciel, ale zakochałam się w suzuki bandit 400... taki filigranowy :cool: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ja ten temat tylko zaczęłam - należy do wszystkich, którzy go tworzą wpisując się w nim :icon_biggrin: . A ja dzięki owym wszystkim wiem, że zaczynali podobnie jak ja i już się nie przejmuję wpadkami żółtodzioba :wink: . Niedoświadczonej motocyklistce nie podoba się, gdy o kobiecie ktoś mówi DUPA :icon_evil: . Dla tych, którzy opuścili zbyt wiele lekcji biologi i na dodatek mają problem z trafieniem do swojej... - dupa to część ciała, którą posiada każdy człowiek. Pomijam fakt, że użycie sformułowania "NIEZŁA DUPA Z TWARZY" jest cokolwiek niefortunne, jeśli miałoby określać piękne oblicze :icon_twisted: . Mój gs to dobra maszyna, przyjaciel, ale zakochałam się w suzuki bandit 400... taki filigranowy :cool: . Ale to chyba nie do mnie,ja nigdy nie mówię dupa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 6 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 (edytowane) A tego nie zauważyłem ale teraz luknełem w prawo i co znalazłem ją :D NIEZŁA DUPA Z TWARZY do nadawcy Edytowane 6 Września 2009 przez cykoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey Opublikowano 6 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2009 Ja tam nie wiem, ile mam obrotów - bo u mnie nie ma obrotomierza :icon_razz: Ale dziś słyszałam moją dzidzię nie z siodła, a z boku - o rany, jak ona pięknie brzmi... No może nie są to basy mega cruisera, ale ślicznie warczy i nieźle się dźwięk niesie. W tym tygodniu nigdzie nie byliśmy z Varchlaczkiem, ale nie było czasu i trochę pogody. Natomiast fajnie się czyta, że doświadczeni dziś motocykliści tak samo na początku "robili w pory" i mieli śmierć w oczach. Lepiej mieć ten mega respekt do maszyny niż rozwalić się na pierwszych kilkuset metrach. Do wszystkiego trzeba dorosnąć :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cykoria Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Kanapa wróciła od tapicera - czas realicacji: 24h, koszt: 120zł, adres: Kępska 5 Opole, rezultat: estetyczne obicie i stawiam obie stopy na glebie bez mrugnięcia okiem!!! Wybranie kanapy dużo dało - jest teraz nie tylko głębsza, ale i węższa. Zyskałam ok 5 cm. Polecam :lalag: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Zgodzę się natomiast z jednym "nie wyprzedza", przynajmniej około 140 km mimo obrotów, muł jednak. Przy 120 daje radę z wyprzedzeniem, 140 idzie równolegle, 170 - na nic nie ma się wpływu, 190 - tu się naprawdę rozpada na atomy, niestety. Poza tym - sprzęt nie do ruszenia :D Kobieto, kogo ty chcesz wyprzedzac przy 140 na polskich drogach ??? :) To ze nie przyspiesza jak sportowe motocykle, gdzie moc zwieksza sie glownie z obrotami ( te z kolei nie maja dolu ) to normalne i wynika z konstrukcji tego silnika. Sila GSa nie tkwi w jego silniku ale w ramie, dzieki ktorej prowadzi sie lepiej niz np CB500 i masz racje ze wiekszosc uzyszkodnikow ktorzy narzekaja na "brak mocy" po jednym przejechanym sezonie pojecia nie maja jakie mozliwosci tkwia w tej niepozornej maszynce. Jako najtanszy i najbardziej rozpowszechniony w Polsce "powazny" motocykl jest przez wiekszosc uznany za wlasnie "przecietniaka", rodzaj sprzetu koniecznego do nauki jazdy i tyle. Naprawde to niezly motocykl, specjalnie na europejskie warunki, ale wlasnie w Stanach istnieje klasa wyscigowa specjalnie dla niego i ciekaw jestm jak by wypadla taka wyscigowka np na torze Poznan w spotkaniu z motocyklami wyzszych pojemnosci - mam wrazenie ze wiekszosc amatorskich "lytrow" dymu z wydechu tej 500 nie byloby w stanie powachac. Rowniez czasami pociaga mnie pomysl zbudowania troche "poprawionego" GSa ( co nie jest trudne biorac pod uwage mozliwosc wymiany czesci ze starszymi olejakami ) i pokazanie co naprawde z tego motocykla mozna zrobic przy niewielkim koszcie wlasnym. ajriszkofi - wielkosci obrotow nie znam, bo nie mam GS500 tylko 1150 :), ale gdybym mial to bym sie dowiedzial, bo warto to wiedziec. Jezdzac w zakresie 5 - 8 tysi wydaje mi sie ze jestes OK, bo nie sadze zeby moc max wystepowala wyzej niz 9 tys. Cykoria - 400 ladniejsze i zgrabniejsze ale drozsze w eksploatacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.