szajbus-op Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam, mam zamiar kupić gsxr 1100 ale nie mam doświadczenia w suzukach. Motor rocznik 92, niby po regulacjach i wymianach oleju i filtrów, a silnik pracuje nie równo, waha sie pomiędzy 1,2 a 1.5 tys obrotów. człowiek mówi że olejaki tak maja i nie da sie z tym nic zrobić, jak dla mnie silnik do regulacji ale może tak ma byc ... ?? :banghead: Jakie sa Wasze opinie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Zdrowy, dobrze wyregulowany silnik nie może pływać na obrotach. A więc ten Gixxer nie jest dobrze wyregulowany, i pewnie nie jest całkiem zdrowy, bynajmniej gaźniki. Może brać lewe powietrze na króćcach lub osiach przepustnic. Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania zanim na ślepo obstawisz złe synchro. Kiedyś robiłem GSX750F którego nie dało się za nim wyregulować, albo pływał na obrotach i chodził tylko gdy wolne miał ustawione w okolicy 2k RPM albo gasł i nie chciał odpalić. Okazało się że jeden cylinder ma ciśnienie ok.5bar gdy reszta miała 8-9bar. :eek: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus-op Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 (edytowane) no ok, a jeśli będzie brał powietrze, jakie są kroki aby temu zapobiec ?? AHA zapomniałem dodać zamontoany jest goły wydech bez "flaków" juz go tak kupiłem Edytowane 8 Sierpnia 2009 przez szajbus-op Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Witam, mam zamiar kupić gsxr 1100 ale nie mam doświadczenia w suzukach. Motor rocznik 92, niby po regulacjach i wymianach oleju i filtrów, a silnik pracuje nie równo, waha sie pomiędzy 1,2 a 1.5 tys obrotów. człowiek mówi że olejaki tak maja i nie da sie z tym nic zrobić, jak dla mnie silnik do regulacji ale może tak ma byc ... ?? :banghead: Jakie sa Wasze opinie ?? Witam Suzuki rzeczywiscie tak maja, sa czule na zuzycie gaznikow i po przebiegu ok 50 tys. falowanie wystepuje w kazdym egzemplarzu mniejsze lub wieksze... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy-op Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 cóż szkoda że tak ma być i nic się z tym nie da zrobić, będę się musiał przyzwyczaić, choć nie ukrywam że mnie to drażni. W fajerku nie dopuszczałem opcji nierównej pracy silnika, a TU .... :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonka Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2009 sprawdz czy nie pogubił małych oringów pod pokrywami membran ganzikowych.w bandicie jednej brakło i strasznie chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szajbus-op Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 nie - wszystkie gumy o-ringi zaciski uszczelki na miejscu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Duży olejak pracuje równo i już, jakie 50 tysi, drugie tyle nie zrobi na nim szkody, każde falowanie i inne anomalie wskazują o jego złej kondycji. Jedynym minusem jego gaźników jest cherlawy układ ssania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy-op Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 moto miał robiona regulację luzów i gaźnieków w dniu dzisiejszym, silnik jak falował tak faluje, dodam jeszcze że jadąc i powoli dodając gazu przy ok 4 tys tak jak by się dławił trwa to od 3,6 do 4,2 tys póżniej dzieje sie to samo przy ok 7 tys z tym że przy prędkościach od 130 w góre (tam i sie wydawało) a np. jezli odkręce mu na maxa bez redukcji na 5 biegu zławi go przez jakieś ok. sekunde może dwie i nie idzie już później rewelacujnie powyżej 230 dzieje sie to samo. rozkładam ręce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
precel1100 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 odkop.. mam taki sam problem jak kolega opisal wyzej.. jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Trzeba zaczac od podstaw - wymien swiece, jesli nadal bedzie sie dlawic to prawdopodobnie gazniki do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 i filtr powietrza do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Falowanie na wolnych to jeden problem i trudno go naprawiac na odleglosc, ale dlawienie sie przy wchodzeniu na obroty to skutek pustych wydechow. Wstaw chociaz jakis przelot powinno to poprawic sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Adam - myslalem ze pusty wydech, a przelot to to samo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 To zupelnie nie to samo drogi Jimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.