Skocz do zawartości

Honda CB500 (cb500s)


Rekomendowane odpowiedzi

MadziX, kolega mial Bandytę 600 z 98 roku,nic mu się tam nie chrzaniło i wydaje mi się,że w innych też nic nie powinno się dziać :mrgreen:

 

Ostatnio miałem GSXR 750 W z 94 roku i też nic sie nie chrzaniło,ale to nie był motocykl dla mnie :mrgreen:

 

Teraz poluje na XJ 900 Diversion, Bandit 1200 S, ewentualnie 600 S,a jak nic nie znajdę sensownego,to kupię znowu Diversion 600 od 98 wzwyż.

 

Podba mi się VFR 750 i 800,ale trudno znaleźć coś dobrego za rozsądną cenę :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

aha...to mnie podbudowałeś ta 600tą....w sumie to zależy od egzemplarza i od tego kto był poprzednim właścicielem.....

np. ta GSXRa 1100W ( ta z mojej rodizny :) )miała rzeźnickiego poprzedniego właściciela i trzeba było remoncik w poprzednim sezonie robić...ale teraz na nowych częściach bardzo dobrze sie sprawuje... :buttrock: tylko diabelsko droga w eksploatacji i to jest jej podstawowa wada!!! :buttrock: tak poza tym fajny moto...

 

właśnie dużo dobrego na temat Bandyty 1200 słyszałam ,no a VFRa też jest niczego sobie...to ona ma wał kardana czy FJRa? zawsze mi się to myli.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał kardana ma FJR:) VFR pędzona jest łańcuchem:)Co do GSXR , to moja 750 paliła baaardzo dużo,ale śmigało sie niczego sobie :mrgreen:

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Hejka,

 

jako ze jestem baaardzo swiezo upieczona motocyklistka i swoje moto (jak w temacie)

powoli rozgryzam z niespodzianek 8O mam pytanie. Mianowicie chodzi o zapalanie na biegu, a doslownie o "niezapalanie". Kiedy moto jest na biegu, np.1 - oczywiscie sprzeglo wcisniete - nie ma mowy o zapaleniu go, zero reakcji, zapala tylko i wylacznie na luzie. Poniewaz wczesniej troche jezdzilam na Suzuki GS500 i tam nie bylo takich niespodzianek, stad pytanie. Czy to standard :smile2: w tym typie hondy czy jakas "mala anomalia" :ehz: ?

 

POzdrawiam

D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapalanie na biegu to bardzo kiepski pomysl, a twoja Honda ma pewnie bezpiecznik powodujacy niemoznosc zapalenia na biegu bez wcisnietego sprzegla, ktory stracil kontakt i nie pozwala zapalic na biegu niezaleznie od wciskania sprzegla.

Przesledz przewod idacy pod dzwignia sprzegla i go znajdziesz. Trzeba wyjac i oczyscic.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Wczoraj w nocy kupiłem mój wymażony 1 motocykl. Bolid jest po małej przewrotce (kosmetyka), ale silnik, skrzynia i cały osptrzęt pracują extra. Trzeba go tylko doprowadzić do porządku od strony wizualnej. Jest to wersja zdławiona na bodajże 48 KM (nie moge znaleźć zadnego info na ten temat- pomóżcie), a jedynym poważniejszym mankamentem jest tarcza hamulcowa, która dotała lekkeigo bicia (szczerze to boje sie jeździc- niebezpiecznie) i jest to rzecz jaką musze koniecznie pierwszą zrobić (podobno można przetoczyć- prosze o jakieś info na temat takiej opcji). Moja prośba: dawajcie jakieś stronki na temat hondy cb 500 i adresy gdzie moge dostać czesci do tego modelu (głównie plastiki). Jeszcze jeden drobiazg to złamany podnóżek (pasażera) i podobno można pospawać (aluminium), nastepna prośba to info na ten temat. Pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze lepiej jest zakupić nową tarczę hamulcową.

Wiesz to są hamulce i nie ma co się bawić w toczenie lub prostowanie. Mocy nie musi mieć pełnej, ale hamulce muszą byc pewne i ostre jak brzytwa :mrgreen:

Nie musisz kupować oryginalnej tarczy hondowskiej, bo to chyba spory koszt. Możesz zakupic tarcze akcesoryjne firm, które takowe produkują, np.EBC, czy KEITO.

 

Co do złamanego podnóżka pasażera to spróbuj zerknąć tutaj:

 

http://www.motorlook.alte.pl/

 

Co do plastików to możesz poszperać tutaj i może cos tam wynajdziesz:

 

http://www.owiewki.pl/

 

Jeżeli chodzi o moc silnika to hmm, może sa zawarte jakieś informacje w briefie o sposobie zdlawienia, a jeżeli nie ma, to musiałbyś podjechać do jakiegoś dobrego serwisu, który powinien wiedzieć co i jak :mrgreen:

 

A tak w ogóle to gratuluję zakupu :mrgreen:

 

Pozdrawiam ;)

Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pytałem o cb 450s był jakiś tam entuzjazm z waszej strony (a nie potrzebaowałem za wiele bo szukałem dopiero), a jak kupiłem cb 500 (z 94roku) za grosze i potrzebuję waszej pomocy (w doprowadzeniu go do porządku) to okazuje się, że na forum chyba nie ma ani jedengo urzytkownika tego wspaniałego motocykla. Przeciez mówiliście mi że jest to ideał na 1 moto ale nie bardzo wiem gdzie taraz szukać czesci. Potrzebuję namiar na czesci i na jakiś pożądny warsztat w warszawie lub okolicach, by go do konca sprawdzić. Co wogle myslicie o tym modelu, jak wypada on w porównaniu do np. Suzuki GS 500. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondka zajebista ja też chcę taką :roll: jedna niemiecka stronka o cb500 http://www.cb500.de a tu masz stronke co można z taką hondą wydziwiać goście są nieźli ;) http://www.stunt-lyon.com a co do części to ja ci niepomoge niestety szukaj po gazetach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://groups.msn.com/CB500CLUB/abouttheclub.msnw

http://www.cb500.net

http://mitglied.lycos.de/cb500

http://de-cillia.net/bike/html/fiches_cb.htm

:mrgreen: ;) ;) a jeśli można wiedzieć to ile dałeś za tą cb500 :roll: i jakieś fotki mógłbyśwżucić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto jest po przewrotce i nie wygląda za pięknie- ale zapłaciłem za niego 2800zł za 94 rok. Napewno się pochwalę jak tylko bedzie czym. Motocykl lezał ale rame ma na 99 proc prostą a ilnik pracuje mozna rzec idealnie (równiutko, dobrze sie wkreca, zero kopci olejem [moge przyłozyc przy przehazówce reke pod wydech potem ja polizac], suchutki i raczej jest extra, tak jak i skrzynia. Doprowadze go do porządku i wrzucę fotki.

Zastanawiam się czy lakierować motocykl na oryginalny (żółty kolor) czy jakiś inny który mi podejdzie (podoba mi się pomarańcz (mam taki na aucie-lamborgini diablo [ale tylko kolor hehe]). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...