Wicher Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 MadziX, kolega mial Bandytę 600 z 98 roku,nic mu się tam nie chrzaniło i wydaje mi się,że w innych też nic nie powinno się dziać :mrgreen: Ostatnio miałem GSXR 750 W z 94 roku i też nic sie nie chrzaniło,ale to nie był motocykl dla mnie :mrgreen: Teraz poluje na XJ 900 Diversion, Bandit 1200 S, ewentualnie 600 S,a jak nic nie znajdę sensownego,to kupię znowu Diversion 600 od 98 wzwyż. Podba mi się VFR 750 i 800,ale trudno znaleźć coś dobrego za rozsądną cenę :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 aha...to mnie podbudowałeś ta 600tą....w sumie to zależy od egzemplarza i od tego kto był poprzednim właścicielem.....np. ta GSXRa 1100W ( ta z mojej rodizny :) )miała rzeźnickiego poprzedniego właściciela i trzeba było remoncik w poprzednim sezonie robić...ale teraz na nowych częściach bardzo dobrze sie sprawuje... :buttrock: tylko diabelsko droga w eksploatacji i to jest jej podstawowa wada!!! :buttrock: tak poza tym fajny moto... właśnie dużo dobrego na temat Bandyty 1200 słyszałam ,no a VFRa też jest niczego sobie...to ona ma wał kardana czy FJRa? zawsze mi się to myli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2004 Wał kardana ma FJR:) VFR pędzona jest łańcuchem:)Co do GSXR , to moja 750 paliła baaardzo dużo,ale śmigało sie niczego sobie :mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorkaa Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Hejka, jako ze jestem baaardzo swiezo upieczona motocyklistka i swoje moto (jak w temacie)powoli rozgryzam z niespodzianek 8O mam pytanie. Mianowicie chodzi o zapalanie na biegu, a doslownie o "niezapalanie". Kiedy moto jest na biegu, np.1 - oczywiscie sprzeglo wcisniete - nie ma mowy o zapaleniu go, zero reakcji, zapala tylko i wylacznie na luzie. Poniewaz wczesniej troche jezdzilam na Suzuki GS500 i tam nie bylo takich niespodzianek, stad pytanie. Czy to standard :smile2: w tym typie hondy czy jakas "mala anomalia" :ehz: ? POzdrawiamD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2004 Zapalanie na biegu to bardzo kiepski pomysl, a twoja Honda ma pewnie bezpiecznik powodujacy niemoznosc zapalenia na biegu bez wcisnietego sprzegla, ktory stracil kontakt i nie pozwala zapalic na biegu niezaleznie od wciskania sprzegla.Przesledz przewod idacy pod dzwignia sprzegla i go znajdziesz. Trzeba wyjac i oczyscic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorkaa Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2004 Dzieki, sprawdze to :D Pozdr.D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenio Opublikowano 17 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2004 Wczoraj w nocy kupiłem mój wymażony 1 motocykl. Bolid jest po małej przewrotce (kosmetyka), ale silnik, skrzynia i cały osptrzęt pracują extra. Trzeba go tylko doprowadzić do porządku od strony wizualnej. Jest to wersja zdławiona na bodajże 48 KM (nie moge znaleźć zadnego info na ten temat- pomóżcie), a jedynym poważniejszym mankamentem jest tarcza hamulcowa, która dotała lekkeigo bicia (szczerze to boje sie jeździc- niebezpiecznie) i jest to rzecz jaką musze koniecznie pierwszą zrobić (podobno można przetoczyć- prosze o jakieś info na temat takiej opcji). Moja prośba: dawajcie jakieś stronki na temat hondy cb 500 i adresy gdzie moge dostać czesci do tego modelu (głównie plastiki). Jeszcze jeden drobiazg to złamany podnóżek (pasażera) i podobno można pospawać (aluminium), nastepna prośba to info na ten temat. Pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenio Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 maszyna sprawuje się extra (wg mnie jak na 1 moto strasznie szybka) tyle ze pomóżcie coś na temat tej tarczy (czy wchodzi w gre prostowanie czy szukac nowej) bo bez prz3edniego hamulca na miasto nie wyjade. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 18 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2004 Wydaje mi się, ze lepiej jest zakupić nową tarczę hamulcową. Wiesz to są hamulce i nie ma co się bawić w toczenie lub prostowanie. Mocy nie musi mieć pełnej, ale hamulce muszą byc pewne i ostre jak brzytwa :mrgreen: Nie musisz kupować oryginalnej tarczy hondowskiej, bo to chyba spory koszt. Możesz zakupic tarcze akcesoryjne firm, które takowe produkują, np.EBC, czy KEITO. Co do złamanego podnóżka pasażera to spróbuj zerknąć tutaj: http://www.motorlook.alte.pl/ Co do plastików to możesz poszperać tutaj i może cos tam wynajdziesz: http://www.owiewki.pl/ Jeżeli chodzi o moc silnika to hmm, może sa zawarte jakieś informacje w briefie o sposobie zdlawienia, a jeżeli nie ma, to musiałbyś podjechać do jakiegoś dobrego serwisu, który powinien wiedzieć co i jak :mrgreen: A tak w ogóle to gratuluję zakupu :mrgreen: Pozdrawiam ;) Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenio Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Jak pytałem o cb 450s był jakiś tam entuzjazm z waszej strony (a nie potrzebaowałem za wiele bo szukałem dopiero), a jak kupiłem cb 500 (z 94roku) za grosze i potrzebuję waszej pomocy (w doprowadzeniu go do porządku) to okazuje się, że na forum chyba nie ma ani jedengo urzytkownika tego wspaniałego motocykla. Przeciez mówiliście mi że jest to ideał na 1 moto ale nie bardzo wiem gdzie taraz szukać czesci. Potrzebuję namiar na czesci i na jakiś pożądny warsztat w warszawie lub okolicach, by go do konca sprawdzić. Co wogle myslicie o tym modelu, jak wypada on w porównaniu do np. Suzuki GS 500. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Hondka zajebista ja też chcę taką :roll: jedna niemiecka stronka o cb500 http://www.cb500.de a tu masz stronke co można z taką hondą wydziwiać goście są nieźli ;) http://www.stunt-lyon.com a co do części to ja ci niepomoge niestety szukaj po gazetach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2004 Skontaktuj sie z Morowcem na pl.rec.motocykle - ma taka od niedawna. Adam M.PS. To o wiele lepszy i ciekawszy motocykl od CB450 - nastepca oryginalnej CB 450 z lat 60 tych. Tarcza na przod musi byc nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 http://groups.msn.com/CB500CLUB/abouttheclub.msnwhttp://www.cb500.nethttp://mitglied.lycos.de/cb500http://de-cillia.net/bike/html/fiches_cb.htm :mrgreen: ;) ;) a jeśli można wiedzieć to ile dałeś za tą cb500 :roll: i jakieś fotki mógłbyśwżucić ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenio Opublikowano 21 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2004 moto jest po przewrotce i nie wygląda za pięknie- ale zapłaciłem za niego 2800zł za 94 rok. Napewno się pochwalę jak tylko bedzie czym. Motocykl lezał ale rame ma na 99 proc prostą a ilnik pracuje mozna rzec idealnie (równiutko, dobrze sie wkreca, zero kopci olejem [moge przyłozyc przy przehazówce reke pod wydech potem ja polizac], suchutki i raczej jest extra, tak jak i skrzynia. Doprowadze go do porządku i wrzucę fotki.Zastanawiam się czy lakierować motocykl na oryginalny (żółty kolor) czy jakiś inny który mi podejdzie (podoba mi się pomarańcz (mam taki na aucie-lamborgini diablo [ale tylko kolor hehe]). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21adam Opublikowano 22 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2004 jeżeli jest prosta i silnik ok to dużo niedałeś a na kosmetyke masz całą zime ;) jak by ktoś miał cb500 po małym szlifie to prosze o PM jestem chętny takową kupić :mrgreen: ;) ;) oczywiście w rozsądnej cenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.