Jump to content

DT 125 vs KLX 250 vs WRE 125


Recommended Posts

Grebur odblokuj DT, wykorzystaj ją w 100% i dopiero bierz się za zmiany...

 

Ale jak już bardzo chcesz i masz możliwość to bierz 4 paka... Zawsze to mniejsze spalanie i niższe koszty utrzymania przy mniej wysilonym silniku.

Co do DT... kolega mówi o torze czasami...DT się na tor nie nadaje ;)

Link to comment
Share on other sites

KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Link to comment
Share on other sites

KLX 300R to najlżejszy 4t nie hard enduro jakiego znam, myślę że jest lżejszy nawet od WRE, tylko trzeba o niego dbać, kumpel ma 300 i ma z nim problemy, ale on właśnie nie pieści się z nim zbytnio :wink: , pzdr.

Problemy? Jakie? Głowica?

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Link to comment
Share on other sites

Tak trzeba bardzo pilnować luzów zaworowych. U niego podparło ssące, pzdr.

Tak wiem, że trzeba. Ja tez mam problem tyle że u mnie siadają zawory w gniazdach (grzybki sie wyginaja) głowica juz 3 raz w warsztacie i dalej to samo... Mały off sie zrobił. Ale myśle ze klx 250/300 r bedzie najlpeszym wyborem po za tym wątpie żeby wre było lepsze od klx r a wr to wiadomo. :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Link to comment
Share on other sites

Ktoś mnie tu wspominał...:)

A więc miałem KLX 300r przez 3 lata, w ostatnim roku trochę go "ulepszyłem" (gaźnik, wydech, dolot).

W moim przypadku nie było żadnych problemów technicznych typu głowica itp. Robiłem duży przegląd przed sezonem i śmigałem bezawaryjnie. Wymiany części wynikały z normalnego zużycia.

Co do wagi to bez płynów jest to 105kg więc wg mnie bardzo mało. Mocy do enduro wystarczająco. Nie śmigałem często po asfalcie bo do tego miałem inny moto, ale widzę tu pewny problem w przełożeniach. U mnie przełożenie zapewniające dużo "fun'u" w terenie powodowało że sprzęt wyciągał max 90-100 km/h (1-go biegu praktycznie w ogóle nie używałem)!

Więc po bułki można jechać ale dalej??? No chyba żeby pójść na kompromis co do tylnej zębatki...

WRE 125 nie znam ale w porównaniu do DT125 to KLX to sprzęt z zupełnie innej półki,takie porównanie nie ma sensu....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...