Skocz do zawartości

nierówna praca po synchro gsxr 1100


szajbus-op
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam zamiar kupić gsxr 1100 ale nie mam doświadczenia w suzukach.

Motor rocznik 92, niby po regulacjach i wymianach oleju i filtrów, a silnik pracuje nie równo, waha sie pomiędzy 1,2 a 1.5 tys obrotów. człowiek mówi że olejaki tak maja i nie da sie z tym nic zrobić, jak dla mnie silnik do regulacji ale może tak ma byc ... ?? :banghead: Jakie sa Wasze opinie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrowy, dobrze wyregulowany silnik nie może pływać na obrotach. A więc ten Gixxer nie jest dobrze wyregulowany, i pewnie nie jest całkiem zdrowy, bynajmniej gaźniki. Może brać lewe powietrze na króćcach lub osiach przepustnic. Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania zanim na ślepo obstawisz złe synchro. Kiedyś robiłem GSX750F którego nie dało się za nim wyregulować, albo pływał na obrotach i chodził tylko gdy wolne miał ustawione w okolicy 2k RPM albo gasł i nie chciał odpalić. Okazało się że jeden cylinder ma ciśnienie ok.5bar gdy reszta miała 8-9bar. :eek:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam zamiar kupić gsxr 1100 ale nie mam doświadczenia w suzukach.

Motor rocznik 92, niby po regulacjach i wymianach oleju i filtrów, a silnik pracuje nie równo, waha sie pomiędzy 1,2 a 1.5 tys obrotów. człowiek mówi że olejaki tak maja i nie da sie z tym nic zrobić, jak dla mnie silnik do regulacji ale może tak ma byc ... ?? :banghead: Jakie sa Wasze opinie ??

Witam

Suzuki rzeczywiscie tak maja, sa czule na zuzycie gaznikow i po przebiegu ok 50 tys. falowanie wystepuje w kazdym egzemplarzu mniejsze lub wieksze...

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duży olejak pracuje równo i już, jakie 50 tysi, drugie tyle nie zrobi na nim szkody, każde falowanie i inne anomalie wskazują o jego złej kondycji. Jedynym minusem jego gaźników jest cherlawy układ ssania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto miał robiona regulację luzów i gaźnieków w dniu dzisiejszym, silnik jak falował tak faluje, dodam jeszcze że jadąc i powoli dodając gazu przy ok 4 tys tak jak by się dławił trwa to od 3,6 do 4,2 tys póżniej dzieje sie to samo przy ok 7 tys z tym że przy prędkościach od 130 w góre (tam i sie wydawało) a np. jezli odkręce mu na maxa bez redukcji na 5 biegu zławi go przez jakieś ok. sekunde może dwie i nie idzie już później rewelacujnie powyżej 230 dzieje sie to samo. rozkładam ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...