grebur Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Witam, w tej chwili "śmigam" na Yamaszce DT 125, mam zamiar kupna czegoś bardziej poręcznego w terenie, czasami bywam na torze i DT nie wyrabia przedewszystkim swoją masą i zawiechą, zastanawiam się nad Husqvarną WRE 125 i Kawasaki KLX 250E, który wg. was byłby lepszym wyborem do jazdy 40% asfalt, 40% las, 20% tor ? jak mają sie te dwa motocykle do DT 125 w porównaniu mocy/masy/zawiechy, jakie mają wady, na co zwracać SZCZEGÓLNĄ uwage przy zakupie w.w. maszyn, może polecicie inne Enduro na moje wymagania ? Pozdrawiam.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Ja Bym wziol klxa.Mal epszy zawias niz dt i juz polatasz na torze.pozatym bedzie tanszy w utrzymaniu niz wre.A nie myslales np nad Kdxem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 chcesz konkretnego sprzęta to kup WR 125 a klx R jak coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Mało jest KDX'ów dlatego nie zwracałem zbytnio na nie uwagi.. Co do wypowiedzi Rafaela - boje sie kosztów utrzymania motocykla typu husq wr czy ktm exc 125, w dodatku podkreśliłem ze dość dużo jeżdze po asfalcie, a myśle że w motorach tej klasy to strata mth ;] A co do KLX R to koszty utrzymania są te same co w wersji E, bo R niema liczników, kierunków itp (co niema związku z kosztami utrzymania), czy ma inny silnik ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabol115 Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 co do silnika w klx r i e to sa one takie same :PP, a licznik kierunkowskazy i jeszcze pare innych rzeczy zostaly usuniete dla zredukowania masy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 Mało jest KDX'ów dlatego nie zwracałem zbytnio na nie uwagi.. Co do wypowiedzi Rafaela - boje sie kosztów utrzymania motocykla typu husq wr czy ktm exc 125, w dodatku podkreśliłem ze dość dużo jeżdze po asfalcie, a myśle że w motorach tej klasy to strata mth ;] A co do KLX R to koszty utrzymania są te same co w wersji E, bo R niema liczników, kierunków itp (co niema związku z kosztami utrzymania), czy ma inny silnik ? czego tu się bać ? chcesz jeździć poważnie to za "pare groszy" się nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 czemu odrazu poważnie, potrzebuje uniwersalnego moto, cross nie jest mi potrzebny ;) na torze nie jeźdże na czas, tylko dla funu.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 lepszy motocykl = większy "fun" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 nie rozumiesz mnie.. ok.. jeśli jeździłbym tylko po torze to kupilbym yz 250 i tyle, ale dużo jeźdze po asfalcie... gdybym miał wr 125 to rzeczywiście miałbym bardzo dużo funu, w szczegolnosci gdybym jechał nad morze (60km) i musiałbym 2 remonty po drodze zrobić.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 jeśli jeździsz aż 40% po ulicy to tylko 4t czyli Kwawasaki o którym wspominałeś. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 (edytowane) odpuśc se 2t jak tyle robisz po asfalcie....125 w 2t przy normalnym traktowaniu pali 7-8 a jak pałujesz to 9l baku ci na 100km nie starczy....jeśli ten klx ma normalny silnik(nie jakiś od crossówki z wymianą oleju i innymi bajerami co kilka mth) to bierz go gawron mnie uprzedził :D Edytowane 27 Lipca 2009 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 dlatego mam taki cięzki dylemat, bo boje sie masy i zawiechy w klx jednak bardziej przemawiają do mnie 4t, wre jest bardziej sportowa, wiem ze nią juz polatam po torze a klx.. to niewiem, przypomina mi troche dt, dlatego zasięgam do was po rady.. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 jarusio ciekał na klx 300 R po torze i żyje, napisz do niego to ci opowie wrażenia. Jak klx to R! Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 jarusio ciekał na klx 300 R po torze i żyje, napisz do niego to ci opowie wrażenia. Jak klx to R! To się zgadzam ;) a ta 300 R nawet na torze potrafiła bardzo duzo :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Grebur odblokuj DT, wykorzystaj ją w 100% i dopiero bierz się za zmiany... Ale jak już bardzo chcesz i masz możliwość to bierz 4 paka... Zawsze to mniejsze spalanie i niższe koszty utrzymania przy mniej wysilonym silniku. Edytowane 28 Lipca 2009 przez nitrox89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.