Skocz do zawartości

DT 125 vs KLX 250 vs WRE 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w tej chwili "śmigam" na Yamaszce DT 125, mam zamiar kupna czegoś bardziej poręcznego w terenie, czasami bywam na torze i DT nie wyrabia przedewszystkim swoją masą i zawiechą, zastanawiam się nad Husqvarną WRE 125 i Kawasaki KLX 250E, który wg. was byłby lepszym wyborem do jazdy 40% asfalt, 40% las, 20% tor ? jak mają sie te dwa motocykle do DT 125 w porównaniu mocy/masy/zawiechy, jakie mają wady, na co zwracać SZCZEGÓLNĄ uwage przy zakupie w.w. maszyn, może polecicie inne Enduro na moje wymagania ?

Pozdrawiam..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało jest KDX'ów dlatego nie zwracałem zbytnio na nie uwagi..

Co do wypowiedzi Rafaela - boje sie kosztów utrzymania motocykla typu husq wr czy ktm exc 125, w dodatku podkreśliłem ze dość dużo jeżdze po asfalcie, a myśle że w motorach tej klasy to strata mth ;]

 

A co do KLX R to koszty utrzymania są te same co w wersji E, bo R niema liczników, kierunków itp (co niema związku z kosztami utrzymania), czy ma inny silnik ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało jest KDX'ów dlatego nie zwracałem zbytnio na nie uwagi..

Co do wypowiedzi Rafaela - boje sie kosztów utrzymania motocykla typu husq wr czy ktm exc 125, w dodatku podkreśliłem ze dość dużo jeżdze po asfalcie, a myśle że w motorach tej klasy to strata mth ;]

 

A co do KLX R to koszty utrzymania są te same co w wersji E, bo R niema liczników, kierunków itp (co niema związku z kosztami utrzymania), czy ma inny silnik ?

czego tu się bać ? chcesz jeździć poważnie to za "pare groszy" się nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiesz mnie..

ok.. jeśli jeździłbym tylko po torze to kupilbym yz 250 i tyle, ale dużo jeźdze po asfalcie... gdybym miał wr 125 to rzeczywiście miałbym bardzo dużo funu, w szczegolnosci gdybym jechał nad morze (60km) i musiałbym 2 remonty po drodze zrobić..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpuśc se 2t jak tyle robisz po asfalcie....125 w 2t przy normalnym traktowaniu pali 7-8 a jak pałujesz to 9l baku ci na 100km nie starczy....jeśli ten klx ma normalny silnik(nie jakiś od crossówki z wymianą oleju i innymi bajerami co kilka mth) to bierz go

 

gawron mnie uprzedził :D

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego mam taki cięzki dylemat, bo boje sie masy i zawiechy w klx jednak bardziej przemawiają do mnie 4t, wre jest bardziej sportowa, wiem ze nią juz polatam po torze a klx.. to niewiem, przypomina mi troche dt, dlatego zasięgam do was po rady..

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grebur odblokuj DT, wykorzystaj ją w 100% i dopiero bierz się za zmiany...

 

Ale jak już bardzo chcesz i masz możliwość to bierz 4 paka... Zawsze to mniejsze spalanie i niższe koszty utrzymania przy mniej wysilonym silniku.

Edytowane przez nitrox89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...