Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

mam prośbę do posiadaczy cebul :wink: możecie mi powiedzieć jakie powinno być cisnienie w oponach, zalecane przez hondę :) szukam i nie mogę znaleść :crossy:

SHL M11 -> CB 500 -> R1100R -> XRV 750 -> GSF 1200 -> XRV 650 HRC -> XL600V-> Polski Bandyta GSF 1200S :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prośbę do posiadaczy cebul :wink: możecie mi powiedzieć jakie powinno być cisnienie w oponach, zalecane przez hondę :) szukam i nie mogę znaleść :crossy:

 

Przód (bez pasażera) 2.00 bar * Z pasażerem 2.00 bar (?)

Tył (bez pasażera) 2.25 bar * Z pasażerem 2.5 bar

 

 

Info za Haynes service & repair manual (' 93 to '01)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cebulka to naprawdę fajny sprzęcik. Wczoraj zrobiłem 650km (Bieszczady i z powrotem), miałem obawy, bo pierwszy raz taka długa trasa i wydawało mi się, że przy moim wzroście (187) może być nieciekawie. Po powrocie nie odczułem większego zmęczenia i na drugi dzień mógłbym jechać dalej, żadnych problemów z kolanami, ramionami czy kręgosłupem - tylko mi trochę po karku wyfiurało (kiepski kołnierzyk miałem i szybka jak dla mnie trochę za krótka).

Sprzęt prosty, trwały, tani w eksploatacji, zwrotny, idealny do jazdy w mieście i na upartego nadaje się do jazdy turystycznej.

Edytowane przez hasiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik w Cb500 jest najlepszy w swojej klasie. Brakowało mi jednak precyzji w zakrętach->

zawieszenie jakieś takie gumowe(zwłaszcza tył).

Poza tym mój egzemplarz miał obniżone siodło co nie wpływało korzystnie na Z.A.D.

Sprzedałem mocno juz leciwy(1998;) sprzęt i stałem się szczęśliwym posiadaczem nowego CBF'a 500, 2007. Znowu ten sam dziarski silniczek, ale zawiecha i jakośc prowadzenia na poziomie horneta a do tego dostałem szerszego lacza z tyłu i amortyzator centralny.

Faktem jest, że cb mniej spalała, winowajcą tutaj jest brak szyby. Już niedługo dostanę zamówioną GIVI a240.

Podsumowując nie masz lepszego moto za te pieniądze! :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

chciałem wprowadzić tu małą korektę...

Tylko modele Hondy 1993 i 94 roku były produkowane w Japonii a nie jak tu co niektórzy piszą, że do 96.

 

Witam

Skąd takie info?

Z tego co mi wiadomo własnie ok 1996 roku z róznych względów ("kosztowo" - celnych itp) rozpoczęto produkcję w Italy :) Wraz z nimi wprowadzając drobne modyfikacje...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.pestridge.com/transport/cb500.html

 

"One thing worth noting is that you are likely to find a much sturdier bike with regards build quality if you can trace a pre-1995 CB500, as they were the only models built in Japan. The later ones were built with less quality control and suffer the horrors of winter roads very badly."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co prawda nie odpowiem na powyższe pytanie bo nie mam pojęcia jak, ale zadam swoje:

macie klatki na silnik w swoich cb? ewentualnie jakieś inne zabezpieczenie? jeśli tak to proszę o wstawienie zdjęć, linków do takich patentów, rysunków itp. bo chcę sobie coś takiego przed sezonem założyć...(proszę również aby dodawać w jaki sposób klatka lub inne zabezpieczenie jest zamontowane) z góry dzięki.

 

ps. jaki wydech założyć do ceby żeby ładnie brzmiała? ma ktoś przelot założony?

 

melvin CB500 1999r

Edytowane przez melvin0789
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temacik...

 

Sam będę chciał kupić CB500. Informacje na temat tego moto chyba już wszystkie jakie bym chciał zebrałem z tego forum i jeszcze innego. Chociaż do póki nie będę miał jej w garażu to chciałbym sie pytać o każdy szczegół nawet najbardziej banalny :buttrock: ...

 

Jako że nie mam nikogo znajomego który mógłby mi pomoc w temacie szukam kogoś kto pomógł by mi poszukać i doradzić w wyborze konkretnego egzemplarza CB500... najważniejszy jest dla mnie stan techniczny, kolor i owiewka lub jej brak jest drugorzędną sprawą... oczywiście najbardziej bym chciał czarna albo czerwoną (widziałem taki rubinowy/bordowy odcień)... no i najlepiej wersja CB500S z ta owiewką na lampie (chociaż bez owiewki ładniej się prezentuje). No ale wezmę co będzie lepiej jeździć i w co mniej kasy na początku wsadzę. NAJWAŻNIEJSZY STAN TECHNICZNY :smile:

 

PS. misster... ten gość od sprowadzania cebulek skąd jest ? z jakiej części polski ? ja jestem z pod warszawy a dojazd po sprzęt to też kilka stówek tym bardziej że muszę tachać na przyczepce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że nie mam nikogo znajomego który mógłby mi pomoc w temacie szukam kogoś kto pomógł by mi poszukać i doradzić w wyborze konkretnego egzemplarza CB500... najważniejszy jest dla mnie stan techniczny, kolor i owiewka lub jej brak jest drugorzędną sprawą...

 

...ja jestem z pod warszawy a dojazd po sprzęt to też kilka stówek tym bardziej że muszę tachać na przyczepce.

 

Jak Błonie k/Ożarowa to przejedź się do Motonity z Podkowy Leśnej: Przez Brwinów prosto z tunelu do trasy W-wa-Żyrardów, na światłach w prawo i zaraz po lewej duża biała hala.

Porozmawiaj z Marcinem, może akurat będzie coś miał. A jak nie to się rozejrzy.

Sprowadzane przez niego motocykle to pewniaki, mogę polecić z doświadczenia własnego i kilku innych osób. :buttrock:

tu masz link do strony:

http://motonita.otomoto.pl/index.php

Edytowane przez Hun996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Hun996 :) Popatrz, nawet nie wiedziałem że tak blisko mnie jest ktoś kto ściąga motorki :) ... I tak będę musiał sobie wziąć kogoś kto się zna i obejrzy motorek zanim za niego zapłacę, dla mojego komfortu psychicznego że ktoś obeznany w temacie mówi że można go brać za te pieniądze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...