Gość yeuop Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 XT 600, rok 95, przebiegu 86tys. km :) Zuzycie paliwa zwykle wynosi okolo 4,5 litra, naraz skoczylo mi o okolo litr w gore i tak zostalo do tej pory. Wyczyscilem filtr pow., nie pomoglo. Raz na postoju przelaczylem na rezerwe i z gaznika zaczelo ciec paliwo. Przelaczylem jeszcze kilka razy, dopiero po chwili przestalo ciec, wiec pojechalem dalej. Obstawiam, ze problem zuzycia paliwa dotyczy gaznika, ale czego szukac? Na czym sie skupic? Dodam, ze mialo to miejsce w Rosji, gdzie bylem teraz na moto. Moze paliwo bylo nie najlepsze? Poza tym moto jedzie normalnie, nie dusi sie, startuje bez problemu itd. Dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Zuzycie gorszego jakosciowo paliwa, bedzie wieksze. Zatankuj na jakiejs sprawdzonej stacji i na nowo policz ile spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Tankowalem juz na Slowacji i tak samo. Poza tym z gaznika nigdy do tej pory nie cieklo, wiec cos jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Sprawdz zaworek iglicowy komory plywakowej - brudny albo wytluczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Może masz niedrożne odpowietrzenie baku, albo pływak Ci się zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Przeważnie kończy się na tym że wyczyścisz gaźnik i będzie ok, choć w sprzętach ponad 10 letnich zaworek już może byc średnio ciekawy... gniazdo zresztą też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Skoro zaczelo ciac paliwo to patrz post Adama M. Wykrec swiece i sprawdz kolor. Zapewne bedzie czarny. Za bogata mieszanka powoduje wzrost spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 31 Lipca 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Również stawiam na zaworek. Tu kupisz nowy http://larsson.pl/?c=r&no=MzQzMDAxOA==&bid=111650 koszt śmieszny, więc nie ma co się zastanawiać z wymianą. Od razu kup sobie i wymień to - http://larsson.pl/?c=r&no=MzQyMDA0OA==&bid=111650 Zdjęcie akurat jest poglądowe, więc się nie kieruj. Niemniej tę uszczelę też od czasu do czasu trzeba wymienić, bo wieczna nie jest. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 mailem tak w b6 zdemontowanie gaznikow na ulicy i poruszanie nimi pomoglo paliwo cieklo przez stozkowe filtry na ustawieniu pri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.